Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Iemand ooit manager van Wellington Phoenix FC geweest? Lijkt mij wel wat in combinatie met het nationale team van Nieuw-Zeeland. 

6 uur geleden zei Daniell:

Ik ben op zoek en wellicht kunnen jullie me er een beetje bij helpen. Ik heb wel vrij specifieke eisen maar heb daarom juist jullie hulp nodig! :classic_happy: Zoals sommigen van jullie gelezen hebben, is mijn Nordic Dominance novelle een save vol met fikse uitdagingen.

Naast die save wil ik graag een side-game starten waarin ik lekker op mijn gemak door het spel heen kan klikken. Eentje waarin ik me gewoon lekker kan uitleven, zonder al te veel bezig te zijn met uitdagingen en beperkingen. Ik wil gewoon relaxt kunnen klooien met tactieken, trainingen, scouting en op jacht naar newgens! In FM18 had ik zo een heel leuke save met Vitória de Guimaraes in Portugal, waar ik ook een novelle over schreef en misschien wil ik dit weer gaan doen. Ja, naast de Nordic Dominance novelle. Ik zoek het volgende:

• Een club met een verhaal (een rijke historie of juist helemaal niet!)
  • Geen topclub maar ook géén absolute uitdaging (middenmoot/top in tweede divisie zit ik een beetje aan te denken)
  • Het liefst minimaal één groot talent in de opleiding waar ik meteen mijn aandacht op kan richten
  • Een competitie met niet al te veel restricties wat betreft selectie samenstellingen (regels voor buitenlanders etc. i.v.m. het jagen op newgens)
  • Liefst gevestigd in Europa maar ik laat me graag verleiden tot iets compleet nieuws dus dit is geen pré
  • Het moet mogelijk interessant zijn voor anderen om te volgen, natuurlijk :mmm:

Brand maar los! 

Ik zoek hetzelfde!  Grasshoppers Zürich past perfect in dit verhaal! Net gedegradeerd naar tweede divisie in Zwitserland (geen al te strenge selectie-regels)  Recordkampioen in Zwitserland maar laatste titel dateert al van 2003! Wel wat talent aanwezig als ik mijn assistant-manager mag geloven (mogelijk 5 sterren voor 11 spelers).

Andere opties zijn: KV Mechelen, Leeds Utd, Auxerre, Stuttgart, Parma, AZ, Wisla Krakau, Sporting CP, Rangers, Betis, IFK Göteborg, Trabzonspor 

Ik zoek een club die ook in de (beperktere) FM Mobile zit. Graag een cultclubje: fanatieke supporters en/of een bepaalde geschiedenis zijn een must. Bij voorkeur op een lager niveau.

19 minuten geleden zei RubenS2:

Ik zoek een club die ook in de (beperktere) FM Mobile zit. Graag een cultclubje: fanatieke supporters en/of een bepaalde geschiedenis zijn een must. Bij voorkeur op een lager niveau.

Sankt Pauli!

1 uur geleden zei Steels:

Sankt Pauli!

Dit lijkt inderdaad een zeer mooie uitdaging! Ik wacht nog even de andere suggesties af :)

Op 15-11-2019 om 00:24 zei Sophomore:

Iemand ooit manager van Wellington Phoenix FC geweest? Lijkt mij wel wat in combinatie met het nationale team van Nieuw-Zeeland. 

Ik heb ben in een eerdere FM bij Wellintgton Phoenix beland, maar liep daar onwijs tegen het feit aan dat je je daar niet voor continentaal voetbal kunt kwalificeren. Nieuw zeeland zit bij de OFC (oceanie), en in de A league kun je je alleen kwalificeren voor de AFC champions League. Wellington is daar dus van uitgesloten omdat het een NZ club is.

Ik denk dat ik er uit ben..en dat ik voor AA Gent ga gaan om mijn clubhopping-carrière te beginnen!

Edited by Steels

3 minuten geleden zei Steels:

Ik denk dat ik er uit ben..en dat ik voor AA Gent ga gaan om mijn clubhopping-carrière te beginnen!

Succes!

Twijfel, nu FM definitief uit is zoek ik een mooie club voor de langere termijn. Zou er tevens een novelle mee willen starten.  

Wat opties:

- Espanyol

- Brescia

- Fiorentina

- Leeds United

- FC Twente

- Southampton

Engeland wel snel veel geld... 

Italie wel mooie competitie met Roma Juve Napoli Lazio, Milan en Inter.

Nederland “snel” de beste!

Spanje, naja misschien niet de mooiste competitie..

Wat zouden jullie doen?

@Jotew Italië is mij vorig jaar erg goed bevallen. Zou eens kijken naar ACR Messina, Spezia, Venezia of Empoli. Vind het zelf altijd wel leuk om niet op het hoogste niveau te beginnen namelijk, dan is de uitdaging snel weg. Engeland is alleen uitdagend op de lange termijn wanneer je bijvoorbeeld alleen met Britse spelers of eigen jeugd speelt. 

Ik begin dit jaar in Spanje, eens kijken hoe dat is. Zal vooral lastig zijn om je te nestelen tussen die grote drie. 

Edited by Urbeto

In de lagere regionen in Italië veel vervallen clubs die jarenlang op hoogste niveau gespeeld hebben, denk aan Catania, Messina, Palermo.

Ik vind Leeds Utd wel een interessante optie, vooral omdat de club mezelf ook wel aantrekt, enige dat me wat tegenhoud is dat ze slechts 2 centrale verdedigers hebben..

1 uur geleden zei Steels:

Ik vind Leeds Utd wel een interessante optie, vooral omdat de club mezelf ook wel aantrekt, enige dat me wat tegenhoud is dat ze slechts 2 centrale verdedigers hebben..

Dan moet je andere centrale verdedigers kopen en/of huren. Zullen vast genoeg opties rondlopen in Engeland. 

Sowieso is Leeds voor mij de leukste club van Engeland, enkel weerhoud de Engelse competitie mij ervan met hen te spelen.

18 minuten geleden zei Mordurette:

Dan moet je andere centrale verdedigers kopen en/of huren. Zullen vast genoeg opties rondlopen in Engeland. 

Sowieso is Leeds voor mij de leukste club van Engeland, enkel weerhoud de Engelse competitie mij ervan met hen te spelen.

Klein budget van 1M eerste seizoen en verwachting van te promoveren..

2 minuten geleden zei Steels:

Mooie uitdaging dus :classic_biggrin:

Je kunt vast wel gratis een groot talent van een topclub huren. 

13 minuten geleden zei komodo25:

Waarom als ik vragen mag ?

belachelijk hoge geldbedragen die binnenkomen gok ik

Edited by Jotew

8 minuten geleden zei Steels:

Leuke uitdaging toch

14 minuten geleden zei komodo25:

Waarom als ik vragen mag ?

Eenmaal promoveren en je hebt de jackpot. De fun gaat er dan al snel af omdat je bijna wel genoodzaakt bent om een heel elftal bij elkaar te kopen om met de amdere clubs te concurreren.

Misschien dat ik ooit nog een poging waag, maar voorlopig haal ik meer plezier uit kleinere clubs of competities. 

9 minuten geleden zei Mordurette:

Eenmaal promoveren en je hebt de jackpot. De fun gaat er dan al snel af omdat je bijna wel genoodzaakt bent om een heel elftal bij elkaar te kopen om met de amdere clubs te concurreren.

Misschien dat ik ooit nog een poging waag, maar voorlopig haal ik meer plezier uit kleinere clubs of competities. 

Ah duidelijk . Dat is inderdaar wel issue . Speel zelf ook bijna nooit in Engeland . Laaste 2 keer waren Millwall en Wimbledon geloof ik 

21 minuten geleden zei Mordurette:

Hangt er ook vanaf met wie je speelt, met Bolton zit ik nu in seizoen 6 voor het eerst in de PL, met een kern waarvan 90% nog niet top is voor de Championship en een transferbudget van 30 miljoen, dus is het zeker de eerste 2 a 3 jaar puzzelen met het budget dat je hebt om een goede kern samen te stellen en voor degradatie af te wenden.

Sponsoring wat ik bij Bolton ontvang is nu 3 miljoen euro per jaar, peanuts. Speel je met een redelijk goed team van de Championship a la Leeds of Nottingham Forrest en dergelijke of zelfs Sunderland in de League 1 dan heb je idd veel meer financiële mogelijkheden. In FM 19 met Sunderland gespeeld en daarmee kreeg ik rond de 40 of 50 miljoen in seizoen 2 na promotie naar de Championship.

Dus ik ben het verder wel eens met jouw dat je bij het grote deel alle teams van de Championship en zelfs een paar uit de League 1 snel richting subtop kan in de PL.

Edited by glennix

De echte top halen in de PL is dan weer een pak moeilijker! Ik vind spelers kopen ook wel net het leukste aan FM!

Maar ik speel vaak met de eerste transferperiode uit en dan is 1M transferbudget en slechts 2 centrale verdedigers wel lastig met Leeds.. Brentford heeft wel een leuke selectie, maar de club spreekt me om één of andere reden niet aan.

Game met Leeds staat dus zeker op het programma, zit nu te twijfelen of ik er nu reeds mee moet starten of toch maar met AA Gent..