Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

Doe ik ook altijd, maar ik was aan het concurreren met Liverpool dus ik nam geen risico. Of liever, minder risico, want ik heb wel jaarlijkse salarisverhoging eruit gehaald.

Iemand wel eens Jorge Meré van FC Köln gekocht?

Hij vraagt vrij veel salaris en tekengeld en agent fee vraag me af of hij het waard is.

Ziet er wel uit als een potentieel Spaans international

tt0tx3E.png

Heb je hem nodig of zijn er betere spelers die je kan krijgen voor hetzelfde geld?

39 minuten geleden zei delichris:

Heb je hem nodig of zijn er betere spelers die je kan krijgen voor hetzelfde geld?

Ik heb geen betere spelers gevonden nog. Zeker niet in die leeftijd- en prijscategorie.

(niet per sé onmiddellijk nodig maar toch gehaald, leek me wel een versterking voor de toekomst) 

11 uur geleden zei D.J.:

Iemand wel eens Jorge Meré van FC Köln gekocht?

Hij vraagt vrij veel salaris en tekengeld en agent fee vraag me af of hij het waard is.

Ziet er wel uit als een potentieel Spaans international

In mijn game met FC Koln, wou hij vrij snel weg en heb ik hem laten gaan.
Later werd hij opgepikt door Atletico madrid en heeft daar 5 of 6 seizoenen , 25 - 30 wedstrijden per seizoen gespeeld.

5 uur geleden zei D.J.:

Ik heb geen betere spelers gevonden nog. Zeker niet in die leeftijd- en prijscategorie.

(niet per sé onmiddellijk nodig maar toch gehaald, leek me wel een versterking voor de toekomst) 

Als je het geld kan missen is het absoluut een versterking, zowel direct als voor de toekomst. 

Winterstop seizoen 2 met Leipzig krijg echt een dik bod binnen op Sabitzer van 58mln van Dortmund.

Weet alleen niet of ik het accepteer, hij zou dan naar de nr 2 gaan die onder mij staat.

Maar t is wel veel geld natuurlijk xd 

1 uur geleden zei Mark Hughes:

Winterstop seizoen 2 met Leipzig krijg echt een dik bod binnen op Sabitzer van 58mln van Dortmund.

Weet alleen niet of ik het accepteer, hij zou dan naar de nr 2 gaan die onder mij staat.

Maar t is wel veel geld natuurlijk xd 

Zeker een hoop geld, maar heb je het geld nodig? Zo niet, lekker afwijzen. Is natuurlijk een prima speler.

2 uur geleden zei Mordurette:

Zeker een hoop geld, maar heb je het geld nodig? Zo niet, lekker afwijzen. Is natuurlijk een prima speler.

Had het aanbod geacepteerd alleen wou Sabitzer  zelf niet naar Dortmund xd 

Voor hoeveel miljoen zou dit een go zijn? Ga sowieso wat meer moeten betalen als Ajax zijnde denk ik. ;c

8285763d0c45d2e2cbaec2112274fb13.png

Leipzig seizoen 3 ben opzoek naar een goeie linksback 

Ik heb in mijn selectie Jannes Horn(gekocht) en Marcello Sarrachi 

maar deze voldoen beide niet..

Bedankt alvast!  

Op 30-7-2019 om 00:09 zei Mark Hughes:

Bedankt alvast!  

Sehovic? Er zijn games waarin hij zich heel goed ontwikkelt! 

Anders misschien een Wijndal, Tierney,  Aaron Martin of Ryan Sessegnon? Geen idee wat je budget is.

Misschien niet helemaal het juiste topic..

Ik zit in seizoen 4 met NEC en David Neres staat op de transferlijst voor 3,5 miljoen. Ik heb het geld, de speler is geïnteresseerd alleen denkt hij dat ik hem financieel niet genoeg kan bieden. Wat kan ik nu nog doen om het over te halen. Heb al een paar keer in de pers laten blijken dat ik hem graag wil hebben etc. Goed om te weten is dat het de laatste dag van de transferperiode is... 

Thanks

Goede opties! @Kavinos Dit doe je denk ik in de contractonderhandeling? Zo ja, dan wordt dat 'm niet, aangezien ik de contractonderhandelingen helemaal niet kan starten nu

36 minuten geleden zei nasje92:

Misschien niet helemaal het juiste topic..

Ik zit in seizoen 4 met NEC en David Neres staat op de transferlijst voor 3,5 miljoen. Ik heb het geld, de speler is geïnteresseerd alleen denkt hij dat ik hem financieel niet genoeg kan bieden. Wat kan ik nu nog doen om het over te halen. Heb al een paar keer in de pers laten blijken dat ik hem graag wil hebben etc. Goed om te weten is dat het de laatste dag van de transferperiode is... 

Thanks

Wat je ook kan doen is je transferbudget naar beneden doen zodat je salarisbudget hoger wordt.

Op 30-7-2019 om 00:09 zei Mark Hughes:

Bedankt alvast!  

Itter van Wolfsburg is misschien een optie? 

1 minuut geleden zei delichris:

Wat je ook kan doen is je transferbudget naar beneden doen zodat je salarisbudget hoger wordt.

Ja, dat had ik al gedaan! Maar ik kan hem überhaupt nog niets aanbieden omdat hij op voorhand al denkt dat we er niet uitkomen zeg maar. 

Dus kan nog niet onderhandelen.

19 minuten geleden zei nasje92:

Goede opties! @Kavinos Dit doe je denk ik in de contractonderhandeling? Zo ja, dan wordt dat 'm niet, aangezien ik de contractonderhandelingen helemaal niet kan starten nu

Bij de onderhandelingen met de club heb je een optie “salarisbijdrage verkopende club” 

Zojuist zei Isco22:

Bij de onderhandelingen met de club heb je een optie “salarisbijdrage verkopende club” 

Top, dan kan ik dat nog proberen!