Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

1 uur geleden zei Bakkes12:

Zit een beetje te denken aan een side game met de nieuwste transfer update. Had zelf Betis of Lille misschien in gedachte. Iemand anders nog leuke suggesties? Voorkeur gaat uit naar een subtopper. Niet te hoog meteen. :D 

Montpellier, Fiorentina, Sociedad, Bilbao (als je een echte uitdaging wilt).

Betis lijkt me ook echt een leuke ploeg met de transfers die ze gedaan hebben.
Misschien Monaco, hebben die een op papier een ploeg om toch 2e te worden in FR.
Everton lijkt me ook wel nice

13 minuten geleden zei Jespresso:

@Bakkes12 Genoa heeft trouwens ook wel een leuke selectie en hele goede jeugdopleiding.

Bedankt voor de suggestie. Wellicht een optie voor een andere keer, ben nu ingestapt bij Nice. Hebben ook een hele lekkere selectie zeg _O_ 

14 minuten geleden zei Mordurette:

Dus toch geen Fiorentina... :-D

Oh man, the struggle is real als je een nieuwe club zoekt. :-D 

Iemand leuke suggesties voor een save nog snel voor FM20 er aan komt?

Liefst ergens waar een beetje uitdaging bij zit. En wat geld en/of leuke spelers is altijd mooi meegenomen.

Ik speel met de originele winter update database..

37 minuten geleden zei Steels:

Liefst ergens waar een beetje uitdaging bij zit. En wat geld en/of leuke spelers is altijd mooi meegenomen.

Als je Z. Amerika leuk vindt, San Lorenzo

1 uur geleden zei Steels:

Vitória de Guimarães heeft echt een leuk elftal en ook geen restricties qua buitenlanders in Portugal.

Everton naar de Champions League helpen. Huddersfield Town degradatie laten voorkomen. Bayer Leverkusen met dat jonge elftal kampioen maken. Kansen zat. 

20 uur geleden zei D.J.:

Een club in een onbekende(re) competitie wil wel eens leuk zijn. Brazilië bijvoorbeeld.

20 uur geleden zei Rossi:

Als je Z. Amerika leuk vindt, San Lorenzo

Zuid-Amerika is niet zo mijn ding, heb het even kortstondig geprobeerd met Boca Juniors in het begin van FM19, maar ik vind de hele transferomstandigheden daar niet zo interessant.

19 uur geleden zei Mordurette:

Vitória de Guimarães heeft echt een leuk elftal en ook geen restricties qua buitenlanders in Portugal.

Met Raphinha zijn ze afgelopen seizoen mijn favoriete speler kwijtgeraakt, dus de ploeg trekt me niet zo hard. Maar Portugal is wel een leuke optie! Zit nu te twijfelen tussen Rio Ave en Benfica, een laatste kans om João Felix en Luka Jovic daar te trainen.

6 uur geleden zei Twan1810:

Everton naar de Champions League helpen. Huddersfield Town degradatie laten voorkomen. Bayer Leverkusen met dat jonge elftal kampioen maken. Kansen zat. 

Kern van Everton is teveel uit balans voor mij persoonlijk. Huddersfield heeft niet de aantrekkingskracht om er te beginnen. En met Bayer Leverkusen heb ik reeds een save gehad.

Toch bedankt allen voor jullie suggesties! Ik blijf nog even nadenken!

Wil graag een game starten in Slowakije (geen idee waarom precies, maar iets trekt me gewoon aan, elke FM versie weer). Nu twijfel ik tussen Slovan Bratislava, MSK Zilina en Dunajska Streda. Qua faciliteiten ontlopen ze elkaar niet zoveel, maar Slovan krijgt wel een stuk groter stadion met 22.000 plaatsen (terwijl de overige twee het met de helft moeten doen). Ook zijn ze veruit de grootste ploeg uit Slowakije en zijn de verwachtingen dus ook een stuk hoger. Daarnaast hebben zij een echte vreemdelingenlegioen, net als Dunajska Streda. Zilina's selectie is wel een stuk kleiner en meer Slowaakse spelers.

De enige ploeg die Europees voetbal speelt is Slovan Bratislava, dus de kans om financieel een slag te slaan is daarmee groter.

Ik weet dat @QuaLyon een mooie carrière gehad heeft met Zilina, wellicht kan hij me over de streep trekken?

@Mordurette Allereerst heb ik persoonlijk niets met Dunajska Streda. Dan heb ik toch liever Spartak Trnava of Trencin. Slovan Bratislava is, zoals je zegt, wel de grootste club in Slowakije qua reputatie en het nieuwe stadion. Ze hebben ook een goede spits (Sporar) rondlopen en ook enkele Nederlanders. Žilina is daarintegen meer gefocust op de jeugd. Skriniar (Inter) komt bijvoorbeeld uit hun jeugdopleiding. In mijn Žilina-games heb ik vaak proberen te focussen op eigen jeugd en dit betaalde zich altijd wel uit. 

Als je sneller wilt slagen in Europa is Bratislava een betere keuze, als je van eigen jeugd houdt is Žilina de betere keuze en Dunajska Streda is misschien wel de grootste uitdaging van de drie

Ik heb ook een leuke game met Spartak Trnava gehad. Maar in zo'n landen kies ik gewoon voor een club die me qua naam en logo wel aanspreekt. 

Het is Zilina geworden. Hou er toch meer van om met eigen jeugd te spelen in combinatie met jonge spelers aantrekken en beter maken.

Ik geraak maar niet into een save :( Misschien kunnen jullie met advies komen.. Hebben jullie leuke ervaringen die je kan delen of nog andere suggesties over volgende teams waaraan ik zit te denken:

Spanje: Sevilla, Valencia, Athletic, Real Sociedad, Celta, Betis
Engeland: Chelsea, Arsenal, Everton, Leicester, West Ham, Crystal Palace, Newcastle, Southampton
Italië: Milan, Lazio, Fiorentina, Torino, Atalanta
Duitsland: Bayer Leverkusen, Borussia Mönchengladbach, RB Leipzig, Stuttgart
Frankrijk: Monaco, Lyon, Marseille

Zijn allemaal leuke clubs. Ik heb zelf met Betis en Stuttgart een game deze editie van FM en daar heb ik veel plezier mee gehad. Marseille lijkt me ook een leuke keuze.

48 minuten geleden zei Mordurette:

Succes met je LLM game :classic_smile:

Nou ik ben wel begonnen als Internationale Voetballer (wereldwijd) dus bij een LLM-club was ik niet terecht gekomen. Maar toen ik in de gaten aan het houden was, welke clubs er hun competitiestart gemist hadden, merkte ik dat ik een voorkeur kreeg voor Borussia Dortmund. Dus ik denk daar maar eens een save mee te beginnen.

Kom ik bij mijn volgende moeilijke punt, een alter-ego (oud-voetballer) vinden die daar aan de slag kan gaan. Raùl die de overstap naar de aartsrivaal maakt?