Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

DL: lucas hernandez, theo hernandez, josé gaya

GK: als je een backup zoekt zou ik voor Jack Butland gaan (premier league waardig, niet te duur en Engels)

SC: zie hoger

AMC: Milenkovic-Savic is echt heerlijk maar wel duur, eventueel voor de toekomst Thiago Almada.

53 minuten geleden zei Mordurette:

Met welke database speel je? Anders is Tierney wellicht een optie. 

Als spits Mbappe, Icardi?

Laatste nieuwe heb nu als spitsen Aguero en Jesus maar moet er echt nog 1 bij hebbe 

15 minuten geleden zei Mark Hughes:

Laatste nieuwe heb nu als spitsen Aguero en Jesus maar moet er echt nog 1 bij hebbe 

Geen groot talent als back-up? Joveljic, Abel Ruiz, Fabio Silva?

20 minuten geleden zei Mark Hughes:

Necid

Verkopen of niet verkopen?

Ik heb momenteel nog Lisandro Martinez (helaas een afkoopsom in zijn contract en wil naar Dortmund...) en ik heb nog Cameron Carter-Vickers voor centraal achterin lopen. Bij verkoop ben ik verplicht om een nieuwe centrale verdediger te kopen omdat anders de selectie niet breed genoeg is. Heb nog wel Wuytens lopen die er kan spelen maar ideaal is anders.

Iemand nog een suggestie voor een goede CV? Indien ik Felix verkoop heb ik een budget van 50 mil en wellicht moet ik er dus 1 of 2 kopen als Martinez ook vertrekt.

2019-08-28.png

Edited by drakizin

Martinez helaas al vertrokken naar Dortmund voor de afkoopsom van 11 miljoen. Spijtig dat ik niet goed had opgelet met zijn contract onderhandeling. Maar goed voor maar 4 mil gekocht en dus een winst gemaakt.

Heb nu deze jongen op het oog maar 18 mil is wat veel en heb geen tijd om hem uitgebreid te scouten. Iemand ervaring?

2019-08-28 (1).png

Gaat heerlijk bij mij achterin.

Twee van me CVs weg.

Linksback weg.

Rechtsback 8 maanden geblesseerd.....

Heb nu nog 1 CV over, een redelijke rechtsback en redelijke linksback dus moet me in de laatste 3 dagen van de transferwindow nog maar weten te versterken met een solide defensie..

4 uur geleden zei drakizin:

Gaat heerlijk bij mij achterin.

Twee van me CVs weg.

Linksback weg.

Rechtsback 8 maanden geblesseerd.....

Heb nu nog 1 CV over, een redelijke rechtsback en redelijke linksback dus moet me in de laatste 3 dagen van de transferwindow nog maar weten te versterken met een solide defensie..

Of tijdelijk een speler huren voor een half jaar of jaar en in de tussentijd rustig op zoek naar een definitieve oplossing. 

Wie zouden jullie nemen?

Bosko Sutalo - 20 jaar - 10,25mln. - Hele Europese top zat achter hem aan dus zal een hoog PA hebben. Wordt gehaald als vervanger van Svensson die voor 38,5mln. verkocht is. Het geld is dus geen probleem.

Spoiler

qj3AC7w.png

Thierry Correia - 21 jaar - 3,8mln - Stukje goedkoper dan bovenstaande maar zal ook minder talentvol zijn. Ongelukkig bij Valencia doordat hij niet gespeeld heeft. Momenteel redelijk vergelijkbaar met Sutalo maar zoals gezegd zal die veel verder doorgroeien. 

Spoiler

vCOVTyA.png

Beide aantrekken met het oog op een vertrek van Wijndal in de toekomst is ook nog een optie. Correia kan namelijk ook op links uit de voeten waar Sutalo ook in het centrum kan spelen. 

56 minuten geleden zei Daniell:

Wie zouden jullie nemen?

Bosko Sutalo - 20 jaar - 10,25mln. - Hele Europese top zat achter hem aan dus zal een hoog PA hebben. Wordt gehaald als vervanger van Svensson die voor 38,5mln. verkocht is. Het geld is dus geen probleem.

Toon verborgen inhoud

qj3AC7w.png

Thierry Correia - 21 jaar - 3,8mln - Stukje goedkoper dan bovenstaande maar zal ook minder talentvol zijn. Ongelukkig bij Valencia doordat hij niet gespeeld heeft. Momenteel redelijk vergelijkbaar met Sutalo maar zoals gezegd zal die veel verder doorgroeien. 

Toon verborgen inhoud

vCOVTyA.png

Beide aantrekken met het oog op een vertrek van Wijndal in de toekomst is ook nog een optie. Correia kan namelijk ook op links uit de voeten waar Sutalo ook in het centrum kan spelen. 

Zou voor de bovenste gaan, tegen de tijd dat wijndal vertrekt is er misschien wel weer een betere optie beschikbaar

Zou in dit geval ook voor Sukalo gaan. Wellicht is het nog nuttig om Josha Vagnoman eens te bekijken, speelt bij mijn Leverkusen wel lekker moet ik zeggen. Kostte me maar 4 miljoen. 

@Dennussie @Urbeto

Ik heb ze beide laten komen, wat blijkt? Correia heeft een hoger PA dan Sutalo (volgens assistent), daar zijn we mooi even ingestonken :chief:! Sutalo is natuurlijk wel gewoon een zeer bruikbare speler maar die 10 miljoen is dus eigenlijk wel een beetje veel. Ik hoop dit met een paar jaar weer terug te gaan verdienen.

1 uur geleden zei Daniell:

@Dennussie @Urbeto

Ik heb ze beide laten komen, wat blijkt? Correia heeft een hoger PA dan Sutalo (volgens assistent), daar zijn we mooi even ingestonken :chief:! Sutalo is natuurlijk wel gewoon een zeer bruikbare speler maar die 10 miljoen is dus eigenlijk wel een beetje veel. Ik hoop dit met een paar jaar weer terug te gaan verdienen.

Correia is in mijn future save redelijk geflopt. Speelt op z'n 27e bij Werder. Niet in het beeld voor het nationale elftal. Marktwaarde 10.75 miljoen.  Sutalo zit niet in mijn game. 

1 minuut geleden zei Mordurette:

Maar 80 miljoen kan je niet weigeren als AZ ben ik bang...

Toch wel? Staat nu op 4 goals na 2 wedstrijden en verwacht dat hij boven de dertig uit kan komen + we spelen nu CL ten opzichte van vorig jaar. (scoorde 16 keer) Als hij zo doorgaat kan ik hem volgend zomer voor het dubbele kwijt. En hij heeft een contract tot 2023. Daarom vind ik het een lastige keuze, normaal is het 80 miljoen pakken ja!