Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

37 minuten geleden zei JesseNL:

Wat gaat het worden?

Marokko, Thailand, Canada of Guatamala?

Canada

17 uur geleden zei JesseNL:

Wat gaat het worden?

Marokko, Thailand, Canada of Guatamala?

MArokko

Zoek een nieuwe uitdaging. Heb deze clubs gehad met FM20, dus dan weet je beetje wat ik leuk vind: 

1860 München, Estoril, Palermo. En start altijd met Ajax, maar qua club vind ik dat iets te makkelijk.

12 minuten geleden zei dvsermelo:

Zoek een nieuwe uitdaging. Heb deze clubs gehad met FM20, dus dan weet je beetje wat ik leuk vind: 

1860 München, Estoril, Palermo. En start altijd met Ajax, maar qua club vind ik dat iets te makkelijk.

Auxerre (Frankrijk), Antwerp (België), Derby County (Engeland) of Sparta (Nederland)?

46 minuten geleden zei dvsermelo:

KV Mechelen, Le Havre, Osasuna, Schalke of wellicht een leuk team buiten Europa? 

Braziliaanse competitie is erg leuk, Mexico en Argentinië huisvesten ook veel talenten. 

Ik ben niet zozeer op zoek naar een club maar meer naar een competitie om de 'geef de jeugd de kans' uitdaging te doen. 

Ik heb een game in Frankrijk gestart maar liep hier tegen beperkingen van het spel aan. Ook begonnen alle B ploegen mij te vervelen als tegenstander.

Clichématig zou je deze uitdaging in Engeland doen maar daar heb ik al een andere save lopen. Voorkeur gaat wel uit naar de grotere competities in Europa. 

Iemand de gouden tip?

Welke competitie ligt je? Italië heeft veel divisies waarbij je deze challenge goed kan doen, maar Portugal heeft ook een leuke competitie bijvoorbeeld. Duitsland is minder geschikt voor de youth challenge dus die zou ik niet aanraden.

Al eens overwogen om te kijken in bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen? Daar heb je ook meerdere divisies speelbaar geloof ik en is eens wat anders. 

9 uur geleden zei Mordurette:

Welke competitie ligt je? Italië heeft veel divisies waarbij je deze challenge goed kan doen, maar Portugal heeft ook een leuke competitie bijvoorbeeld. Duitsland is minder geschikt voor de youth challenge dus die zou ik niet aanraden.

Al eens overwogen om te kijken in bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen? Daar heb je ook meerdere divisies speelbaar geloof ik en is eens wat anders. 

Thanks voor je tips. Ik ga Italië eens uitproberen.

Op 24-4-2020 om 08:05 zei Fantasy:

Auxerre (Frankrijk), Antwerp (België), Derby County (Engeland) of Sparta (Nederland)?

Auxerre lijkt me wel wat! Ga daar even iets beter naar kijken. 

Op 24-4-2020 om 08:39 zei ElPrincipito:

KV Mechelen, Le Havre, Osasuna, Schalke of wellicht een leuk team buiten Europa? 

Braziliaanse competitie is erg leuk, Mexico en Argentinië huisvesten ook veel talenten. 

Franse of Spaanse lagere divisies lijken me wel tof. Le Havre of Osasuna zijn dus goede opties.

En ik kan me voorstellen dat die competities leuk zijn. Maar ik mis dan toch al het Europese. 

Op 24-4-2020 om 08:40 zei psvth:

Tenerife, auxerre, bournemouth.

Premier League wordt 'm sowieso niet voor mij. Die andere twee ga ik eens naar kijken!

Niet echt een club maar meer een competitie, met korte seizoenen, max 30 speeldagen. Moet niet in Europa zijn.

21 uur geleden zei Glenn08:

Niet echt een club maar meer een competitie, met korte seizoenen, max 30 speeldagen. Moet niet in Europa zijn.

Moet niet of hoeft niet? 

Buiten Europa ken ik de competities niet zo, maar @Nom de Guerre is in Zuid-Korea actief. Die competitie is volgens mij ook niet heel lang. De Australische A-League is ook een korte competitie bij mijn weten en heeft best wat aardige clubs om mee aan de slag te gaan.

Zuid-Korea heeft er 38. De A-league is wel kort, maar heeft wel allemaal vage regels qua spelers. Leuke optie daar, Macarthur FC is een nieuwe club, die hebben volgens mij nog geen spelers.

28 minuten geleden zei Fantasy:

Moet niet of hoeft niet? 

Buiten Europa ken ik de competities niet zo, maar @Nom de Guerre is in Zuid-Korea actief. Die competitie is volgens mij ook niet heel lang. De Australische A-League is ook een korte competitie bij mijn weten en heeft best wat aardige clubs om mee aan de slag te gaan.

Europa mag, maar is geen must. Ik ga de A-League eens bekijken.

In Europa is IJsland kort, neem ook gerust eens een kijkje naar Estland/Letland/Litouwen. Al moet je daar wel een externe database voor downloaden geloof ik. In Kroatië (NK Osijek, HNK Rijeka of een grote club als Dinamo Zagreb), Tsjechië (FK Jablonec, Baník Ostrava of Sparta Praag), Hongarije (Újpest of Ferencváros bijvoorbeeld) zijn de competities volgens mij ook niet heel lang. Clubs die ik noemde vind ik zelf gewoon tof, maar neem er gerust eens een kijkje naar :D @Glenn08

@Fantasy Ijsland is kort ja, maar aangezien ik een novelle wil starten, denk ik dat ik me anders te fel zou spiegelen aan jou game. De andere competities ga ik even bekijken, met uitzondering van Kroatië, heb ik al een korte game gehad deze FM.

Gibraltar is ook heel kort. Wellicht een land als Paraguay of Uruguay? Uiteraard moet je daarvoor een externe database downloaden, maar durf niet te zeggen of ze veel wedstrijden spelen.

In IJsland speel je wel ook nog de Ligabeker, dus kom je per saldo alsnog wel op 30+ duels. Oostenrijk zou ook nog een optie kunnen zijn, maar die hebben volgens mij nog een kampioenspoule ook waardoor je toch nog flink wat wedstrijden speelt. @Glenn08

Uiteindelijk kom je in de meeste landen wel uit op een 30+ wedstrijden. Ga nog even wat kijken, en anders ga ik gewoon verder met mijn game in Belgie.

5 minuten geleden zei D.J.:

Griekenland is maar 26 wedstrijden volgens mij.

Griekenland is 26 + 10 (kampioensgroep) of 26 + 7 (degradatiegroep)

26 minuten geleden zei Glenn08:

Uiteindelijk kom je in de meeste landen wel uit op een 30+ wedstrijden. Ga nog even wat kijken, en anders ga ik gewoon verder met mijn game in Belgie.

Volgens mij heeft Paraguay 22 speelrondes (12 teams). Enkel is dit onderverdeeld in twee aparte competities (net als in Mexico) waardoor je op twee manieren kan kwalificeren voor de Copa Libertadores. Om kampioen te worden moet je of beide competities winnen of in een beslissend duel de titel pakken.