Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Ik ben nu inderdaad met Deportivo begonnen, de club weer omhoog brengen naar waar ze horen met zo'n heerlijk team wat ze toen ook hadden. Wil dit seizoen meteen promoveren en daarna de club volledig opbouwen.  

8 uur geleden zei Superboeren:

Ik ben nu inderdaad met Deportivo begonnen, de club weer omhoog brengen naar waar ze horen met zo'n heerlijk team wat ze toen ook hadden. Wil dit seizoen meteen promoveren en daarna de club volledig opbouwen.  

Goed om te horen dat je een mooie club hebt gevonden! Hopelijk kan je Deportivo terug brengen naar de Champions League, zoals in de jaren 2000-2005

46 minuten geleden zei leniaal:

Goed om te horen dat je een mooie club hebt gevonden! Hopelijk kan je Deportivo terug brengen naar de Champions League, zoals in de jaren 2000-2005

Ja daar ga ik voor! Ook een reden om voor hun te kiezen. Maar wil dit seizoen promoveren en dan een team bouwen. Zitten nu heel veel huurspelers in de selectie. 

Hallo allemaal! 
helaas in het wel bekende FM dipje. 

Nu ben ik zoekend naar een leuk uitdagende club. 
beetje eisen die der wel zijn. 

- Goede Jeugd
- financieel goed
- uitdaging
- NL/ENG

5 minuten geleden zei Boerejung:

Hallo allemaal! 
helaas in het wel bekende FM dipje. 

Nu ben ik zoekend naar een leuk uitdagende club. 
beetje eisen die der wel zijn. 

- Goede Jeugd
- financieel goed
- uitdaging
- NL/ENG

Southampton (als je op hoogste niveau wilt beginnen), Middlesbrough (als je in de Championship wilt beginnen), Crewe (als je in de League Two wilt beginnen).

In Nederland heeft Sparta natuurlijk een sublieme jeugdopleiding.

Ik wil ook weer een game beginnen weet alleen nog niet welke club xd 

PC geupgrade dus ben er klaar voor :P

Had zelf RB Leipzig in me hoofd lijkt me een heerlijke club

3 uur geleden zei Mark Hughes:

Ik wil ook weer een game beginnen weet alleen nog niet welke club xd 

PC geupgrade dus ben er klaar voor :P

Had zelf RB Leipzig in me hoofd lijkt me een heerlijke club

Genoeg potentie en zitten al goede spelers bij.

6 uur geleden zei Mordurette:

Genoeg potentie en zitten al goede spelers bij.

Komt meer ook omdat Leipzig al door me hoofd spookt en ik hun project gewoon tof vind xd

en natuurlijk Nagelsmann komend jaar de trainer daar

3 uur geleden zei Mark Hughes:

Komt meer ook omdat Leipzig al door me hoofd spookt en ik hun project gewoon tof vind xd

en natuurlijk Nagelsmann komend jaar de trainer daar

Je kan sportief veel bereiken bij Leipzig. Binnen 2/3 jaar de Champions League winnen behoort ook zeker tot de mogelijkheden.

8 minuten geleden zei Svenpunt:

Ik zou graag eens in Brazilië willen spelen maar ik kan echt geen team kiezen :classic_laugh:

Iemand een aanrader?

Ik kijk dan vaak naar tenues, het stadion en naar de selectie. Soms lopen er bij die teams toffe oude helden rond die de keuze dan net makkelijker kunnen maken. 

12 minuten geleden zei Svenpunt:

Ik zou graag eens in Brazilië willen spelen maar ik kan echt geen team kiezen :classic_laugh:

Iemand een aanrader?

Flamengo speelt in het Maracana, een stadion met 78.000 plaatsen.

20 minuten geleden zei Svenpunt:

Iemand een aanrader?

Ik vindt Sao Paulo een leuke club. Maar er zijn best wel leuke clubs met goede talenten.

Ik zou eentje pakken met een goede jeugdopleiding, bijvoorbeeld Santos of Palmeiras. 

Hallo allemaal,

Ik wil na een lange tijd geen FM19 gespeeld te hebben, weer eens een nieuwe start maken bij een club. 

Ik zoek een club die wordt gezien als een topclub maar die de laatste jaren geen/weinig prijzen heeft gewonnen, of een club die gezien wordt als een topclub maar eigenlijk heel weinig prijzen heeft gewonnen in zijn bestaan. Het land/competitie waar deze club zich bevindt maakt niet zoveel uit als het maar een club is uit Europa.

10 minuten geleden zei ObjectievePSVer:

Hallo allemaal,

Ik wil na een lange tijd geen FM19 gespeeld te hebben, weer eens een nieuwe start maken bij een club. 

Ik zoek een club die wordt gezien als een topclub maar die de laatste jaren geen/weinig prijzen heeft gewonnen, of een club die gezien wordt als een topclub maar eigenlijk heel weinig prijzen heeft gewonnen in zijn bestaan. Het land/competitie waar deze club zich bevindt maakt niet zoveel uit als het maar een club is uit Europa.

Arsenal, Spurs, AS Roma, Inter, Lyon, Monaco, Marseille.

4 uur geleden zei Mordurette:

Leverkusen, Schalke, Braga.

Braga lijkt me een mooie uitdaging! ik heb namelijk nog nooit met een team uit Portugal gespeeld en weet dus niet veel van de competitie af en weet ook niet wat me dan te wachten staat. 

heeft iemand ervaringen met een save in Portugal of met Braga?

2 minuten geleden zei Rossi:

Ajax. Winnen 1x per 5 jaar wat en noemen zichzelf de beste

haha het is wel zo:-D nooit dat ik met die club uit Amsterdam een save begin, ik ben al meerdere jaren seizoenskaarthouder bij  psv dus gun ze geen enkel succes behalve in europa natuurlijk.

haha het is wel zo:-D nooit dat ik met die club uit Amsterdam een save begin, ik ben al meerdere jaren seizoenskaarthouder bij  psv dus gun ze geen enkel succes behalve in europa natuurlijk.
Ik gun ze alles. Behalve lucht.

1 minuut geleden zei Rossi:
1 minuut geleden zei ObjectievePSVer:

Ik gun ze alles. Behalve lucht.

haha eigenlijk ben ik er ook zo een, maar dat zeg ik op een voetbalforum niet te hard want voor je het weet zijn ze op hun pik getrapt. 

6 uur geleden zei ObjectievePSVer:

een club die gezien wordt als een topclub maar eigenlijk heel weinig prijzen heeft gewonnen in zijn bestaan.

Beschrijf je nou gewoon Feyenoord?  :D

Clubs:

Spurs, AC Milan, Panathinaikos, Schalke/Leverkusen..

het is Braga geworden, omdat mij dit een leuke uitdaging lijkt en de club heeft nog nooit de competitie gewonnen. tijd om daar verandering in te brengen! Daarbij vind ik ook nog eens dat de club een mooi en speciaal stadion heeft.

Naamloos.png

Beschrijf je nou gewoon Feyenoord?  

Clubs:
Spurs, AC Milan, Panathinaikos, Schalke/Leverkusen..
Die club wordt alleen als topclub gezien door het gepensioneerde legioen