Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Iemand leuke suggesties voor mij? Clubje om me in vast te bijten, met enige historie of leuk verhaal achter, liefst met wat budget en enkele leuke spelers. Ben sowieso meer voor een clubhopping-carrière dus het is meer om er een seizoen of 2-3 te blijven. Dus liefst binnen die periode een prijs kunnen pakken. Slaag er maar niet in een deftige save te vinden..

20 minuten geleden zei Steels:

Iemand leuke suggesties voor mij? Clubje om me in vast te bijten, met enige historie of leuk verhaal achter, liefst met wat budget en enkele leuke spelers. Ben sowieso meer voor een clubhopping-carrière dus het is meer om er een seizoen of 2-3 te blijven. Dus liefst binnen die periode een prijs kunnen pakken. Slaag er maar niet in een deftige save te vinden..

1860 München

RB Salzburg

RB Leipzig

Union Berlin

1 uur geleden zei Steels:

Vitória de Guimarães 

Braga

Marseille 

Basel

AZ

AEK Athene 

Op 29-1-2020 om 18:05 zei Steels:

Duitsland: Werder Bremen, Stuttgart, HSV

Engeland: Newcastle, Blackburn, Sunderland
Frankrijk: Nice, Strasbourg, Rennes

nog steeds geen keuze gemaakt teveel mooie clubs xd 

Keuze is op lyon gevallen,vanavond aan het seizoen beginnen wat een talent zit er in frankrijk zeg ongekend xd

Ben alvast een nieuwe game aan het plannen voor als de winterupdate uitkomt, maar heb moeite met een geschikte club vinden. Ik hou wel van een beetje clubhoppen, dus mijn doel is niet om mijn eerste club naar CL-glorie te leiden. Het maakt me niet zoveel uit of het een club actief op het hoogste niveau is, of een (aantal) niveau(s) lager. Het moet niet realistisch zijn om met deze club binnen een of twee seizoenen een prijs te pakken. En, niet onbelangrijk, het liefst in Europa, maar niet Engeland. Iemand ideëen?

2 uur geleden zei Arles:

Ben alvast een nieuwe game aan het plannen voor als de winterupdate uitkomt, maar heb moeite met een geschikte club vinden. Ik hou wel van een beetje clubhoppen, dus mijn doel is niet om mijn eerste club naar CL-glorie te leiden. Het maakt me niet zoveel uit of het een club actief op het hoogste niveau is, of een (aantal) niveau(s) lager. Het moet niet realistisch zijn om met deze club binnen een of twee seizoenen een prijs te pakken. En, niet onbelangrijk, het liefst in Europa, maar niet Engeland. Iemand ideëen?

Sassuola, Granada, Paderborn, Livorno, Auxerre, Estoril, Sporting Gijon, Deportivo de la Coruna. 

Na een FM dip en niet wetende met welke club te spelen ga ik denk ik in Nederland starten vanwege het feit dat ik die goed ken! Ik ben een fanatiek FC Twente supporter maar die hebben geen B-elftal in het spel. Daarom denk ik aan de volgende clubs:

Feyenoord 

Geweldig stadion, fanatieke supporters, goede jeugdopleiding. Deze club de grootste van Nederland maken

NAC Breda

Geweldige achterban, stadion. Terug naar de Eredivisie brengen.

FC Groningen

Zit volgens mij nog genoeg potentie in. Stadion weer vol krijgen met attractief voetbal en goed beleid.

Willem II

Doen het momenteel boven verwachting goed, hebben een goed aankoopbeleid en geweldige supporters.

Go Ahead Eagles

Mooi clubje, goede supporters en een mooie sfeer in het stadion.

Andere tips zijn ook welkom!

1 uur geleden zei Jotew:

Na een FM dip en niet wetende met welke club te spelen ga ik denk ik in Nederland starten vanwege het feit dat ik die goed ken! Ik ben een fanatiek FC Twente supporter maar die hebben geen B-elftal in het spel. Daarom denk ik aan de volgende clubs:

Feyenoord 

Geweldig stadion, fanatieke supporters, goede jeugdopleiding. Deze club de grootste van Nederland maken

NAC Breda

Geweldige achterban, stadion. Terug naar de Eredivisie brengen.

FC Groningen

Zit volgens mij nog genoeg potentie in. Stadion weer vol krijgen met attractief voetbal en goed beleid.

Willem II

Doen het momenteel boven verwachting goed, hebben een goed aankoopbeleid en geweldige supporters.

Go Ahead Eagles

Mooi clubje, goede supporters en een mooie sfeer in het stadion.

Andere tips zijn ook welkom!

Willem ||

Gezien de uitdaging in Nederland zou ik voor Willem II gaan. Spelen we al op het hoogste niveau, prima selectie en genoeg potentie voor de toekomst. 

Ben zelf nog met Zilina bezig maar merk dat wanneer je goed presteert, je spelers één voor één vertrekken en het bestuur de gekste boden accepteert en er niks tegen gedaan kan worden. Heel erg balen is dat.

Wil daarom een tweede save starten die iets meer mogelijkheden kan bieden qua salaris, reputatie en het behoud van spelers. De Tsjechische competitie staat wel iets beter aangeschreven als de Slowaakse competitie, dus dat is een stap vooruit. Ook qua salarissen kan je in Tsjechië meer op korte termijn. Sparta Praag is al enkele jaren geen kampioen geworden en willen graag inspelen op jong talent. Een uitgelezen kans, denk ik. Voordeel is ook dat Servische spelers als EU spelers gezien worden. Geweldig! 

Helaas kan ik pas aankomende vrijdag of zaterdag kijken naar de selectie vanwege midweekse vakantie :classic_mellow:

Ik vraag alvast een suggestie voor wanneer de officiële winter update er is :)

RSC Anderlecht en Borussia Dortmund staan al op mijn lijstje, andere ideeën?

Stade Reims, Hellas Verona, Arouca, Newcastle, Wacker Innsbruck, Beroe, Mlada Boleslav, Thun, FC Emmen, etc.

11 uur geleden zei Mordurette:

Stade Reims, Hellas Verona, Arouca, Newcastle, Wacker Innsbruck, Beroe, Mlada Boleslav, Thun, FC Emmen, etc.

Geen enkele club in dit lijstje spreekt me echt aan eigenlijk.. Hebben ze leuke transfers gedaan dan?

1 minuut geleden zei Steels:

Geen enkele club in dit lijstje spreekt me echt aan eigenlijk.. Hebben ze leuke transfers gedaan dan?

Ik zou ADO kiezen;e

1 minuut geleden zei michael16:

Ik zou ADO kiezen;e

Ik ben Belg, dus volg de Nederlandse competitie niet op de voet, ik vermoed dat je een grapje maakt?

3 minuten geleden zei Steels:

Ik ben Belg, dus volg de Nederlandse competitie niet op de voet, ik vermoed dat je een grapje maakt?

Die hebben een nieuwe trainer (Pardew) en veel nieuwe aankopen gehaald in de winterstop. Loopt alleen van geen kanten in het echt:-D

27 minuten geleden zei Steels:

Was eigenlijk ook meer als grap bedoeld, ik heb geen flauw idee of één van deze clubs überhaupt een transfers gedaan heeft.

Toch wel irritant dat je overdag op je werk met allerlei ideeen loopt en denkt: “dat word ‘m!”

En dan thuis komen en denken: “Of toch die club? Of toch Italie? Misschien is Duitsland ook wel leuk?”

😅🙄

19 uur geleden zei Steels:

Ik vraag alvast een suggestie voor wanneer de officiële winter update er is :)

RSC Anderlecht en Borussia Dortmund staan al op mijn lijstje, andere ideeën?

Ac Milan, Sevilla, Lille, Watford 

10 minuten geleden zei Jotew:

Toch wel irritant dat je overdag op je werk met allerlei ideeen loopt en denkt: “dat word ‘m!”

En dan thuis komen en denken: “Of toch die club? Of toch Italie? Misschien is Duitsland ook wel leuk?”

😅🙄

Moet je niet te veel denken, maar gewoon doen...

8 minuten geleden zei Mordurette:

Moet je niet te veel denken, maar gewoon doen...

probleem is dan dat ik na een week of 3 a 4 ingame weer begin te twijfelen ofzo... 

Misschien dan toch nieuwe save starten met Genoa wat ik al een maand of 1,5 graag weer wil!

Edited by Jotew

@Jotew enorm herkenbaar! Ben deze FM nog nauwelijks een paar maanden ver geraakt met een club. Heb nu veel zin in een game met Dortmund, maar vind het lastig omdat de winter update er binnenkort aankomt, maar anderzijds vind ik het ook weer niet realistisch als die spelers al van bij de start van het seizoen bij hun "winterclubs" zitten..

1 minuut geleden zei Steels:

@Jotew enorm herkenbaar! Ben deze FM nog nauwelijks een paar maanden ver geraakt met een club. Heb nu veel zin in een game met Dortmund, maar vind het lastig omdat de winter update er binnenkort aankomt, maar anderzijds vind ik het ook weer niet realistisch als die spelers al van bij de start van het seizoen bij hun "winterclubs" zitten..

ik speel eigenlijk altijd met de laatste update van Sortitoutsi.net, geen idee waarom maar heb er niet veel moeite mee dat de teams anders zijn tov begin dit seizoen in reallife..

BVB heb ik ook meerdere keren aan gedacht maar dat komt doordat ik hen al jaren volg en we nu natuurlijk Haaland erbij hebben wat alle euforie doet stijgen 😜

5 minuten geleden zei Jotew:

ik speel eigenlijk altijd met de laatste update van Sortitoutsi.net, geen idee waarom maar heb er niet veel moeite mee dat de teams anders zijn tov begin dit seizoen in reallife..

BVB heb ik ook meerdere keren aan gedacht maar dat komt doordat ik hen al jaren volg en we nu natuurlijk Haaland erbij hebben wat alle euforie doet stijgen 😜

Goeie update?