Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

We hebben het geld niet direct nodig maar het is ook niet dat we zulke bedragen makkelijk kunnen laten lopen 

Op 28-2-2020 om 22:51 zei komodo25:

Kan deze verkopen voor 1,2 miljoen . Doen of niet? Had basisplaats voor hem in gedachten 

*foto*

Nah een 17-jarig talent weg doen lijkt me toch wel zonde..

5 uur geleden zei komodo25:

We hebben het geld niet direct nodig maar het is ook niet dat we zulke bedragen makkelijk kunnen laten lopen 

Ik denk dat je uiteindelijk meer kan gaan verdienen aan deze jongeman.

Of verkopen met een 50% doorverkoop percentage. De winst kan dan alsnog aanzienlijk worden terwijl je zelf je team al weer verder hebt opgebouwd.

Ik kan hem halen voor 150 a 210 miljoen. Ik twijfel wel, want ik heb ook jongere spelers op het oog. Alleen deze speler staat er wel direct.

5e6c9c09be3e3-sterling.png

Gepost (edited)
3 hours ago, delichris said:

Ik kan hem halen voor 150 a 210 miljoen. Ik twijfel wel, want ik heb ook jongere spelers op het oog. Alleen deze speler staat er wel direct.

Hangt er denk ik een beetje vanaf in welke situatie je zit. Hij is al 28, dus stel je koopt hem voor het minimum in dit geval dan 150 miljoen. Als je er nog 6 relatieve topjaren uit krijgt, en dan op zn 34e er nog iets voor kunt vangen zeg heel royaal nog 50 miljoen. Dan moet zijn aankoop in 6 jaar pak hem beet 100 miljoen voor je verdienen wil je echt de waarde eruit halen. Als hij de ontbrekende schakel is dan kan het hem waard zijn. Anders zou ik naar goedkopere opties kijken. Zeker ook als hij nog meer moet kosten dan die 150 miljoen en je zijn restwaarde lager inschat (wat goed mogelijk is)

Edited by Daaafff

14 minuten geleden zei Daaafff:

Hangt er denk ik een beetje vanaf in welke situatie je zit. Hij is al 28, dus stel je koopt hem voor het minimum in dit geval dan 150 miljoen. Als je er nog 6 relatieve topjaren uit krijgt, en dan op zn 34e er nog iets voor kunt vangen zeg heel royaal nog 50 miljoen. Dan moet zijn aankoop in 6 jaar pak hem beet 100 miljoen voor je verdienen wil je echt de waarde eruit halen. Als hij de ontbrekende schakel is dan kan het hem waard zijn. Anders zou ik naar goedkopere opties kijken. Zeker ook als hij nog meer moet kosten dan die 150 miljoen en je zijn restwaarde lager inschat (wat goed mogelijk is)

Geld maakt niet uit bij mij. Ik heb een andere speler gehaald.

Olympique Lyon eind seizoen 3 

Heel t seizoen boven PSG gestaan laatste paar weken volledig uithanden gegeven pff xd

Nu krijg ik een aanbod van Barca om trainer te worden, heb wel echt een lekker team met  Lyon

go or no go

Zelf vind ik het altijd lastig om zo'n stap te maken. Als ik ga krijg ik vaak spijt als ik zie wat de volgende trainer met de selectie doet. Zou het nog een seizoen proberen om PSG te verslaan.

Gepost (edited)
3 uur geleden zei Nummerke10:

Zelf vind ik het altijd lastig om zo'n stap te maken. Als ik ga krijg ik vaak spijt als ik zie wat de volgende trainer met de selectie doet. Zou het nog een seizoen proberen om PSG te verslaan.

Hier ben ik het mee eens!! Denk dat je bij Lyon meer uitdaging hebt dan bij barca! @Nummerke10

Edited by psvth

Ik kan voor iets meer dan 11 miljoen Cristian Romero van Juventus overnemen. Dat vind ik een koopje maar ik heb al drie centrale verdedigers. Daarom twijfel of ik hem moet overnemen, go or no go?

1927031328_Schermafbeelding2020-03-28om10_11_19.thumb.png.655d57c5366e4018debe416956f15d47.png

Ik zou het doen. Je kan hem anders ook weer doorverkopen na 1 of 2 jaar en dan nog maak je er winst op.

15 uur geleden zei Nummerke10:

Ben op gesprek geweest maar blijf Lyon trouw xd 

Eerste seizoen met NEC kampioen geworden.. Nu krijg ik eind juni een aanbieding van Livorno, ben al op gesprek geweest.

Wat zal ik doen?

2 uur geleden zei toivonen:

Eerste seizoen met NEC kampioen geworden.. Nu krijg ik eind juni een aanbieding van Livorno, ben al op gesprek geweest.

Wat zal ik doen?

Lekker blijven natuurlijk. Wat heb je nou eigenlijk gepresteerd met NEC? Kampioen in de KKD, poeh poeh... :classic_mellow:

Ga eerst maar eens de Eredivisie onveilig maken.

2 uur geleden zei toivonen:

Wat zal ik doen?

Vind een serie B team niet hoger dan eredivisie dus zou lekker daar blijven

14 minuten geleden zei toivonen:

Ik zeg gewoon helemaal een verkeerd team😆  het is Torino.

😂😂 

Dan zou ik het wel gokken. Ligt vooral aan hoe je erover denkt. Ga je door met het opbouwen van stabiele eredivisie club of het avontuur met toch een grote club

1 uur geleden zei toivonen:

Ik zeg gewoon helemaal een verkeerd team😆  het is Torino.

Ik blijf bij mijn standpunt.

Ik kan deze jongen kopen voor 18,25 miljoen. Hij gaat dan naar Espanyol.

5e8603d88beb5-nieuweaankoop.png