Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Namefix voor Football Manager 2018 die alle clubnamen en competitienamen realistisch maakt.

-Alle speelbare en veel speelbare clubs zijn de namen realistisch gemaakt.

-Alle competities zijn de namen realistisch gemaakt.

-Steden zijn Nederlands gemaakt waar nodig (Moscow ---) Moskou | Lyonnais ---) Lyon)

Je hoeft geen nieuw spel te starten voor deze namefix! De namefix is ook enkel voor MU bedoeld gelieve deze niet op andere site's te uploaden!

Installatie:

\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2018\data\db\1800\Inc

Afbeeldingen:

xrvahmbpe9hlj.png

z5llum7o9ecbi.png

vki4reked5ogx.png

Downloadlink:

http://www.datafilehost.com/d/c3d64cfc

Veel FM-plezier toegewenst met de namefix!

Geplaatst

Goed werk man! Ik neem hem meteen mee wanneer ik FM aanschaf

Geplaatst

Top inderdaad. Neem hem meteen mee als ik FM begin te spelen

Geplaatst

Die Nederlandse stedennamen, gaat dat ook op als je in het Engels speelt? dat zou voor mij een dealbreaker zijn...

Geplaatst
  • Auteur
Die Nederlandse stedennamen, gaat dat ook op als je in het Engels speelt? dat zou voor mij een dealbreaker zijn...

Normaal gezien wel denk ik, zelf speel ik op Nederlands dus ben niet zeker.

Geplaatst
  • Auteur
Lekker Jarno! Neem hem zeker mee, geeft deze de juiste namen weer in alle overzichten?

Bij tussenstanden etc de korte namen zoals hierboven. Bij het clubprofiel vanboven in het balkje en als er gescoord wordt 'PFC CSKA Moskou komt op voorsprong' tijdens de wedstrijd de lange.

Geplaatst

De " inc map " moet je toch altijd verwijderen om o.a een echte Duitse elftal te krijgen? Of is dat bij dit bestand ook goed?

Geplaatst
  • Auteur
De " inc map " moet je toch altijd verwijderen om o.a een echte Duitse elftal te krijgen? Of is dat bij dit bestand ook goed?

Dat klopt de stappen om echte Nederlandse en Duitse internationale elftallen te krijgen moet je nog steeds ondernemen alsook voor Brazilië en Japan.

Geplaatst

Dat klopt de stappen om echte Nederlandse en Duitse internationale elftallen te krijgen moet je nog steeds ondernemen alsook voor Brazilië en Japan.

Maar jouw bestandje moet juist in de inc map toch?!

Geplaatst
  • Auteur

Maar jouw bestandje moet juist in de inc map toch?!

Dat klopt, \Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2018\data\db\1800\Inc.

Geplaatst
  • Auteur
Werkt deze ook voor touch?

Zelf heb ik Touch deze editie niet, maar ik vermoed van wel! :)

bewerkt door DeJarnoxD

Geplaatst

Vraagje, werkt dit voor de Mac hetzelfde?

Geplaatst

De bestanden moeten opgeslagen worden in de steam map geef je aan, bij mij is de steam map alleen leeg.

2e743b0bcdf392814975c8d0cec988c5.png

En staat alles wat met FM te maken heeft in de map Sports Interactive

333fdb7788a8b25ae84d1af9607d6ae7.png

Zoals de jaren hiervoor heb ik deze download ook in de map editor data opgeslagen maar dan pakt hij hem niet. Iemand die weet hoe ik ervoor kan zorgen dat hij het wel gaat doen? :oops:

Geplaatst
[quote name='Daniell']Daar moet ie heen @Minitolluz \Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2018\data\db\1800\Inc[/QUOTE] Kan ik die Sports Interactive map dan gewoon kopiëren en in die Steam map plakken?
Geplaatst

Kan ik die Sports Interactive map dan gewoon kopiëren en in die Steam map plakken?

Waar heb je FM geïnstalleerd dan?

Normaal gesproken is het de Steam map op de harde schijf, niet bij je documenten ;)

bewerkt door Daniell

Geplaatst

Werkt niet hier. Ik heb ook de map 'database' ertussen staan, waardoor de link zo wordt C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2018\data\database\db\1810\lnc.

Wilde in Duitsland gaan spelen, maar met namen als Gelsenkirchen en dergelijke wordt het toch iets minder aantrekkelijk :(

Geplaatst
  • Auteur
Werkt niet hier. Ik heb ook de map 'database' ertussen staan, waardoor de link zo wordt C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2018\data\database\db\1810\lnc.

Wilde in Duitsland gaan spelen, maar met namen als Gelsenkirchen en dergelijke wordt het toch iets minder aantrekkelijk :(

Vreemd, zeker dat je ze alle twee correct hebt geplaatst en in de Steam map zelf?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.