Jump to content
Sign in to follow this  
himan

[FM18\LLM] The Olde Challenge

Recommended Posts

Prachtig logo. Benieuwd waar dit naartoe gaat. Ben een grote fan van LLM! Succes alvast.

Erg mooi logo inderdaad en in de layout ook een doorsnee Brits straatje :D Ben wel liefhebber van het volgen van LLM games, dus je mag me voortaan mentionen!

QZtmQs0.png

WTLYLlF.png

Deze novelle wil ik uit 100-200 uptdates gaan laten bestaan, want ja dit is LLM en ja ik wil naar de Premier League. Dat betekent dat ik in een rustig tempo ga beginnen en zo door ga. Als ik met mijn spel te ver vooruit ga lopen heb ik nog genoeg andere dingen te doen qua games in FM :P

Ik volg je weer!

Mooi zo

Leuk onderin de Engelse regionen! Succes bij Spennymoor.

Dank je wel

Heel veel succes.

Dank u

Succes, lijkt me een zeer interessante LLM te gaan worden!

Wie weet, mijn doel is eigenlijk deze game vooral zo lang mogelijk vol te houden tot we in de Premier League zitten(of ontslag :()

succes

Dank je

Ben zeer benieuwd!

Dank je

LLM, nice! Leuke eerste update, gaat alles in het Engels?

Nee, niet alles gaat in het Engels

Eerlijk zijnde ken ik de gehele club niet. Maar het logo is in ieder geval prachtig!

Twee keer gepromoveerd, dus zeker geen bekende club, ook niet als je hier al lang mee bezig bent of iets dergelijks.

Succes!

Dankje wel

Prachtig logo. Benieuwd waar dit naartoe gaat. Ben een grote fan van LLM! Succes alvast.

Naar de Premier League :D

Erg mooi logo inderdaad en in de layout ook een doorsnee Brits straatje :D Ben wel liefhebber van het volgen van LLM games, dus je mag me voortaan mentionen!

@ROEMM

Zeker een prima voorbereiding! Mooie doelstelling om de PL te halen, dat wordt een tienjarenplan op z'n minst ;) Het lijkt mij overigens een goede keuze om het Engels zo minimaal mogelijk te houden. Niet alleen omdat het dan toegankelijker blijft voor diegenen onder ons die de Engelse taal niet zo machtig zijn, maar ook omdat ik vermoed dat jouw Nederlands stúkken beter is ;)

(als ik hiermee overigens overkom als een arrogante zak die je Engels wil verbeteren, dan bij voorbaat sorry daarvoor)

Edited by Niejo101

Zeker een prima voorbereiding! Mooie doelstelling om de PL te halen, dat wordt een tienjarenplan op z'n minst ;) Het lijkt mij overigens een goede keuze om het Engels zo minimaal mogelijk te houden. Niet alleen omdat het dan toegankelijker blijft voor diegenen onder ons die de Engelse taal niet zo machtig zijn, maar ook omdat ik vermoed dat jouw Nederlands stúkken beter is ;)

(als ik hiermee overigens overkom als een arrogante zak die je Engels wil verbeteren, dan bij voorbaat sorry daarvoor)

Even een snelle reactie hierop: Ik snap je punt, mijn Engels is, zeker in het schrijven mwamwa. Dus dat is mede een reden waarom ik het soms wil doen, dus kom maar op met die verbeteringen :D

Mijn Engels is niet goed genoeg om echt het hele verhaal te verstaan, maar uit de resultaten kan ik alvast positieve dingen afleiden!