Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

2 uur geleden zei ObjectievePSVer:

Braga lijkt me een mooie uitdaging! ik heb namelijk nog nooit met een team uit Portugal gespeeld en weet dus niet veel van de competitie af en weet ook niet wat me dan te wachten staat. 

heeft iemand ervaringen met een save in Portugal of met Braga?

Leuk, heel veel plezier en succes!

Ik ben op dit moment zelf ook bezig in Portugal met Vitória de Guimarães. Ben er ook een novelle over aan het schrijven op dit forum.

1 uur geleden zei ObjectievePSVer:

het is Braga geworden, omdat mij dit een leuke uitdaging lijkt en de club heeft nog nooit de competitie gewonnen. tijd om daar verandering in te brengen! Daarbij vind ik ook nog eens dat de club een mooi en speciaal stadion heeft.

Naamloos.png

Trincao geen basis?

Komt misschien omdat ik 4 teams tot mijn beschikking heb en ben dit niet gewend dus ik zal nog het een en ander aan moeten passen. Maar dat ik over xadas heb geen gekeken is me een raadsel.

9 minuten geleden zei ObjectievePSVer:

Komt misschien omdat ik 4 teams tot mijn beschikking heb en ben dit niet gewend dus ik zal nog het een en ander aan moeten passen. Maar dat ik over xadas heb geen gekeken is me een raadsel.

Met zoveel teams  kan je best de draad beetje kwijt raken.

TIP:

Velez Sarsfield in Argentinie!

- Goede jeugd en redelijke faciliteiten
- Financieel niet heel veel mogelijk

Uitdaging om titel te winnen/ plaatsen voor continentaal voetbal met eigen talenten en slimme aankopen. 

Competitie krimpt in na verloop van jaren van 26 naar 20 ploegen. (4 degradanten, 2 promoties)

In het eerste jaar speel je slechts 25 competitie- en een aantal bekerwedstrijden.

In het tweede jaar bij 24 ploegen speel je, net als de Engelse leagues, 46 competitiewedstrijden, je bekerwedstrijden en afhankelijk van je prestaties ook nog continentaal voetbal! Uitdaging om je selectie op orde te brengen en te verbreden voor het 2e seizoen!

Zuid-Amerika is altijd wel een uitdaging, maar vaak raak je je beste jeugdspelers wel kwijt aan Europese teams en daarom is het spelen met eigen talenten best lastig.

1 uur geleden zei Michiel_3:

TIP:

Velez Sarsfield in Argentinie!

- Goede jeugd en redelijke faciliteiten
- Financieel niet heel veel mogelijk

Uitdaging om titel te winnen/ plaatsen voor continentaal voetbal met eigen talenten en slimme aankopen. 

Competitie krimpt in na verloop van jaren van 26 naar 20 ploegen. (4 degradanten, 2 promoties)

In het eerste jaar speel je slechts 25 competitie- en een aantal bekerwedstrijden.

In het tweede jaar bij 24 ploegen speel je, net als de Engelse leagues, 46 competitiewedstrijden, je bekerwedstrijden en afhankelijk van je prestaties ook nog continentaal voetbal! Uitdaging om je selectie op orde te brengen en te verbreden voor het 2e seizoen!

Bedankt! Ben een tijdje geleden gestart met Braga maar als het daar niet lukt is dit altijd nog een mooie uitdaging om op terug te vallen.

Even geen FM gespeeld door drukte op werk en gewoon even geen motivatie meer maar nu de vakantie er weer aankomt enorm veel zin om weer een nieuwe carrière en wellicht ook novelle te beginnen!

Ik ben alleen opzoek naar een uitdaging!

Wie kan mij helpen met een leuke club? (Met de nieuwe update) 

Het liefst wil ik met een oud speler starten die aan zijn trainerscarrière gaat beginnen! Liefst een Nederlander maar mag ook een buitenlander zijn. Hebben jullie tips?

1 uur geleden zei toivonen:

Even geen FM gespeeld door drukte op werk en gewoon even geen motivatie meer maar nu de vakantie er weer aankomt enorm veel zin om weer een nieuwe carrière en wellicht ook novelle te beginnen!

Het liefst wil ik met een oud speler starten die aan zijn trainerscarrière gaat beginnen! Liefst een Nederlander maar mag ook een buitenlander zijn. Hebben jullie tips?

Robin van Persie, die toch het trainersvak in gaat?

Op 20-7-2019 om 19:29 zei toivonen:

RB Leipzig! 

Met toch nog wat lichte twijfel denk ik dat ik een carrière ga starten in de Serie A. 

Vind de teams alleen wel erg groot daarom toch nog de twijfel, maar heeft iemand ervaring in de Serie A?

Twijfel dan nog tussen Sampdoria Genoa en Fiorentinia.

Wie kan mij advies geven? 

De elftallen hebben vaak wel 50+ spelers onder contract staan, dat is best fors. Aan jou de taak de rotte appels te verkopen en meer balans te creëren bij jouw team. Fiorentina is de laatste jaren wel wat afgezakt, dus op zich leuke uitdaging. Sampdoria zou mijn voorkeur hebben, denk ik, al vind ik de tenue's van Fiorentina weer gaver...

Ben opzoek naar een nieuwe uitdaging. Ben werkeloos begonnen en aan de slag gegaan in Zweden bij Torslanda. Ben 2x makkelijk kampioen geworden achter elkaar door spelers van mijn moederclub. Ben nu op het tweede niveau terecht gekomen,maar wil graag verkassen. Vind het fijn dat de competitie maar 15 clubs heeft, zo gaat het seizoen sneller voor mij.

Iemand tips voor nieuwe landen waar ik aan de slag kan?

Op 1-8-2019 om 20:58 zei jtr:

Ben opzoek naar een nieuwe uitdaging. Ben werkeloos begonnen en aan de slag gegaan in Zweden bij Torslanda. Ben 2x makkelijk kampioen geworden achter elkaar door spelers van mijn moederclub. Ben nu op het tweede niveau terecht gekomen,maar wil graag verkassen. Vind het fijn dat de competitie maar 15 clubs heeft, zo gaat het seizoen sneller voor mij.

Iemand tips voor nieuwe landen waar ik aan de slag kan?

Hongarije vond ik zelf erg leuk

Heb ontslag genomen nadat ik op het tweede niveau van Zweden terecht ben gekomen. Ben bezig met de cursus voor continentale C diploma en heb tevergeefs in de KKD gesolliciteerd. Uiteindelijk kwam er geen club in november en heb ik in december gesolliciteerd bij de nummer laatst van de derde divisie in Noord-Ierland. Hier had ik nog 8 wedstrijden te gaan om degradatie te voorkomen. Hopelijk komt er in de zomer een leukere club voorbij..

Is West Ham een beetje een leuke club om te managen? Ben laatst bij het stadion geweest maar had geen tijd meer om naar binnen te gaan. Club pakt me daardoor wel een beetje.

4 uur geleden zei bingo11:

Is West Ham een beetje een leuke club om te managen? Ben laatst bij het stadion geweest maar had geen tijd meer om naar binnen te gaan. Club pakt me daardoor wel een beetje.

Paar prima talenten waaronder Declan Rice. Ook goede Engelse spelers in de selectie met Jack Wilshere. 

Ik zit er aan te denken om met AC Milan te beginnen. Ben nog geen een keer echt een ''gevallen'' topclub geweest deze FM. Daar oude tijden herleven zoals eerder.. Of heeft iemand een andere uitdaging met een leuke club waar wel wat mogelijk is?

1 uur geleden zei Superboeren:

Ik zit er aan te denken om met AC Milan te beginnen. Ben nog geen een keer echt een ''gevallen'' topclub geweest deze FM. Daar oude tijden herleven zoals eerder.. Of heeft iemand een andere uitdaging met een leuke club waar wel wat mogelijk is?

Antwerp :)

1 uur geleden zei Superboeren:

HSV - Energie Cottbus ( als je nog lager wil) - Bastia 

Ja wil denk ik dit keer niet te laag. Heb al wat mooie en langere games gehad met De Graafschap, Kaiserslautern etc. Nu misschien een iets hoger niveau. Alleen even kijken welke club het word.  

Zit een beetje te denken aan een side game met de nieuwste transfer update. Had zelf Betis of Lille misschien in gedachte. Iemand anders nog leuke suggesties? Voorkeur gaat uit naar een subtopper. Niet te hoog meteen. :D