Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

21 minuten geleden zei Mark Hughes:

City eind seizoen 3

Real Madrid biedt 70m vast en 44 na 3 termijnen voor Sterling.

Zit best met een dilemma want hij wil niet verlengen en is geintereseerd om naar Real te gaan xd 

moet ik dit doen?

Kun je veel meer voor krijgen. Kun je niet nog een beetje onderhandelen?

Zal uiteindelijk wel weer willen verlengen, denk ik als de interesse van Real weer afneemt. Sterling gewoon lekker houden dus.

16 minuten geleden zei RobvanStralen:

Kan aan het begin van seizoen 2 met Ajax Ansu Fati kopen voor 39m. Verder geen enkele clausule. Doen of niet? Hoe goed wordt hij in het spel

Doen! Hij wordt heel goed!

a34d050fec89443fafd726d0d907a699.png

Edited by glennix

Doen of  niet doen?

Kan geen vervanger meer halen aangezien de transfermarkt is gesloten op 1 september en hun biedingen pas kwamen vanaf de 2de september. Wel een fair bod imo. Heb nog een aardige rechtsachter rondlopen, maar dan moet ik tot de winter een jeugdspeler doorschuiven als backup.

20 miljoen ook een aardige som voor een rechtsachter 

xw2damcnyyos.png

Edited by Jaspeeer123

@Jaspeeer123 Aangezien het een veldspeler is met rugnummer 1 zou ik hem zelfs voor 0 euro nog wegdoen ;c  Als die jeugdspeler die je nieuwe 2e back wordt een beetje potentie heeft zou ik het gewoon doen, alleen maar goed als dat jochie wat ervaring kan opdoen in de luwte.

18 uur geleden zei PJHoutman:

@Jaspeeer123 Aangezien het een veldspeler is met rugnummer 1 zou ik hem zelfs voor 0 euro nog wegdoen ;c  Als die jeugdspeler die je nieuwe 2e back wordt een beetje potentie heeft zou ik het gewoon doen, alleen maar goed als dat jochie wat ervaring kan opdoen in de luwte.

Autonumber for the win :classic_biggrin:

Ga het idd doen. heb ook nog een goede rechtsback en jeugdspeler die helaas is uitgeleend in het eerste seizoen. Proberen te redden met die andere jeugdspeler en de andere RB dit seizoen en dan kijken of er volgend seizoen een nieuwe RB nodig is.

Gepost (edited)

Ik ben net begonnen met Dortmund en nou zit ik te denken om Witsel te verkopen. Zijn waarde is 40,5 miljoen en ik kan 32,5 miljoen voor hem krijgen. Hij is al 30 en ik mijn transferbudget is slechts 15 miljoen. Ik zat te denken aan Arambarri, Berge of Zakaria als opvolgers maar die zijn nog wel een stukje minder.

Edited by Bas0314

1 uur geleden zei Rick.:

Mahrez halen in de winter van seizoen 2 voor 24 mln?

Ligt eraan wat zijn salaris moet zijn, denk ik. Qua prijs lijkt het me prima.

Op 3-1-2020 om 19:04 zei Bas0314:

Ik ben net begonnen met Dortmund en nou zit ik te denken om Witsel te verkopen. Zijn waarde is 40,5 miljoen en ik kan 32,5 miljoen voor hem krijgen. Hij is al 30 en ik mijn transferbudget is slechts 15 miljoen. Ik zat te denken aan Arambarri, Berge of Zakaria als opvolgers maar die zijn nog wel een stukje minder.

Vind dit altijd lastig. Kan misschien nog half jaar van zijn kwaliteiten profiteren en in de winter kijken of er spelers ongelukkig zijn die goedkoop te halen zijn. Als een van die spelers beter kan worden dan Witsel en je krijgt door de transfer ruimte om ook op andere posities (in de breedte) sterker te worden dan zou ik het wel doen.

4 uur geleden zei Rick.:

Mahrez halen in de winter van seizoen 2 voor 24 mln?

Sluit me aan bij Mordurette. Zal een flinke kostenpost zijn qua salaris maar als hij echt een onbetwiste basisspeler is zou ik hem wel halen. Kwaliteit leidt tot prestaties en die leiden weer tot extra geld.

Ik kan aan het begin van het tweede seizoen Daley Blind verkopen voor 30 miljoen aan Inter. Speelt erg goed bij mij als CVM en ondanks zijn dertig jaar erg belangrijk. Voor het geld hoef ik het niet te doen, maar met zijn 30 jaar wel al op leeftijd natuurlijk. Go or No Go?

Zeker als je het geld echt niet nodig hebt, zou ik het inderdaad niet doen en zulke jongens ook gewoon behouden. Nederlander, speler van de club en hij presteert goed. Geen geld nodig, dus geen reden om hem te verkopen.

image.thumb.png.8efe77ca8c931f93eeea2ae24af37755.png

Doen of niet? Ik moet snel handelen dus echt tijd om te scouten is er niet. Ik ben niet van plan om nog transfers te doen maar mijn transferbudget gaat wel helemaal op aan deze speler (325K)

11 minuten geleden zei quertius:

image.thumb.png.8efe77ca8c931f93eeea2ae24af37755.png

Doen of niet? Ik moet snel handelen dus echt tijd om te scouten is er niet. Ik ben niet van plan om nog transfers te doen maar mijn transferbudget gaat wel helemaal op aan deze speler (325K)

Puur op basis wat ik hier zie? Hoge vastberadenheid maar een verschrikkelijke persoonlijkheid. Weet niet of je hem gescout hebt en hoeveel sterren hij eventueel krijgt, maar ik zou het op basis van deze zichtbare info niet doen.

Edited by neva

Zojuist zei neva:

Puur op basis wat ik hier zie? Hoge vastberadenheid maar een verschrikkelijke persoonlijkheid. Weet niet of je hem gescout hebt en hoeveel sterren hij eventueel krijgt, maar ik zou het op basis van deze zichtbare info niet doen.

Ik heb het inderdaad ook geweigerd alsnog, ik heb maar 1 linker vleugelverdediger maar omdat ik van plan was naar een 3 mans verdediging te schakelen, heb ik die in principe niet meer nodig, denk nu alsnog om naar een vleugelverdediger te zoeken om flexibel te kunnen switchen tussen een 3- en 4-mans verdediging (omdat mijn rightbacks van goede kwaliteit zijn.

Kan hem voor 1,4 miljoen overnemen met AZ in seizoen 1.

Zou de stand-in van Boadu zijn maar zijn salaris is wel erg hoog dus ik twijfel.

14.png

Zonde van het geld als het maar een stand-in is. Kan je beter iemand anders zoeken die minder salaris eist.

3 uur geleden zei putdus:

No go

Je hebt 9. Ferdy Druijf toch als stand in?

Heb hem verkocht omdat ik een ander type zocht.

Uiteindelijk kwam mijn scout op deadline day met deze spits en ik kom hem voor 2,2 miljoen kopen.

fasfsafas.thumb.png.5265e1bfc1c6ffec9068fdc530b0bdf4.png

Edited by Bas0314