Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

2 uur geleden zei NLPEP:

Dag,

Ik ben op zoek naar een leuke club.

Het lukt me niet om een leuke lange game op te starten.

Ik ben opzoek naar een club waar ik een lange game mee kan spelen.

Aantal eisen:

- Geen topclub

- Bekende competitie

- Veel talenten

- Middenmoot/suptopper

- Bij voorkeur Europees voetbal, maar is geen eis.

Ik heb in vorige edities mooie lange games gespeeld met Valencia.

Zulke clubs zoek ik.

Ik hoop dat jullie mij van een aantal mooie tips kunnen voorzien.

Klinkt als FC Groningen!

28 minuten geleden zei Jotew:

@Mordurette @Fantasy @Tim' of toch Schalke na wederom een debacle gisteravond... lastig lastig

Ik heb niks met Schalke. De hoofdstad van Duitsland hoort gewoon een topclub te hebben, dus zal je voor Hertha moeten kiezen :classic_ninja:

Goedemorgen,

Naast mijn Barcelona-save op zoek naar iets compleet anders. Ik twijfel over de volgende teams:

- Cambridge United
- Dundee United

- IFK Göteborg

Erg uiteenlopende teams natuurlijk, ik ben er ook niet zomaar op gekomen. Het zijn clubs waar ik geweest ben en dus binding mee voel (iets wat ik nodig heb voor een save als deze). Daarnaast moet er een project zijn die mij erg aanspreekt. Natuurlijk is deze zelf te verzinnen maar ik ben vooral benieuwd naar jullie voorkeur (en uiteraard project die daaraan vast zit). 

Wie weet kunnen jullie voor mij de keuze maken? De teams liggen bij mij aardig gelijk namelijk..

Alvast bedankt.

7 uur geleden zei royholman:

Goedemorgen,

Naast mijn Barcelona-save op zoek naar iets compleet anders. Ik twijfel over de volgende teams:

- Cambridge United
- Dundee United

- IFK Göteborg

Erg uiteenlopende teams natuurlijk, ik ben er ook niet zomaar op gekomen. Het zijn clubs waar ik geweest ben en dus binding mee voel (iets wat ik nodig heb voor een save als deze). Daarnaast moet er een project zijn die mij erg aanspreekt. Natuurlijk is deze zelf te verzinnen maar ik ben vooral benieuwd naar jullie voorkeur (en uiteraard project die daaraan vast zit). 

Wie weet kunnen jullie voor mij de keuze maken? De teams liggen bij mij aardig gelijk namelijk..

Alvast bedankt.

IFK Göteborg! 18-voudig kampioen van Zweden maar laatste titel dateert alweer van 2007 en daarvoor 1996, zijn de afgelopen seizoenen ook wat verder afgezakt naar de rechterkolom. Wonnen in het verleden ook al tweemaal de UEFA Cup, laatste keer in 1987, dus zou wel een uitdaging zijn om deze club opnieuw successen te brengen! Cultkeeper Tomas Ravelli is mss een optie als manager!

Voor een sidegame zoek ik een uitdaging (bondscoach/club) die niet gek genoeg kan. Ik zat zelf te denken aan een eilandengroep in de stille oceaan (voorbeeld). Maar weet iemand nog een uitdaging die 'bijna' niet te doen is. Ik heb de database van Timo dus elk land is vrijwel mogelijk.

6 uur geleden zei Vlonkie:

Voor een sidegame zoek ik een uitdaging (bondscoach/club) die niet gek genoeg kan. Ik zat zelf te denken aan een eilandengroep in de stille oceaan (voorbeeld). Maar weet iemand nog een uitdaging die 'bijna' niet te doen is. Ik heb de database van Timo dus elk land is vrijwel mogelijk.

Dat klinkt als de San Marino Challenge ;) 

Champions League winnen met Vaduz is ook hele opgave, aangezien je enkel via winst in de Europa League je kan plaatsen voor de Champions League..

1 uur geleden zei Steels:

Dat klinkt als de San Marino Challenge ;) 

Champions League winnen met Vaduz is ook hele opgave, aangezien je enkel via winst in de Europa League je kan plaatsen voor de Champions League..

Maar dan wil ik het liefst een uitdaging buiten Europa...

1 uur geleden zei Vlonkie:

Maar dan wil ik het liefst een uitdaging buiten Europa...

Nacional in Ecuador en eventueel het nationale elftal erbij? De club mag enkel spelers uit Ecuador halen.

25 minuten geleden zei Mordurette:

Nacional in Ecuador en eventueel het nationale elftal erbij? De club mag enkel spelers uit Ecuador halen.

kijk dat is het proberen altijd waard

2 uur geleden zei Cicchio:

Prachtige foto's! Maar om het nou stadions te noemen :P

1 minuut geleden zei Jotew:

Prachtige foto's! Maar om het nou stadions te noemen :P

Die velden midden in de bossen of op een eiland hebben waarschijnlijk niet eens een vaste bespeler inderaad. En zeker geen club die speelbaar is in FM. Maar er zitten wel echt mooie stadions tussen. 

Ik twijfel tussen de volgende clubs;

Fc Groningen, Fc Utrecht, sc Heerenveen. 

Welk team raden jullie aan? 

5 minuten geleden zei Boerejung:

Ikzelf begin altijd met sc Heerenveen, komt waarschijnlijk omdat ik uit Friesland kom...

Zijn volgens mij soortgelijke clubs/niveau, dus doen waar je het meeste gevoel bij hebt

18 minuten geleden zei Boerejung:

Persoonlijk zou ik eerder voor FC Groningen kiezen. Weet niet hoe de budgetten zijn, maar het is een mooie uitdaging om van de Euroborg weer een onneembare vesting te maken.

9 uur geleden zei Boerejung:

Ik zou voor Utrecht gaan, zie ik niet zovaak voorbij komen als club.

Gepost (edited)

Ik kom er nog altijd niet uit mensen.. Waardeloos weer :p

Vanwege de weinig restricties misschien toch weer in Italie starten?

Udinese, Bologna, Sampdoria?

Veel talent zou wel leuk zijn, of de goede mogelijkheid daar naar toe te groeien.

Edited by Jotew

Plus de jeugd van Bologna is echt top. Met een beetje geluk heb je elk jaar een potentiële topper in huis.

Gepost (edited)

Ik kan je Bologna van harte aanbevelen! Een club met heel veel potentie! Ik heb op de één of andere manier ook wel een zwak voor Sampdoria, maar geen idee hoe de jeugd daar is.

Edited by Cicchio