Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

2 uur geleden zei marcelp:

Me enige game is nu een LLM met York ik ga seizoen 6 in en zit al in de championship. 
op zich nog uitdaging genoeg maar ik merk dat ik minder zin begin te krijgen het wordt langzaam een sleur.  

ik ben dus opzoek naar een nieuwe uitdaging maar ik heb buiten PSV geen feeling met clubs en vind het daarom dus dubbel zo moeilijk om te kiezen. 
nu het in real live zo slecht gaat met psv ben ik geneigd om psv te kiezen maar je bent te snel te goed en domineer je te snel. 

ik ben opzoek naar een club met de volgende eisen. 

1. Goede of redelijke faciliteiten zowel voor de A team als de jeugd. 
2. Spelers aanbod moet redelijk capabel zijn om een 4-4-2 te kunnen hanteren. 
3. moet in de hoogste league spelen maar hoeft geen absolute topper te zijn moet nog wel wat uitdaging aan zitten.  

Celta Vigo, Bournemouth, Everton, Schalke, Sevilla 

ik zoek een club uit de lagere divisies van NL (Tweede Divisie, Derde Divisie) die historie heeft en het een leuke uitdaging is om ze naar de top van Nederland te brengen

28 minuten geleden zei Vlonkie:

ik zoek een club uit de lagere divisies van NL (Tweede Divisie, Derde Divisie) die historie heeft en het een leuke uitdaging is om ze naar de top van Nederland te brengen

Een 'gekozen' club waar je totaal geen binding mee hebt, stelt meestal teleur.  Ik kies nooit een club, maar begin altijd werkeloos en solliciteer bij clubs in de league waar ik wil beginnen. Zo blijft het altijd spannend en een avontuur.

42 minuten geleden zei Vlonkie:

Spakenburg of Ijsselmeervogels? Traditie, strijd tussen de blauwen en de roden? Mooi complex? 

Na lang wikken en wegen, proberen, inlezen in club geschiedenissen, bekijken van YouTube filmpjes is de keuze voor Duitsland gevallen.

Engeland wil ik enkel zonder brexit, echter klopt dan het promotie/degradatie systeem niet meer tov real life.

De keuze moet gemaakt worden tussen Stuttgart en 1860 Munchen. Zelf neig ik naar de laatste club! Wat vinden jullie?

1860 is een club met veel historie en heeft potentie. Zie mooie resultaten met 1860 op een Duits forum. volg daar een verhaal in FM 20 die nu al in de Bundesliga zitten.

Als je dan toch naar Duitsland kijkt, zou ik 1. FC Kaiserslautern doen. Heerlijke club met prima faciliteiten. 

Veel mooie clubs in de lagere divisies in Duitsland . Tussen Stuttgart en 1860 zal ik zeker voor 1860 kiezen

De uitdaging ligt meer bij 1860, denk ik. Uiteindelijk Bayern voorbij streven is een mooie uitdaging.

ik zoek naar een club die op het tweede niveau speelt die ook europees speelt. Aangezien dit wellicht niet mogelijk is, heb ik ook de optie van een 'grote' club die op het tweede niveau speelt of lager

Vaduz speelt op het tweede niveau en Europees dacht ik. 

Verder zit het voor in Duitsland en Engeland vol met 'grotere' clubs op een lager niveau: Blackburn, Bolton, Leeds, HSV, Stuttgart,..

In Spanje heb je ook vaak grotere clubs die op het tweede of derde niveau spelen die voorheen ook op het hoogste niveau actief waren.

Real Zaragoza, Deportivo la coruna. Auxerre. Fulham, Nottingham forest. Rapid Boekarest.

Ik ken geen clubs op t 2e niveau die Europees spelen. 

2 minuten geleden zei psvth:

Real Zaragoza, Deportivo la coruna. Auxerre. Fulham, Nottingham forest. Rapid Boekarest.

Ik ken geen clubs op t 2e niveau die Europees spelen. 

ik ben zojuist begonnen met FC Vaduz/LIechtenstein. Hopelijk is het novelle-waardig

27 minuten geleden zei Vlonkie:

ik ben zojuist begonnen met FC Vaduz/LIechtenstein. Hopelijk is het novelle-waardig

Vaduz lijkt me een hele leuke clubkeuze, wellicht ooit samen met het bondscoachschap bij Liechtenstein. De manier waarop je Europees voetbal moet afdwingen is natuurlijk ook uniek.

Voetbal in Liechtenstein bestaat uit een zevental voetbalclubs die allen in de Zwitserse competitie uitkomen, terwijl Liechtenstein zelf geen voetbalcompetitie kent. Daarnaast organiseert de Liechtensteinse voetbalbond het Liechtensteins voetbalelftal en de Liechtensteinse voetbalbeker. De winnaar van deze beker krijgt toegang tot de Europa League, als enige UEFA-lid zonder eigen competitie en als enige lid dat maar één plaats toegewezen krijgt.

Wel bijzonder deze constructie! 

1 uur geleden zei psvth:

Voetbal in Liechtenstein bestaat uit een zevental voetbalclubs die allen in de Zwitserse competitie uitkomen, terwijl Liechtenstein zelf geen voetbalcompetitie kent. Daarnaast organiseert de Liechtensteinse voetbalbond het Liechtensteins voetbalelftal en de Liechtensteinse voetbalbeker. De winnaar van deze beker krijgt toegang tot de Europa League, als enige UEFA-lid zonder eigen competitie en als enige lid dat maar één plaats toegewezen krijgt.

Wel bijzonder deze constructie! 

Klinkt vrij bijzonder inderdaad.

Ik neem aan dat je eventueel CL kan halen dan vanuit de Zwitserse competitie?

Ik zoek een CV voor AZ, van Drongelen was helaas te duur. Mijn budget is max 5/6 miljoen en hij moet onder de 23 zijn en een beetje realistisch voor AZ.

7 uur geleden zei Peterhs:

Klinkt vrij bijzonder inderdaad.

Ik neem aan dat je eventueel CL kan halen dan vanuit de Zwitserse competitie?

Enkel door de Europa League te winnen..

Zoek een nieuwe save heb nu 4seizoenen met Man City gespeeld ga nu voor een uitdaging.

Competities die in me hoofd zitten zijn

Duitsland 1 of 2e div

engeland 1 en 2 en mss 3e

Frankrijk

lastiggg xd

Mocht er nog iemand zijn die een grote uitdaging zoekt in een onbekende competitie, dan is Ruch Chorzow uit Polen wellicht een idee. Ik vroeg mij onlangs zelf af waar deze club gebleven was, want ze hebben jarenlang op het hoogste niveau gespeeld en gelden als een van de grotere clubs van Polen. Nu blijkt Ruch Chorzow de laatste jaren vrij dramatisch gepresteerd te hebben. Na drie achtereenvolgende degradaties spelen ze nu op het vierde niveau in Polen. Met de degradatie zijn ook de financiële problemen bij deze club toegenomen. Inmiddels torst Ruch namelijk een schuld van 4,7 miljoen euro met zich mee. Daarvan is al een half miljoen afgelost. De diverse schulden bedragen bij de start 1,4 miljoen en worden afgelost tot 2032. Het andere deel van de schuld betreft staatsschuld. Deze aflossing van 2,8 miljoen start echter pas in 2023. Ook deze schuld heeft een looptijd tot 2032. Wel is de club nog altijd recordkampioen van Polen met 14 landstitels, De laatste landstitel dateert echter al weer uit 1989. Kortom een grote uitdaging op alle fronten.

1 uur geleden zei Mark Hughes:

Zoek een nieuwe save heb nu 4seizoenen met Man City gespeeld ga nu voor een uitdaging.

Competities die in me hoofd zitten zijn

Duitsland 1 of 2e div

engeland 1 en 2 en mss 3e

Frankrijk

lastiggg xd

Duitsland: Werder Bremen, Stuttgart, HSV

Engeland: Newcastle, Blackburn, Sunderland
Frankrijk: Nice, Strasbourg, Rennes

17 uur geleden zei Steels:

Duitsland: Werder Bremen, Stuttgart, HSV

Engeland: Newcastle, Blackburn, Sunderland
Frankrijk: Nice, Strasbourg, Rennes

Thanks ik neem de clubs in overweging ;)

51 minuten geleden zei Mark Hughes:

Thanks ik neem de clubs in overweging ;)

Leicester is ook een leuke club