Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

Krijg je een enorm bod binnen op je beste speler en weet je even geen raad met de situatie? Dan kun je hier hulp vragen aan de mede-users en het advies dat gegeven wordt meenemen in je beslissing.

Ik ben Huddersfield Town en zit in de winterstop van seizoen 1. Na een dramatische eerste seizoenshelft wil ik me graag versterken op de linksbuitenpositie. Op rechtsbuiten geeft Rajiv van La Parra de meeste assists van de competitie maar vanaf links komt er niks. Tom Ince is nu verkocht en ik heb twee mogelijke opvolgers. Allebei hebben ze veel potentieel dus ik kan niet goed kiezen. De prijzen incl. clausules bedragen voor beide heren 9/10 miljoen.

xdmmhbboa1lyn.png

Optie 1: Ryan Sessegnon, Fulham.

Kan de hele linkerflank bestrijken & is een Engelsman. Tevens beschikt 'ie over veel snelheid dus dat maakt hem tot een explosieve speler. Hij kost me nu eerst 6 miljoen wat kan oplopen tot 9,5 miljoen.

reuro8uxpyab9.png

Optie 2: Steven Bergwijn, PSV.

Kan zowel als links- als rechtsbuiten uit de voeten. Heeft ook dit jaar weer veel potentieel naar het schijnt. Is pijlsnel en tevens in eerste instantie iets goedkoper dan optie 1. Bergwijn zou me nu 4,6 miljoen kosten wat in het ergste geval kan oplopen tot 10,25 miljoen. Van Bergwijn zijn nog niet al z'n stats zichtbaar maar veel van jullie zullen hem al zijn tegengekomen ;)

Waar zouden jullie voor kiezen?

EDIT: Let niet op mijn scoutingsbeoordelingen, heb niet het budget gehad om enigszins capabele scouts aan te nemen.

Edited by Twan1810

@Jornski @Duarte. @WimJonk @nasje92 ​​​​​​​Bedankt voor jullie adviezen heren! Ik heb besloten om inderdaad voor Bergwijn te gaan. Ben benieuwd wat z'n PA is maar daar kom ik morgen wel achter ;) Dit zijn z'n stats: [IMG]https://www.mupload.nl/img/cjlmua5frkwvo.png[/IMG]

PSV seizoen 1 zoek een goeie linksback

Kijken of je die van HSV of Monaco kan huren? In NL loopt in ieder geval niet wat rond van het niveau dat PSV na moet streven ben ik bang

Kijken of je die van HSV of Monaco kan huren? In NL loopt in ieder geval niet wat rond van het niveau dat PSV na moet streven ben ik bang

Ik heb nu Hannes Delcroix opgepikt bij RSCA Anderlecht voor 1.1mln iemand ervaring met hem of iemand die de belgische competitie volgt?

PSV seizoen 1 deadline day zoek een goeie vervanger voor Brenet zojuist voor 7(!!) Miljoen overgedaan aan RB Leipzig

In FM17 was Tagliafico altijd wel een lekkere LB voor de Eredivisie. Weet niet of hij nog steeds goede stats heeft?

PSV seizoen 1 deadline day zoek een goeie vervanger voor Brenet zojuist voor 7(!!) Miljoen overgedaan aan RB Leipzig

Jurich Carolina doorschuiven vanuit de jeugd en voor dat geld Afonso Sousa van FC Porto halen.

In FM17 was Tagliafico altijd wel een lekkere LB voor de Eredivisie. Weet niet of hij nog steeds goede stats heeft?

ea604a21750c4229d3bd2b469eaa6fcb.png

Prima back. Gratis op te halen trouwens vanaf juli/augustus in het eerste seizoen.

ik ga er ff naar kijken thanks!!

ea604a21750c4229d3bd2b469eaa6fcb.png

Prima back. Gratis op te halen trouwens vanaf juli/augustus in het eerste seizoen.

Nice die komt vanaf januari deze kant op gratis en voor niks ! :)

Door de degradatie van West Ham kan ik (Huddersfield Town) in de zomer van 2018 Moussa Dembelé halen voor 28,5 miljoen. Is hij dit geld waard vinden jullie? Ik heb geen ervaring met hem.

vbh4gx7itnxgt.png

Milan winterstop seizoen 1:

Suso verkopen ?

083CBED5-F98F-4ABB-B3D1-17BECBCDC92D

hele goeie speler natuurlijk in mn selectie, maar ik zou hem eventueel wel kunnen missen. Ik speel meestal in een 5-3-2 of 5-2-1-2 opstelling.

Edited by MilanFan