Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

6 minuten geleden zei TheRealOne:

Iemand die weet of er ploegen zijn die je zelf helemaal kan opbouwen? Beetje zoals het Red Bull-scenario, maar dan een bestaande club. Of een ploeg die bijna geen spelers heeft?

Inter Miami of Nashville zonder de data update.

Ik ben opzoek naar een team dat geschikt is om Gegenpress te spelen (snelle buitenspelers, hardwerkende middenvelders en dergelijke). Heb zelf een tactiek ontwikkeld en wil die graag gaan testen in een save naast mn al lopende save. 

Ik weet dat Liverpool hiervoor geschikt is maar ik zoek juist geen topclub, meer een club die net buiten de top valt. 

Hoor graag of er iemand tips heeft :) 

FH Hafjarfjörður in IJsland ;c Nee zonder dollen, misschien AZ, Bayer Leverkusen, Lille OSC of Everton @Krabby

3 minuten geleden zei Fantasy:

FH Hafjarfjörður in IJsland ;c Nee zonder dollen, misschien AZ, Bayer Leverkusen, Lille OSC of Everton @Krabby

Haha, thanks voor de tips. Wie weet :P

2 uur geleden zei Krabby:

Ik ben opzoek naar een team dat geschikt is om Gegenpress te spelen (snelle buitenspelers, hardwerkende middenvelders en dergelijke). Heb zelf een tactiek ontwikkeld en wil die graag gaan testen in een save naast mn al lopende save. 

Ik weet dat Liverpool hiervoor geschikt is maar ik zoek juist geen topclub, meer een club die net buiten de top valt. 

Hoor graag of er iemand tips heeft :) 

RB Leipzig

Gepost (edited)

Ik ben voor mijn eerste save sinds jaren op zoek naar een club aan de onderkant van de Europese subtop die er om bekend staat voornamelijk jonge (buitenlandse) spelers binnen te halen en deze vervolgens weer met winst verkoopt én bekend staat om het hebben van een uitstekende jeugdopleiding. Racing Genk was mijn eerste gedachte, jullie nog ideeën?

Edited by Le Saux

6 minuten geleden zei Le Saux:

Ik ben voor mijn eerste save sinds jaren op zoek naar een club aan de onderkant van de Europese subtop die er om bekend staat voornamelijk jonge (buitenlandse) spelers binnen te halen en deze vervolgens weer met winst verkoopt én bekend staat om het hebben van een uitstekende jeugdopleiding. Racing Genk was mijn eerste gedachte, jullie nog ideeën?

SL Benfica, FC Porto, RB Salzburg, Genk, AS Monaco, Ajax, AZ zijn zo de eerste clubs die me te binnen schieten.

Ik verveel me zwaar dus kom met leuke clubs waar je nog mee kan groeien en waar veel met eigen jeugd gedaan word. Het liefst in de grotere competities. 

Deze clubs heb ik al gedaan dus deze clubs niet meer opnoemen

Dortmund

Everton 

Milan 

Sevilla

Leicester

Gepost (edited)
15 minuten geleden zei Utrecht030:

Ik verveel me zwaar dus kom met leuke clubs waar je nog mee kan groeien en waar veel met eigen jeugd gedaan word. Het liefst in de grotere competities. 

Deze clubs heb ik al gedaan dus deze clubs niet meer opnoemen

Dortmund

Everton 

Milan 

Sevilla

Leicester

Spurs, Schalke, bournemouth, Betis sevilla, Lille, Lyon of gewoon  Arsenal, veel talenten en goede jeugdopleiding.

Edited by psvth

Southampton, Man Utd, Athletic Bilbao, Atlético Madrid, Fiorentina, Atalanta, RB Leipzig, Bayer Leverkusen, Rennes, AS Monaco 

ik zoek voor de afwisseing met mijn game met Feyenoord een land waarmee ik een mooie carriere kan opbouwen

17 minuten geleden zei Vlonkie:

ik zoek voor de afwisseing met mijn game met Feyenoord een land waarmee ik een mooie carriere kan opbouwen

Wil je een grote uitdaging of veel prijzen winnen met het land? Als uitdaging misschien een land als Finland, Slowakije, Cyprus. Als je gelijk prijzen wilt winnen kan je ook kijken bij Polen, Mexico, USA, Uruguay, Australië, China. Of natuurlijk de toplanden, al zie ik daar totaal geen uitdaging in.

Zijn hier ook mensen die een carriere met een topclub uit een kleinere competitie? Denk aan Rangers FC, Dinamo Zagreb, FC Basel  etc.

Hoe bevalt het en is het lang vol te houden? Hoor het graag!

4 minuten geleden zei josholtland:

Zijn hier ook mensen die een carriere met een topclub uit een kleinere competitie? Denk aan Rangers FC, Dinamo Zagreb, FC Basel  etc.

Of het lang vol te houden is, hangt natuurlijk af van hoe je er zelf in staat en je doorzettingsvermogen. Nationaal zal de uitdaging er wellicht snel af zijn, maar wat ik nu in IJsland doe bijvoorbeeld is het proberen om als voetballand zo groot mogelijk te worden. Nu ben ik inmiddels in 2045 en zitten we op het niveau van de Nederlandse Eredivisie zo ongeveer. Zelf merk ik ook dat ik nationaal meer en meer tegenstand ga krijgen, het ene jaar iets meer dan het andere jaar. Maar al met al merk ik wel dat alle clubs in de competitie beter en beter worden, wat de uitdaging ook nationaal weer terugbrengt.

6 uur geleden zei josholtland:

De uitdaging zal op een gegeven moment enkel nog in de Europese competities liggen. Mocht je elk jaar standaard CL spelen zullen de miljoenen binnen stromen en kan je nationaal ook elk talent wel kunnen halen. 

Voor naast m'n game met Njarðvik in IJsland ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Het liefst in een niet alledaags land. Iemand tips of adviezen?

@Titan jij had zo'n database met allerlei competities toch? Misschien dat ik daar wat inspiratie uit kan halen :D 

34 minuten geleden zei Fantasy:

Voor naast m'n game met Njarðvik in IJsland ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Het liefst in een niet alledaags land. Iemand tips of adviezen?

@Titan jij had zo'n database met allerlei competities toch? Misschien dat ik daar wat inspiratie uit kan halen :D 

Rodez AF, derde divisie Frankrijk.

38 minuten geleden zei Fantasy:

Wellicht kijken in Turkije, Cyprus, Slovenië, Bulgarije of Bosnië? Wellicht een topclub of subtopper in eigen land om daar, net als in IJsland, een Europese grootmacht van te maken? 

12 minuten geleden zei JesseNL:

Wat gaat het worden?

Marokko, Thailand, Canada of Guatamala?

Thailand of Canada.