Geplaatst 5 november 20177 jr. Ik krijg de volgende foutmelding. Kan iemand mij hiermee helpen? er is een fout opgetreden bij het bijwerken van football manager 2018 (ontbrekend bestandsprivileges) D:\SteamLibrary\steamapps\common\Football Manager 2018\fm.exe
Geplaatst 5 november 20177 jr. Had ik vanmorgen ook. Dat ligt aan die update. PC herstarten, Steam herstarten en dan zou het moeten werken.
Geplaatst 6 november 20177 jr. Tussendoor een totaal andere vraag, maar ik vind het zonde om een nieuw topic er voor te openen. Is het bij FM 18 wel mogelijk om je eerder gemaakte manager tussentijds nog te wijzigen? Het 3D gezicht bijvoorbeeld. Hier was bij 17 toen nogal wat ontevredenheid over.
Geplaatst 6 november 20177 jr. Auteur Had ik vanmorgen ook. Dat ligt aan die update. PC herstarten, Steam herstarten en dan zou het moeten werken. Heb het nu allemaal herstart en nu doet hij het wel gewoon. Thanks amigo.
Geplaatst 7 november 20177 jr. Tussendoor een totaal andere vraag, maar ik vind het zonde om een nieuw topic er voor te openen. Is het bij FM 18 wel mogelijk om je eerder gemaakte manager tussentijds nog te wijzigen? Het 3D gezicht bijvoorbeeld. Hier was bij 17 toen nogal wat ontevredenheid over. Volgens mij helemaal in het beginscherm, zag ik het ergens staan. Maar pin me hier niet op vast
Geplaatst 7 november 20177 jr. Volgens mij helemaal in het beginscherm, zag ik het ergens staan. Maar pin me hier niet op vast Ja klopt, dit kan je op de startpagina weer veranderen :)
Geplaatst 12 november 20177 jr. Aah mooi. Dan is er in ieder geval al één verbetering te vinden! Bedankt!