Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Weet iemand nog een leuke club, liefst binnen Europa maar absoluut geen topclub. Bijv. laagvlieger en een club die ik goed op kan gaan bouwen. Nu even moeite een leuke uitdaging te vinden. Heb nu een aantal leuke games gehad, maar wil nu toch wel weer een langdurige game met een mooie uitdagende club..:D

3 minuten geleden zei Superboeren:

Weet iemand nog een leuke club, liefst binnen Europa maar absoluut geen topclub. Bijv. laagvlieger en een club die ik goed op kan gaan bouwen. Nu even moeite een leuke uitdaging te vinden. Heb nu een aantal leuke games gehad, maar wil nu toch wel weer een langdurige game met een mooie uitdagende club..:D

In een topland of klein land?

32 minuten geleden zei Superboeren:

Ik ben zelf in Kroatie bezig bij Zagreb. 

Geweldige talenten, echt bizar. Sowieso zitten er wat clubs bij in die competitie met hele fijne spelers, wellicht de moeite eens te kijken. Je speelt 4 keer per jaar tegen elkaar, wel pittige kalender, maar je mag 12 spelers hebben op de bank. 

26 minuten geleden zei D.J.:

In een topland of klein land?

Maakt me niet veel uit, heb ook een erg mooie game gehad in Luxemburg.  

21 uur geleden zei Jotew:

Ik krijg maar geen binding met een club. Zit nu te denken aan een topclub om een save mee te starten tot straks de transferperiode weer ten einde is en de clubs de spelers allemaal binnen hebben. Vervolgens kijken naar een nieuwe uitdaging met een nieuw elftal.

Inter trekt me erg omdat ze in het echt goede aankopen doen, maar ook Chelsea spreekt me momenteel erg aan..  

Iemand andere suggesties?

Ik zit eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje! Zoek eigenlijk een topclub die de laatste jaren eigenlijk ondermaats heeft gepresteerd en die ik weer naar de top kan loodsen. Zat te twijfelen tussen Arsenal, Man Utd & Valencia. En dan vooral tussen die eerste en die laatste. Het vele geld na het eerste seizoen spreekt me wel aan bij Arsenal, plus het feit dat ze Europa League spelen, het is een mooie uitdaging om ze weer naar de top te loodsen met een goed transferbeleid. Valencia heeft dan weer veel wisselvalliger gepresteerd de afgelopen jaren, al spelen ze wel al 2 seizoenen op rij Champions League. Minder geld beschikbaar op de lange termijn, maar daar tegenover staat wel een leuke kern met mooie shirts en bestaan ze net 100 jaar! Plus het feit dat ik al een heel aantal jaren niet meer in Spanje heb gecoached! Denk dat ik het maar eens met Valencia probeer! 

@Steels Als jij dat dan doet, dan start ik zo een save met Arsenal. Kunnen altijd nog ruilen mocht het niet bevallen aan beide kanten :P

17 uur geleden zei Jotew:

@Steels Als jij dat dan doet, dan start ik zo een save met Arsenal. Kunnen altijd nog ruilen mocht het niet bevallen aan beide kanten :P

Zit al te twijfelen om toch met Arsenal te starten, omdat ik eigenlijk een echte topclub wou heropbouwen..

22 uur geleden zei Steels:

Ik zit eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje! Zoek eigenlijk een topclub die de laatste jaren eigenlijk ondermaats heeft gepresteerd en die ik weer naar de top kan loodsen. Zat te twijfelen tussen Arsenal, Man Utd & Valencia. En dan vooral tussen die eerste en die laatste. Het vele geld na het eerste seizoen spreekt me wel aan bij Arsenal, plus het feit dat ze Europa League spelen, het is een mooie uitdaging om ze weer naar de top te loodsen met een goed transferbeleid. Valencia heeft dan weer veel wisselvalliger gepresteerd de afgelopen jaren, al spelen ze wel al 2 seizoenen op rij Champions League. Minder geld beschikbaar op de lange termijn, maar daar tegenover staat wel een leuke kern met mooie shirts en bestaan ze net 100 jaar! Plus het feit dat ik al een heel aantal jaren niet meer in Spanje heb gecoached! Denk dat ik het maar eens met Valencia probeer! 

HSV wellicht iets?

Ik ben opzoek naar een leuke nieuwe uitdaging, omdat de vakantie eraan komt ga ik daar ook een novelle mee starten. Ik start graag met een oud voetballer.. 

Twijfel om een carrière te starten met van Nistelrooy, of zal ik toch met van Bommel een nieuwe stap maken.. maar bij welke clubs zien jullie één van deze coaches.. Of is een coach carrière met bv Johan Vogel, Luc Nilis of Timmy Simons interessant 🤔 

Liefst start ik in bekende landen of zal ik een keer een carrière in een heel ander land beginnen..  (maar dan weer de vraag met welke oud voetballer) 

Pff lastig, veel twijfels.. wie kan mij helpen?!

Over Van Bommel gaan geruchten dat hij in de Bundesliga aan de slag kan/wil/gaat, dus misschien is dat een optie.

5 minuten geleden zei toivonen:

Twijfel om een carrière te starten met van Nistelrooy,

FC Den Bosch was de eerste club die hierbij in me op kwam, bij Van Bommel wellicht Fortuna?

Van Nistelrooy kan ook in het buitenland aan de slag bij HSV, Man Utd of Malaga.

Vogel en Grasshopper kan ook, of Theo Lucius bij FC Eindhoven of FC Den Bosch, zal ook wel voor vuurwerk zorgen. Luc Nilis die bij VVV meer macht krijgt of juist in België aan het werk gaat bij RC Genk of Anderlecht... Er zijn genoeg leuke mogelijkheden. 

Gepost (edited)
12 uur geleden zei toivonen:

Ik ben opzoek naar een leuke nieuwe uitdaging, omdat de vakantie eraan komt ga ik daar ook een novelle mee starten. Ik start graag met een oud voetballer.. 

Twijfel om een carrière te starten met van Nistelrooy, of zal ik toch met van Bommel een nieuwe stap maken.. maar bij welke clubs zien jullie één van deze coaches.. Of is een coach carrière met bv Johan Vogel, Luc Nilis of Timmy Simons interessant 🤔 

Liefst start ik in bekende landen of zal ik een keer een carrière in een heel ander land beginnen..  (maar dan weer de vraag met welke oud voetballer) 

Pff lastig, veel twijfels.. wie kan mij helpen?!

Je kan ook voor De Rossi gaan, die zou dicht bij Fiorentina zitten ;) 

Edited by TomFsoccer

Hallo Allen, 

Zoek een tweetal teams voor een online game. Willen allebei een subtopper in een competitie die geen Europees voetbal spelen. Iemand een idee? Liefst geen Premier League/Bundesliga/La Liga/ Eredivisie

23 minuten geleden zei capelle1212:

Hallo Allen, 

Zoek een tweetal teams voor een online game. Willen allebei een subtopper in een competitie die geen Europees voetbal spelen. Iemand een idee? Liefst geen Premier League/Bundesliga/La Liga/ Eredivisie

WSG Swarovki Tirol en SKN ST Pölten  in de Tipico Bundesliga 

15 uur geleden zei capelle1212:

Hallo Allen, 

Italië: Fiorentina & AC Milan

Frankrijk: Marseille & Nice

Portugal: Boavista & Rio Ave

Rusland: Dinamo Moscow & Rostov

België: Charleroi & KV Mechelen

Oekraïne: Vorskla & Dnipro-1

Turkije: Fenerbahce & Sivasspor

Nog optie's nodig?

Ben op zoek naar een club in de 3e (of lagere) divisie van een grote competitie of 2e divisie in een kleinere competitie. Liefst een club met een beetje geschiedenis en/of een leuke speler/talent.

Rapid Boekarest? Vervallen topclub uit Roemenië, teruggezet naar 4e of 3e niveau en speelt volgens mij nu op het 2e niveau.

4 uur geleden zei Steels:

Ben op zoek naar een club in de 3e (of lagere) divisie van een grote competitie of 2e divisie in een kleinere competitie. Liefst een club met een beetje geschiedenis en/of een leuke speler/talent.

Wacker Innsbruck 2e liga Oostenrijk of 1860 München 3e liga Duitsland? 

Ben mijn spelplezier kwijt. 
Het liefst een club uit lagere divisies van de grote competities. Derde divisie of lager. Eentje die niet gelijk bovenin mee doet in die divisie

Gepost (edited)
19 minuten geleden zei vlietje:

Het liefst een club uit lagere divisies van de grote competities. Derde divisie of lager. Eentje die niet gelijk bovenin mee doet in die divisie

Bolton! Heb er zelf een leuke game mee, je start in de League 1 met -12 punten dacht ik, doelstelling in seizoen 1 is degradatie vermijden, dat is normaal zeker te doen. Veel jong talent dat ook nog mee kan in de Championship. De financiën zijn wel niet goed, er is een hoge schuld met aflossing van 550k per maand, dus zo snel mogelijk in de PL geraken om de financiën op orde te krijgen. De prognose is ook om allerlaatste in de League 1 te eindigen.

Edited by glennix

27 minuten geleden zei vlietje:

1860 München

27 minuten geleden zei vlietje:

SC Bastia in Frankrijk. Door faillissement teruggezet naar het vierde niveau, meen ik. Zal je wel een database moeten downloaden.

1 uur geleden zei vlietje:

Spanje: Real Murcia, Inter de Madrid, Badalona

Engeland: Burton, Carlisle, Rochdale

Duitsland: Jena, Münster, Unterhaching

Italië: Pistoiese, Piacenza, Rieti

Frankrijk: SC Toulon, Créteil, Dunkerque