Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Gepost (edited)

@JesseNL In België zijn echte traditieclubs o.m. RWDM (3e klasse), Union (2e klasse) en KV Mechelen (1ste klasse). 

Die laatste is regerend Belgisch bekerwinnaar (als tweedeklasser nota bene) en dat gedurende een tumultueus seizoen door een omkopingsschandaal. Bovendien de laatste Belgische club die een Europacup won ;) Met Swinkels en Bijker ook graag geziene Nederlanders in de selectie.

Edited by Bingbangboem

11 uur geleden zei JesseNL:

Kan iemand mij helpen?

Ik zoek naar een club die niet in de top 5 competities speelt. Een club met een beetje historie en door groeimogelijkheden. Niet te standaard en hoeven niet op het hoogste niveau te acteren. Nederland het liefst niet.

Danku 

Auxerre is ook een mooie uitdaging. Kan me vergissen, maar volgens mij hebben die ook een redelijk goede jeugdopleiding.

19 minuten geleden zei Cicchio:

Auxerre is ook een mooie uitdaging. Kan me vergissen, maar volgens mij hebben die ook een redelijk goede jeugdopleiding.

Maar dan zit je wel in de top 5 competitie's..

Litex Lovech, MTK Boedapest, Rapid Boekarest zijn mss nog leuke optie's

2 minuten geleden zei Steels:

Maar dan zit je wel in de top 5 competitie's..

Litex Lovech, MTK Boedapest, Rapid Boekarest zijn mss nog leuke optie's

Die spelen in de Ligue 2, en da's natuurlijk geen top 5 ;c

26 minuten geleden zei Cicchio:

Auxerre is echt top. Komen jaarlijks zieke talenten vandaan. (y)

MSK Zilina, club dat faillissement aangevraagd heeft vanwege de corona virus. Natuurlijk nog niet verwerkt in FM, maar wel een leuke uitdaging. Helaas ben je Bozenik wel al kwijt aan Feyenoord.

Andere opties zijn Hajduk Split of Rijeka uit Kroatië, altijd goede regens uit dat land.

10 uur geleden zei JesseNL:

Ja het liefst wel lager. Dacht aan: Union Sint-Gillis, Austria Salzburg etc..

Union is een prachtige club. Daar heb ik 2 jaar op rij een lange game mee gehad.

OHL is ook wel leuk in de Belgische 2e klasse. Daar heb je financieel iets meer mogelijkheden en een betere jeugdwerking.

Gepost (edited)

Ik ben toevallig bij Union SG nu en we zijn al in eerste klasse A na twee seizoenen, zeker een aanrader! Als je het meer Oost-Europees wil zoeken kan ik je altijd Metallist Kharkiv en Dnipro uit Oekraine aanraden, vooral Dnipro is een interessante. 

Edited by Netzwerk

Werkloos beginnen is trouwens ook ne super aanrader voor iedereen da geen team vind..

Twijfel de twijfel! Bremen of Hertha? 

Hertha heeft al een leuk elftal staan, Bremen valt meer uit te halen dan ze momenteel doen. Daarnaast mag aan dat elftal het nodige gesleuteld worden wat de uitdaging wat leuker maakt. Anderzijds is Hertha wel een pracht club met leuke talenten.

Wil geen team dat voor degradatie speelt (heb al Salford game) maar ook geen team dat binnen 2 seizoen de Europa League kan winnen...

@Fantasy niet kijkend naar het stadion, die zie je in FM toch niet :p Gaat me om de uitdaging haha

Dan alsnog Hertha haha. Toffe club met prima mogelijkheden en faciliteiten wel. 

Nee man, Werder Bremen. Als je de keuze hebt om met de mooiste club van Duitsland te spelen, moet je die niet laten liggen!

Dag,

Ik ben op zoek naar een leuke club.

Het lukt me niet om een leuke lange game op te starten.

Ik ben opzoek naar een club waar ik een lange game mee kan spelen.

Aantal eisen:

- Geen topclub

- Bekende competitie

- Veel talenten

- Middenmoot/suptopper

- Bij voorkeur Europees voetbal, maar is geen eis.

Ik heb in vorige edities mooie lange games gespeeld met Valencia.

Zulke clubs zoek ik.

Ik hoop dat jullie mij van een aantal mooie tips kunnen voorzien.

11 minuten geleden zei NLPEP:

Dag,

Ik ben op zoek naar een leuke club.

Het lukt me niet om een leuke lange game op te starten.

Ik ben opzoek naar een club waar ik een lange game mee kan spelen.

Aantal eisen:

- Geen topclub

- Bekende competitie

- Veel talenten

- Middenmoot/suptopper

- Bij voorkeur Europees voetbal, maar is geen eis.

Ik heb in vorige edities mooie lange games gespeeld met Valencia.

Zulke clubs zoek ik.

Ik hoop dat jullie mij van een aantal mooie tips kunnen voorzien.

Wolves, Borussia Mönchengladbach, VfL Wolfsburg, Sevilla, Fiorentina, Atalanta, RC lence of OGC Nice? :D Keuze zat.

Na 8 seizoenen PL waarin ik met West Ham alles heb behaald, en een half jaartje Genk, waar nationaal geen uitdaging is, dan toch maar op zoek naar een nieuwe save met een leuke uitdaging, iemand suggesties?

De lagere divisies in Scandinavië zijn tof. Geen hele lange seizoenen met zesmiljard wedstrijden, dus rustig de tijd om aan je team/club te bouwen. 

4 minuten geleden zei Cicchio:

De lagere divisies in Scandinavië zijn tof. Geen hele lange seizoenen met zesmiljard wedstrijden, dus rustig de tijd om aan je team/club te bouwen. 

spelen ze in Scandinavië overal op een andere data, vind dat persoonlijk verschrikkelijk namelijk ;e

2 minuten geleden zei van der Water:

spelen ze in Scandinavië overal op een andere data, vind dat persoonlijk verschrikkelijk namelijk ;e

Dat weet ik niet. Volgens mij in Denemarken niet, maar dat weet ik niet zeker... 

Zojuist zei Cicchio:

Dat weet ik niet. Volgens mij in Denemarken niet, maar dat weet ik niet zeker... 

ah iig bedankt, ga eens een kijkje nemen. 

1 uur geleden zei van der Water:

ah iig bedankt, ga eens een kijkje nemen. 

Denemarken speelt op 'normale' data, de andere Scandinavische landen zijn anders