Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

35 minuten geleden zei Steels:

Goeie update?

Gewoon up-to-data transfer update! Prima 

Ik ben op zoek naar een nieuwe LLM uitdaging. Ik heb zelf een aantal dingen in gedachte:

- SC Feyenoord. Hoofdklasse zaterdag. Een Big Brother challenge in Nederland. Eventueel met een aantal regels. Alleen spelers uit Zuid Holland halen, of met een Rotterdamse connectie oid.

- Een club uit Tier 11 in Engeland

- Een club uit de laagste Tier in Schotland of Wales

- San Marino challenge

Beetje afgezaagde opties wellicht, maar ik haal er toch altijd wel plezier uit. Andere suggesties of mogelijke regels sta ik ook voor open :)

8 uur geleden zei denman84:

Ik ben op zoek naar een nieuwe LLM uitdaging. Ik heb zelf een aantal dingen in gedachte:

- SC Feyenoord. Hoofdklasse zaterdag. Een Big Brother challenge in Nederland. Eventueel met een aantal regels. Alleen spelers uit Zuid Holland halen, of met een Rotterdamse connectie oid.

- Een club uit Tier 11 in Engeland

- Een club uit de laagste Tier in Schotland of Wales

- San Marino challenge

Beetje afgezaagde opties wellicht, maar ik haal er toch altijd wel plezier uit. Andere suggesties of mogelijke regels sta ik ook voor open :)

Eens gedacht aan landen als Faeröer Eilanden, Luxemburg, Gibraltar, Andorra? In eigen land zal het na een aantal seizoen wel wat saaier gaan worden, maar Europees heb je heel lang een uitdaging. Goede newgens produceren in die landen zal in het begin ook niet lukken, op termijn wellicht wel en dan zou je de stap kunnen nemen om het nationale team erbij te pakken (mits de trainer daar opstapt of ontslagen word natuurlijk). 

Daarnaast is de San Marino challenge ook altijd een leuke en vind ik Schotland zelf ook wel wat hebben. 

Ik hink op twee gedachten. Ik ben nu Manchester United en heb alles gewonnen wat ik kan winnen. En nu zit ik te denken om een nieuwe game te gaan beginnen. Ik twijfel tussen wat ploegen. Sao Paulo uit Brazilië, maar ook Boca uit Argentinië of Club America uit Mexico en FC Emmen.

2 uur geleden zei delichris:

Ik hink op twee gedachten. Ik ben nu Manchester United en heb alles gewonnen wat ik kan winnen. En nu zit ik te denken om een nieuwe game te gaan beginnen. Ik twijfel tussen wat ploegen. Sao Paulo uit Brazilië, maar ook Boca uit Argentinië of Club America uit Mexico en FC Emmen.

Zuid-Amerika én Emmen ;c ook echt totaal anders ook... Ik denk dat Boca de leukste is, omdat ik Brazilië geen leuke competitie vind vanwege die staatskampioenschappen. Mexico is op zich ook wel grappig, alleen die twee aparte competities is minder. 

FC Emmen, tsja, niet mijn club.

3 minuten geleden zei Mordurette:

Zuid-Amerika én Emmen ;c ook echt totaal anders ook... Ik denk dat Boca de leukste is, omdat ik Brazilië geen leuke competitie vind vanwege die staatskampioenschappen. Mexico is op zich ook wel grappig, alleen die twee aparte competities is minder. 

FC Emmen, tsja, niet mijn club.

Ik denk ook nog aan Sporting Lissabon of Silkeborg uit Denemarken.

Op 17-2-2020 om 12:53 zei Jotew:

Na een FM dip en niet wetende met welke club te spelen ga ik denk ik in Nederland starten vanwege het feit dat ik die goed ken! Ik ben een fanatiek FC Twente supporter maar die hebben geen B-elftal in het spel. Daarom denk ik aan de volgende clubs:

Feyenoord 

Geweldig stadion, fanatieke supporters, goede jeugdopleiding. Deze club de grootste van Nederland maken

NAC Breda

Geweldige achterban, stadion. Terug naar de Eredivisie brengen.

FC Groningen

Zit volgens mij nog genoeg potentie in. Stadion weer vol krijgen met attractief voetbal en goed beleid.

Willem II

Doen het momenteel boven verwachting goed, hebben een goed aankoopbeleid en geweldige supporters.

Go Ahead Eagles

Mooi clubje, goede supporters en een mooie sfeer in het stadion.

Andere tips zijn ook welkom!

Groningen  

2 uur geleden zei delichris:

Boca ( die in Colombia is uitdagender maar was geloof ik een foutje dat ik die speelbaar had )

11 uur geleden zei delichris:

Sporting heeft de laatste paar jaar niks gewonnen, financieel ook niet best natuurlijk. Klinkt als een leuke uitdaging. De Deense competitie ken ik verder te weinig.

@komodo25 en @Mordurette De keus is gemaakt. Silkeborg gaat het worden. Daar is bijna geen geld. Dus de uitdaging is daar erg groot.

Edit: Silkeborg is het niet geworden. Ik kan geen spelers halen die er meteen staan. Ik ga toch nog verder kijken.

Edited by delichris

4 uur geleden zei delichris:

@komodo25 en @Mordurette De keus is gemaakt. Silkeborg gaat het worden. Daar is bijna geen geld. Dus de uitdaging is daar erg groot.

Edit: Silkeborg is het niet geworden. Ik kan geen spelers halen die er meteen staan. Ik ga toch nog verder kijken.

Hahaha, wel balen natuurlijk. Maar ja, wel logisch als er geen geld is dat je niemand kan halen.

Als jullie moesten kiezen tussen Genoa en Sampdoria, waar ging jullie voorkeur naar uit? Ook m.b.t. een novelle!

Zojuist zei Mordurette:

Sampdoria heeft natuurlijk good old Quagliarella!

Eens en wat leuke spelers in het algemeen. Ook talent is aanwezig. Scouten bij clubs als Heerenveen (Thorsby). Maarja ook die markante voorzitter loopt daar. Misschien dat ik die nog kan vervangen op de één of andere manier :P

2 minuten geleden zei Jotew:

Eens en wat leuke spelers in het algemeen. Ook talent is aanwezig. Scouten bij clubs als Heerenveen (Thorsby). Maarja ook die markante voorzitter loopt daar. Misschien dat ik die nog kan vervangen op de één of andere manier :P

Van die voorzitter voel je toch niks... Ken de selectie verder niet van Sampdoria, net als die van Genua. 

Ik zoek een mooie club met een fanatieke achterban.

-Het liefste met een budget dat er iets mogelijk is (boven de 5 miljoen)

-Een goede jeugdopleiding met al een aantal interessante talenten

-Geen topploeg als Man City/PSG etc... , Het liefste een ploeg net onder de middenmoot of juist in de middenmoot. Een ploeg op het tweede niveau is ook een optie. 

-Ik sta open voor in principe alle landen maar het liefste wel eentje uit de top 15 van Europa.

Hopelijk hebben jullie een paar mooie tips!

Real Sociedad?

Of bijna elke ploeg uit de Premier League

Bournemouth. Leeds (goede jeugd, leuke selectie genoeg op te bouwen). Koln.

Iemand die weet of er ploegen zijn die je zelf helemaal kan opbouwen? Beetje zoals het Red Bull-scenario, maar dan een bestaande club. Of een ploeg die bijna geen spelers heeft?

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...