Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

Exequiel Palacios heb je voor een bedrag dat een stuk lager ligt en ze worden er in het echt ook mee gelinkt. Is al beter of in ieder geval in potentie beter en dus realistisch :classic_biggrin:

Op 30-11-2019 om 20:17 zei Nummerke10:

Exequiel Palacios heb je voor een bedrag dat een stuk lager ligt en ze worden er in het echt ook mee gelinkt. Is al beter of in ieder geval in potentie beter en dus realistisch :classic_biggrin:

Ik heb Palacios voor 6! mln gehaald wat een koopje 

98hwxa.png

Op te pikken bij Atletico voor 500k. Go of no go? Ben zelf Melilla, eerste seizoen La Liga nu. Deze jongen heeft ook de Spaanse nationaliteit. Scouts zijn enthousiast, ik vind zijn techniek en inzet echt niet goed genoeg.. 

Edited by Urbeto

@Urbeto Weet niet wat je budget is, maar voor 500k kun je een gok nemen als je budget het toe laat.. Techniek trainen, hem in een goede mentor groep zetten en wat speeltijd geven. Dat zou ik doen in ieder geval.

1 uur geleden zei Jespresso:

@Urbeto Weet niet wat je budget is, maar voor 500k kun je een gok nemen als je budget het toe laat.. Techniek trainen, hem in een goede mentor groep zetten en wat speeltijd geven. Dat zou ik doen in ieder geval.

Uiteindelijk ervoor gekozen dit niet te doen. Had het me kunnen veroorloven maar heb al Lainez, Khaloua en een eigen talent voor die positie. Nu op zoek naar andere regens.. Thanks iig! 

Zou het wel doen. Mist inzet en positie kiezen wel namelijk en is 'al' 18. Prima doorverkooppercentage ook. 

33 minuten geleden zei Mark Hughes:

Man City seizoen 2 krijg een bod op Gabriel Jesus van Chelsea van in totaal 96miljoen

GO or NO GO xd 

NO GO, tenzij je al een vervanger hebt die gelijkwaardig is en net zolang kan voetballen als Jesus. Voor het geld hoef je het bij City namelijk niet te doen.

31 minuten geleden zei Mordurette:

NO GO, tenzij je al een vervanger hebt die gelijkwaardig is en net zolang kan voetballen als Jesus. Voor het geld hoef je het bij City namelijk niet te doen.

Klopt heb m gehouden hij moet de opvolger van Aguèro worden 

Op 14-12-2019 om 09:18 zei Mordurette:

Zonde, zie het uiteindelijk niet meer als een goede back-up. Had die poen graag geaccepteerd.

Seizoen later aanbod geaccepteerd van 575k + 325k in termijnen, alleen geen dvk percentage.

1 uur geleden zei MetalMichael:

Seizoen later aanbod geaccepteerd van 575k + 325k in termijnen, alleen geen dvk percentage.

Dat laatste is wel jammer, maar prima deal denk ik.

22 minuten geleden zei Mordurette:

Dat laatste is wel jammer, maar prima deal denk ik.

Denk eerlijk gezegd dat ze er nooit meer dan 9 ton voor gaan krijgen. mooiste is dat er in mn onder 19 een backje van een jaar jonger zit die ik meer talent toedicht.

Iemand ervaring met Syndey van Hooijdonk? Kan hem halen voor zijn clausule van 2,6 miljoen met De Graafschap. Dan gaat het grootste deel van mijn budget wel aan hem op. Maar lijkt wel een erg groot talent.. Zit begin seizoen 2 trouwens. Er verder wil ik het groten deels proberen met de selectie die ik hem/transfervrije spelers. Dus doen of niet? 

4 uur geleden zei Superboeren:

Iemand ervaring met Syndey van Hooijdonk? Kan hem halen voor zijn clausule van 2,6 miljoen met De Graafschap. Dan gaat het grootste deel van mijn budget wel aan hem op. Maar lijkt wel een erg groot talent.. Zit begin seizoen 2 trouwens. Er verder wil ik het groten deels proberen met de selectie die ik hem/transfervrije spelers. Dus doen of niet? 

Kijk even bij de novelle van @marcelkeuh met MVV. Hij heeft Sydney in zijn team en scoort regelmatig, zag ik.

Ik heb van Hooijdonk begin 2e seizoen gekocht voor zijn clausulebedrag, dat was toen 550k. Hij heeft een héél sterk seizoen gedraaid als diepe spits!

City eind seizoen 3

Real Madrid biedt 70m vast en 44 na 3 termijnen voor Sterling.

Zit best met een dilemma want hij wil niet verlengen en is geintereseerd om naar Real te gaan xd 

moet ik dit doen?