Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

Hij wacht nog op zijn competitiedebuut? Serieus? Met zulke stats niet eens vaste waarde bij zijn Griekse club? Qua stats natuurlijk een prima speler, als je het geld kan missen en hem nodig hebt (omdat hij blijkbaar gelijk basis komt te staan) zou ik hem halen.

Ik zou bij fc Utrecht noa lang kunnen halen voor 175K nu kan ik hem makkelijk betalen ajax wilt een salaris bijdragen van 2.5k bij leveren maar ik heb noa lang niet echt nodig iemand enig evaring met hem hoe hij zich ontwikkeld zou ik hem dan toch halen of niet?

1 uur geleden zei nasje92:

Absoluut. Van der Heide terughalen.

Die heb ik het seizoen er voor aan Barcelona verkocht, dus die ga ik niet gemakkelijk terug krijgen. :P

Op 21-8-2019 om 15:09 zei Mordurette:

Hij wacht nog op zijn competitiedebuut? Serieus? Met zulke stats niet eens vaste waarde bij zijn Griekse club? Qua stats natuurlijk een prima speler, als je het geld kan missen en hem nodig hebt (omdat hij blijkbaar gelijk basis komt te staan) zou ik hem halen.

Heb Griekenland vanaf dit seizoen pas geselecteerd dus hij is zo de game ingekomen zonder dat hij ook maar een wedstrijd heeft kunnen spelen. 

Heb hem mede dankzij jullie advies gekocht voor 13 miljoen en hij is direct 25 miljoen waard, ga er hopelijk veel plezier aan beleven. 

Bedankt @Bakkes12 @Jespresso voor de hulp 

Erling Haland is je ideale man denk ik, kan op termijn net zo goed worden als Aguero. Als je meer ervaring wilt kan je kijken naar spelers als Cavani, Morata of wellicht Lukaku. 

45 minuten geleden zei Superboeren:

Iemand ervaring met Kai Havertz? Kan hem met Schalke halen eind seizoen 1. 30miljoen en +-30 miljoen aan clausules of is dat te veel? 

Zeker doen. Heb nog geen enkele game gezien waarin Kai Havertz geen wereldtopper wordt. Gaat ook meestal wel voor (minstens) een miljoen of 75 weg, dus 60 is zeker niet te veel.

58 minuten geleden zei TheRealOne:

Zeker doen. Heb nog geen enkele game gezien waarin Kai Havertz geen wereldtopper wordt. Gaat ook meestal wel voor (minstens) een miljoen of 75 weg, dus 60 is zeker niet te veel.

Dank. Dacht zelf ook aan de go. Jong, Duits en groot talent. En Bentaleb die nu links op het middenveld speelt staat in de belangstelling van PSG, Barca, Madrid dus met Havertz een goede vervanger.

25 minuten geleden zei Superboeren:

Dank. Dacht zelf ook aan de go. Jong, Duits en groot talent. En Bentaleb die nu links op het middenveld speelt staat in de belangstelling van PSG, Barca, Madrid dus met Havertz een goede vervanger.

Ik ben er vrij zeker van dat je er met Havertz zelfs op vooruit gaat. :mrgy:

12 minuten geleden zei TheRealOne:

Ik ben er vrij zeker van dat je er met Havertz zelfs op vooruit gaat. :mrgy:

Haha daarom! Bentaleb zal me ook wel een redelijke transfersom opleveren ook :D

16 uur geleden zei TheRealOne:

Die heb ik het seizoen er voor aan Barcelona verkocht, dus die ga ik niet gemakkelijk terug krijgen. :P

Oh haha, dat was me ontgaan. Nja dan maar op zoek naar een nieuwe. Er zijn vast beteren te vinden.

23 uur geleden zei Kavinos:

Geld zat toch? Moet vast wel iemand te vinden zijn :cab:

Icardi, Mbappe, Dybala, Lewandowski etc. 

113mln zit nu in sept dus spits zal er in de winter wss bij komen 

113mln zit nu in sept dus spits zal er in de winter wss bij komen 

Cutrone van Ac Milan, of pellegri van Monaco (kost in mijn save al wel meer dan 100 miljoen, is voor mij teveel als Chelsea maar krijgt van mijn scouts een score in de 90). En dan heb je in Duitsland nog een heel groot talent maar ben zijn naam kwijt en die vroeg me veel te veel loon voor een talent te zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Op 23-8-2019 om 06:38 zei praetoriannight:

Cutrone van Ac Milan, of pellegri van Monaco (kost in mijn save al wel meer dan 100 miljoen, is voor mij teveel als Chelsea maar krijgt van mijn scouts een score in de 90). En dan heb je in Duitsland nog een heel groot talent maar ben zijn naam kwijt en die vroeg me veel te veel loon voor een talent te zijn.

heb nu Fabio Silva gekocht van Porto effe kijke hoe goed die word zoek ook nog een goeie linksback Angelino is niet echt het niveau wat ik nastreef xd 

Op 22-8-2019 om 07:38 zei Superboeren:

Iemand ervaring met Kai Havertz? Kan hem met Schalke halen eind seizoen 1. 30miljoen en +-30 miljoen aan clausules of is dat te veel? 

Is hier voor 96 miljoen naar Bayern gegaan 2022 fm 18

Op 22-8-2019 om 07:38 zei Superboeren:

Gelijk doen.

city (bijna winterstop) seizoen 1 zoek versterking voor de volgende posities;

Linksback

keeper 

spits 

en eigelijk ook nog een AMC 

budget ong 125mln 

Haalbare opties in seizoen 1:
DL - Tymon
GK - Rajkovic
FC - Rodrigo/Santi Mina
AMC - Aouar