Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

7 uur geleden zei nasje92:

Sehovic? Er zijn games waarin hij zich heel goed ontwikkelt! 

Anders misschien een Wijndal, Tierney,  Aaron Martin of Ryan Sessegnon? Geen idee wat je budget is.

Sehovic vind ie niet, tierney zit bij city sessegnon heb ik gescout en martin ook

mn budget is 95mln uiteraard ga ik dit niet aan 1 speler spenderen xd  

@Kavinos Zou de taal moeten leren, Mist sprongkracht en is daarom kwetsbaar in de lucht en hij zal geen leidende speler worden in het elftal omdat hij niet makkelijk in een sociale groep opgenomen wordt    

6 minuten geleden zei Bakkes12:

@Kavinos Zou de taal moeten leren, Mist sprongkracht en is daarom kwetsbaar in de lucht en hij zal geen leidende speler worden in het elftal omdat hij niet makkelijk in een sociale groep opgenomen wordt    

Ik zou het niet doen denk ik. Voor 30 miljoen heb je misschien wel 10/15 mooie talenten in exotische landen. 

14 uur geleden zei Mark Hughes:

Sehovic vind ie niet, tierney zit bij city sessegnon heb ik gescout en martin ook

mn budget is 95mln uiteraard ga ik dit niet aan 1 speler spenderen xd  

Benieuwd wie het gaat worden!

Op 1-8-2019 om 08:48 zei nasje92:

Benieuwd wie het gaat worden!

Heb alle spelers gescout maar alle niet goed genoeg bevonden dus me zoektocht gaat verder !

1 uur geleden zei Mark Hughes:

Heb alle spelers gescout maar alle niet goed genoeg bevonden dus me zoektocht gaat verder !

Oke! Welk jaar zit je

aedad74aee2bddd2d8248ca903660bec.png

Kan hem nu voor 40m 'cash' verkopen + bonussen oplopend tot 59m. Is wel eigen jeugd, maar ook veel geld.

2 minuten geleden zei Jespresso:

aedad74aee2bddd2d8248ca903660bec.png

Kan hem nu voor 40m 'cash' verkopen + bonussen oplopend tot 59m. Is wel eigen jeugd, maar ook veel geld.

Easy go, mits je aan je jeugdproduct-status komt in Europa. Erg veel geld voor een CV. 

Hij heeft zijn contract geweigerd bij Barcelona :D. Ook geen probleem, geld is het probleem niet bij ons

EDIT: Uiteindelijk is hij toch gegaan, transfersom nu nog + 3 mil cash. Mooie deal denk ik zo.

Edited by Jespresso

Als hij regelmatig speelt zou ik hem houden. Maar als die  andere talenten al bijna net zo goed zijn of beter worden kun je hem gerust laten gaan.

Zojuist zei Dysproz:

Als hij regelmatig speelt zou ik hem houden. Maar als die  andere talenten al bijna net zo goed zijn of beter worden kun je hem gerust laten gaan.

Toch maar verkocht, klein beetje schuiven/doorschuiven en bijna geen kwaliteit ingeleverd. :)

Zou ik ook halen, die cijfertjes die je assistent geeft zegt niks over zijn kwaliteiten, meer over hoe hij op dit moment is tov je huidige spelmaker/middenvelders.

Kan hem halen voor 90 miljoen. Heb een transferbudget van 130 miljoen en een middenvelder en reserve spits nodig. Doen?

a284b5c95d89a4768690474e249e79f5.png