Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Rapid Boekarest heb ik nog mee gespeeld met FM19, vanaf de derde divisie naar het hoogste niveau in twee jaar en daarna vervolgens kampioen geworden. Toen was het plezier weg omdat het allemaal zo makkelijk ging. Had wel gruwelijke newgens gekregen met de jaren, dus dat kon ook wel geholpen hebben.

Nog altijd niet met een echte save begonnen...

misschien een idee om na de blamage van gisteren toch Arsenal te pakken? De beste van Engeland worden?

Chelsea om de lijn met veelal eigen Jeugd door te zetten?

Espanyol? Villarreal? Genoa?

help me dan! :p hahah

Edited by Jotew

@Jotew Sampdoria ook een mooie uitdaging anders. Chelsea met veel eigen jeugd doorpakken is ook een goed plan. Duitsland wel eens aan gedacht ook? Met bijv. 1.FC Köln een uitdaging aangaan of aan de slag bij de verrassing van dit seizoen: BMG?

49 minuten geleden zei Jotew:

Nog altijd niet met een echte save begonnen...

misschien een idee om na de blamage van gisteren toch Arsenal te pakken? De beste van Engeland worden?

Chelsea om de lijn met veelal eigen Jeugd door te zetten?

Espanyol? Villarreal? Genoa?

help me dan! :p hahah

Je zal toch voor jezelf op een rij moeten zetten wat je uit je save wilt halen. Talenten opleiden? Snel de CL winnen? Een club opbouwen?

Welke competitie trekt je? Wil je geld uitgeven kan je voor Engeland kiezen. Wil je graag veel Zuid-Amerikaanse talenten kopen en opleiden? Kan je kijken in Portugal, daar heb je geen regels voor buitenlanders.

Doordat ik veelal saves heb gehad die ik nog niet eens door liet lopen tot de eerste competitie wedstrijd heb ik dus nog niet het spel door en door leren kennen. In dat opzicht lijkt me een (gevallen) topclub misschien wel handig. Een team opnieuw opbouwen vanaf de tweede divisie of een compleet nieuw beleid gaan voeren bij een laagvlieger kan dan altijd nog!

Voor nu denk ik dat Arsenal wel geschikt is voor mijn wensen voor nu. Ondanks dat ik niet kapot ben van het vele geld dat er in Engeland gespendeerd word.

Een save buiten Engeland kan dan altijd nog.

Arsenal opbouwen met zowel het opleiden van talent danwel weer prijzen gaan pakken is natuurlijk ook een uitdaging ansich :P Maarja, al typend is Duitsland ook een leuke optie aangezien ik die competitie ook met het weekend leuker vind! Nadeel daar is dat Bayern ingame zo goed is t.o.v. de volgers... Schalke 04 kan ook een leuke uitdaging zijn overigens!

@Mordurette @Fantasy

Edited by Jotew

2 minuten geleden zei Jotew:

Doordat ik veelal saves heb gehad die ik nog niet eens door liet lopen tot de eerste competitie wedstrijd heb ik dus nog niet het spel door en door leren kennen. In dat opzicht lijkt me een (gevallen) topclub misschien wel handig. Een team opnieuw opbouwen vanaf de tweede divisie of een compleet nieuw beleid gaan voeren bij een laagvlieger kan dan altijd nog!

Voor nu denk ik dat Arsenal wel geschikt is voor mijn wensen voor nu. Ondanks dat ik niet kapot ben van het vele geld dat er in Engeland gespendeerd word.

Een save buiten Engeland kan dan altijd nog.

Arsenal opbouwen met zowel het opleiden van talent danwel weer prijzen gaan pakken is natuurlijk ook een uitdaging ansich :P

@Mordurette @Fantasy

Dan heb je je club gevonden zou ik zeggen!

Edited by Mordurette

Zojuist zei Mordurette:

Dan heb je je club gevonden zou ik zeggen!

bericht net aangepast :P

In Duitsland is het toch juist de uitdaging om Bayern van de troon te stoten @Jotew?

Soms moet je ook gewoon even door de zure appel heen bijten. Dat getwijfel heb je niets aan hoor :P Pak gewoon Arsenal en speel eens twee seizoenen, waarschijnlijk wordt het dan vanzelf leuk! Ideeën die je tussendoor krijgt gewoon ergens opschrijven voor wanneer het pas echt gaat vervelen en gewoon dezelfde save blijven opstarten. Ik heb ook een hele rits aan plannen liggen die ik eigenlijk wil doen maar ik heb al drie saves lopen. Soms moet je jezelf ook gewoon even dwingen standvastig te zijn. Het helpt overigens ook wel eens om ergens aan te beginnen en dan even een weekje offline te zijn, zodat je geen nieuwe inspiratie opdoet bij anderen. 

Op 5-12-2019 om 08:29 zei Mordurette:

Rapid Boekarest heb ik nog mee gespeeld met FM19, vanaf de derde divisie naar het hoogste niveau in twee jaar en daarna vervolgens kampioen geworden. Toen was het plezier weg omdat het allemaal zo makkelijk ging. Had wel gruwelijke newgens gekregen met de jaren, dus dat kon ook wel geholpen hebben.

23 uur geleden zei Dr. Bibber:

En waar is je keuze op gevallen?

Ik wilde Rapid Boekarest gaan proberen, maar kan deze nergens vinden om mee te spelen bij het starten van een spel???

2 minuten geleden zei Peterhs:

Ik wilde Rapid Boekarest gaan proberen, maar kan deze nergens vinden om mee te spelen bij het starten van een spel???

Rapid is niet standaard speelbaar omdat ze blijkbaar nog in de Liga III spelen. Zou je of een custom database moeten downloaden met de lagere leagues in Roemenië of één jaar simuleren (wat ik dus gedaan heb in FM19) en dan hopen dat Rapid promoveert en kan je hen kiezen.

RC Lens heb ik ooit een fantastische save mee gehad. Beginnen op het 2e niveau en door de uitstekende jeugdopleiding met veel jeugd en een paar slimme aankopen al snel kampioen kunnen worden op het hoogste niveau. Echt een aanrader!  

Speel zelf 4 verschillende carrieres en vind ze alle 4 geweldig

Speel met vitesse, fiorentina, redbull leipzig en westham united

Edited by Dennussie

Me enige game is nu een LLM met York ik ga seizoen 6 in en zit al in de championship. 
op zich nog uitdaging genoeg maar ik merk dat ik minder zin begin te krijgen het wordt langzaam een sleur.  

ik ben dus opzoek naar een nieuwe uitdaging maar ik heb buiten PSV geen feeling met clubs en vind het daarom dus dubbel zo moeilijk om te kiezen. 
nu het in real live zo slecht gaat met psv ben ik geneigd om psv te kiezen maar je bent te snel te goed en domineer je te snel. 

ik ben opzoek naar een club met de volgende eisen. 

1. Goede of redelijke faciliteiten zowel voor de A team als de jeugd. 
2. Spelers aanbod moet redelijk capabel zijn om een 4-4-2 te kunnen hanteren. 
3. moet in de hoogste league spelen maar hoeft geen absolute topper te zijn moet nog wel wat uitdaging aan zitten.  

31 minuten geleden zei marcelp:

Me enige game is nu een LLM met York ik ga seizoen 6 in en zit al in de championship. 
op zich nog uitdaging genoeg maar ik merk dat ik minder zin begin te krijgen het wordt langzaam een sleur.  

ik ben dus opzoek naar een nieuwe uitdaging maar ik heb buiten PSV geen feeling met clubs en vind het daarom dus dubbel zo moeilijk om te kiezen. 
nu het in real live zo slecht gaat met psv ben ik geneigd om psv te kiezen maar je bent te snel te goed en domineer je te snel. 

ik ben opzoek naar een club met de volgende eisen. 

1. Goede of redelijke faciliteiten zowel voor de A team als de jeugd. 
2. Spelers aanbod moet redelijk capabel zijn om een 4-4-2 te kunnen hanteren. 
3. moet in de hoogste league spelen maar hoeft geen absolute topper te zijn moet nog wel wat uitdaging aan zitten.  

Wolfsburg, Werder Bremer, Eintracht Frankfurt, Villarreal, Real Betis, Celta de Vigo, Torino, Fiorentina, Sassuolo, Bordeaux, AS Saint-Etienne, OGC Nice