Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

@Dysproz
Kun je de prijs nog drukken met betalingen in termijnen? Dan hou je qua transferbudget nog wat over voor je andere aankoop.

Qua stats zou ik hem zeker kopen voor 60 + 20 gespreid over 3 jaar tijd + 10 na 50 gespeelde wedstrijden o.i.d.

Hij heeft zich echt heerlijk ontwikkeld. 

Edited by tdogg16

2 uur geleden zei Dysproz:

Hij gaat twee keer zo veel verdienen als mijn best verdienende speler, maar hij is binnen.

Lekker hoor. Voor welk bedrag uiteindelijk?

lupphkp.png

Alphonso Davies. Heeft niet zijn potentie waargemaakt maar nog steeds een leuke linksbuiten. Ik ben Messina, het is 2027 en kan hem halen voor 2.5 miljoen + zo'n 3.25 miljoen aan bonussen wanneer hij het goed doet. 

84vdetlm6a.png

Marouan Azarkan is mijn huidige linksbuiten. Is in het veldspel prima maar voor een linksbuiten bij een ploeg speelt die momenteel meespeelt om de Europese plekken in Italië is zijn rendement erg laag. Mocht ik Davies halen betreft dat wel ongeveer mijn hele huidige budget én ben ik meteen mijn enige niet-EU transfer van volgend jaar kwijt. 

Go or no go?

1 uur geleden zei Mordurette:

Lekker hoor. Voor welk bedrag uiteindelijk?

90, kon niet lager krijgen. Maar een keer zo'n grote aankoop kan wel

@Twan1810 no go, Davies is niet veel beter zo te zien en met zijn leeftijd betwijfel ik of hij nog heel veel gaat groeien. Als je genoeg geld had zou ik het wel gedaan hebben maar zonde om hier al je geld aan uit te geven.

Zeker een go, stukken beter dan je huidige linksbuiten en veel internationale ervaring.

Edit: er vanuit gaande dat die Nederlander dan verkocht gaat worden en je daar dus nog een leuk bedrag aan over houd.

Edited by Mordurette

Bedankt heren @Kavinos  @Mordurette  @Dysproz

Heb het nog eens tegen elkaar afgewogen en inderdaad besloten om het te doen. Heb een vrij onervaren selectie dus dit is een mooie aanwinst die ervaring en niveau heeft, terwijl hij nog jaren mee kan. Azarkan zal wellicht gaan vertrekken inderdaad. 

Een van mijn Ibiza scouts komt met een leuk spelertje aanzetten... Probleem is dat maar 2 buitenlanders in de selectie mag hebben en het me 300k compensatie kost. Geld is nog niet echt aanwezig...

u3be3o.png

Bedankt heren. Laatste zetje om de knoop door te hakken. Nu nog 300k vinden om zijn contract af te kopen :D

2 minuten geleden zei Twan1810:

Zeker halen. Vind de afloopdatum van zijn contract wel merkwaardig. 

Tegenwoordig weet je het ook niet he, hoe oud die Afrikanen zijn. 

Zou m nog ff vasthouden, wat wedstrijdjes laten spelen en dan hopen dat iemand 20 of zo biedt. 12,5 voor deze stats is gewoon weinig.

6 minuten geleden zei Jespresso:

Zou m nog ff vasthouden, wat wedstrijdjes laten spelen en dan hopen dat iemand 20 of zo biedt. 12,5 voor deze stats is gewoon weinig.

Voor die 12,5 kan ik m overnemen he :D

Zojuist zei TheRealOne:

Voor die 12,5 kan ik m overnemen he :D

Oh sorry, verkeerd begrepen. Zou ik zeker doen voor 12,5 miljoen, zit zeker meer waarde in. Gewoon een goede investering. Desnoods leen je hem een jaar uit voor een vergoeding, als hij het dan goed doet kun je hem misschien ook nog voor 20+ verkopen.

Op 11-8-2019 om 18:13 zei Pascal...:

Heb twijfel of ik deze zou halen voor 1 miljoen. Wat zouden jullie doen? Ik ben zelf Leeds United.

teatjvg8ge2.png

Turnbull is dit of niet? Ik zou het niet doen. Heb hem zelf ook eens gehad, speelde bagger. Komt voor Engeland helemaal fysiek te kort.

@TheRealOne

Vastberadenheid wel matig. Ik heb met Feyenoord destijds rond de 10 miljoen betaald en best veel plezier aan hem beleefd. Hij pakte elk seizoen wel zo'n 10 goals. Hij zal echter geen wereldtopper worden dus de vraag is hoeveel waarde je aan wat Nederlands bloed in je selectie hecht. 

@TheRealOne Ik zit nu in 2023 waar Til nog steeds bij AZ zit.  Vorig seizoen had hij 12 goals en seizoen daarvoor 17. Scoort dus genoeg. Ik zou het gokje wel wagen, zeker als geld geen probleem is.

Soo die is wel flink overrated in FM. Goede stats, Nederlands, nog redelijk jong en niet te duur,  dus een go.

Ik kan deze jongen kopen voor 24 miljoen (afkoopclausule). Op dit moment heb ik geen geld maar een aantal van mijn beste spelers met afkoopclausule van 100 miljoen staan in de belangstelling van topteams dus ik verwacht wel dat er iemand tijdens de winterstop vertrekt. Ik ben Charlton in seizoen 4 en ben een subtopper in de PL

bbb984d81c0696b16f00ddcfac57b53c.png