Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

Als je zelf een Engels team bent zou ik het zeker doen, vooral als geld geen probleem is. Engelsen zijn buitensporig duur dus zo'n speler is met zijn homegrown-status en grote talent een fijne aanvulling lijkt me. Heeft ook hoge vastberadenheid dus zal wel verder groeien.

Ik kan Mbappe halen voor 195 miljoen. Ik ben zelf Manchester United, maar dan heb ik wel een heerlijke aanvaller erbij en de leeftijd klapt naar beneden hahaha.

1 minuut geleden zei delichris:

Ik kan Mbappe halen voor 195 miljoen. Ik ben zelf Manchester United, maar dan heb ik wel een heerlijke aanvaller erbij en de leeftijd klapt naar beneden hahaha.

Als je het geld hebt, je zijn salaris kan betalen en je hem ook nodig hebt (om bijvoorbeeld zoals je zegt te verjongen)... Why not. 

14 minuten geleden zei Mordurette:

Als je het geld hebt, je zijn salaris kan betalen en je hem ook nodig hebt (om bijvoorbeeld zoals je zegt te verjongen)... Why not. 

Dan wordt Belotti verkocht. Dan heb ik met Haaland, Greenwood, Martial en Mbappe een heerlijke aanval.

17 minuten geleden zei delichris:

Dan wordt Belotti verkocht. Dan heb ik met Haaland, Greenwood, Martial en Mbappe een heerlijke aanval.

Ik zeg doen!

Het loopt stuk op zijn salaris, maar we hebben nog geen zomer dus ik wacht rustig af.

2 uur geleden zei delichris:

Het loopt stuk op zijn salaris, maar we hebben nog geen zomer dus ik wacht rustig af.

Dat is jammer.

1 minuut geleden zei Mordurette:

Dat is jammer.

We hebben ondertussen alweer onderhandeld en de transfer is beklonken. Wel een megabedrag van 200 miljoen, maar dan heb ik wel een geweldige aanvaller.

Ik kon hem in mijn Ajax save halen na 5 seizoenen voor 350 mil. Het salaris konden we nooit betalen, maar was toch leuk dat hij wilde komen :)

Dit talent volg ik nu twee jaar en hij heeft een clausule van 57 miljoen. Hij heeft een grote toekomst zo lijkt het. Doen of niet?

5e524b97b4f22-barry.png

1 uur geleden zei delichris:

Dit talent volg ik nu twee jaar en hij heeft een clausule van 57 miljoen. Hij heeft een grote toekomst zo lijkt het. Doen of niet?

5e524b97b4f22-barry.png

aan je foto te zien speel je met manu dus dan heb je t geld 

24 minuten geleden zei Mark Hughes:

aan je foto te zien speel je met manu dus dan heb je t geld 

Hoe kan je het daar aan zien dan?

59 minuten geleden zei Mark Hughes:

iemand die de franse ligue 1 een beetje kent?

ik zoek voor mijn Lyon save een goeie liefst(franse) rechtsback

Geen idee hoe goed of duur ze zijn in FM20. Ballo-toure, Amavi of over de grens, maar wel Frans, Roussillon, Masuaku

7 uur geleden zei Mark Hughes:

plaatje over glazers zijn van manu toch 

Oooh je bedoeld mijn avatar. Die heb ik altijd al gehad ongeacht met welke club ik speel. 

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...