Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Blackburn gaat hem toch niet worden. Ik ga Engeland even over slaan.

Ik zit er aan te denken om een carrière te starten met Ruud van Nistelrooy. Wat zou een mooie eerste stap voor hem zijn? 

Opties die ik nu heb:
PSV
Heerenveen
(of een andere club in Nederland)
HSV
Hertha
Espanyol
Real Betis

Wie kan mij enthousiast  krijgen voor een mooie club met Ruud.. Graag wil ik ook proberen er een novelle van te maken. 

Blackburn gaat hem toch niet worden. Ik ga Engeland even over slaan.
  Ik zit er aan te denken om een carrière te starten met Ruud van Nistelrooy. Wat zou een mooie eerste stap voor hem zijn?    Opties die ik nu heb: PSV Heerenveen (of een andere club in Nederland) HSV Hertha Espanyol Real Betis   Wie kan mij enthousiast  krijgen voor een mooie club met Ruud.. Graag wil ik ook proberen er een novelle van te maken. 
Den Bosch

13 uur geleden zei Dysproz:

Guimaraes heb ik zelf ook een game mee. Hele leuke club.

Op 23-5-2019 om 12:04 zei nasje92:

Guimaraes brengt ook vaak mooie talenten voort!

13 uur geleden zei Mordurette:

Eigenlijk zijn alle clubs in Portugal een uitstekende optie om veel Zuid-Amerikaanse spelers te halen. 

Ik heb zelf een carrière gehad met Nacional en won daarmee de CL na drie seizoenen. Boavista is ook een leuke club, maar Portimonense, Feirense of Guimaraes zijn ook prima clubs. 

Oke dan wordt het Portimonense of Guimares. Waarom noemt iedereen Guimaraes? Goede faciliteiten? 

Edited by RockStarrr

30 minuten geleden zei RockStarrr:

Oke dan wordt het Portimonense of Guimares. Waarom noemt iedereen Guimaraes? Goede faciliteiten? 

Juist en een prima selectie, veel mogelijkheden om je tussen de top 3/4 te dringen... Je hebt een B-team, dus daar kan je veel talenten laten spelen.

Den Bosch is inderdaad wel een leuke optie. 

Ik geef toch iets meer de voorkeur aan de eredivisie... op dit moment denk ik dat ik met Heerenveen ga beginnen.

1 uur geleden zei toivonen:

Den Bosch is inderdaad wel een leuke optie. 

Ik geef toch iets meer de voorkeur aan de eredivisie... op dit moment denk ik dat ik met Heerenveen ga beginnen.

Het is toch juist de uitdaging om met Den Bosch te promoveren en je dan te handhaven. Uiteindelijke doel is natuurlijk prijzen pakken, maar daarvoor heb je nog een lange weg te gaan. Heerenveen heeft al prima spelers en de uitdaging is daardoor minder groot... maar ieder zijn keuze natuurlijk.

Ik ben niet zozeer op zoek naar een nieuwe challenge. 

Ik ben op zoek naar competitie in Europa, waar ik jeugd/talenten kan onderbrengen bij een satellietclub.

Momenteel werkzaam bij Leeds United. Na het kampioenschap in seizoen 1, zijn wij actief op Premier League niveau. 

Echter vraag ik me af waar ik mijn spelers (in het meest korte termijn) een Europees paspoort kan laten aanvragen. 

is dat :

Nederland

Belgie

Portugal 

Noorwegen (Scandinavie) 

Iemand enig idee? 

alvast bedankt

5 minuten geleden zei RonaldCahill:

Ik ben op zoek naar competitie in Europa, waar ik jeugd/talenten kan onderbrengen bij een satellietclub.

Momenteel werkzaam bij Leeds United. Na het kampioenschap in seizoen 1, zijn wij actief op Premier League niveau. 

Echter vraag ik me af waar ik mijn spelers (in het meest korte termijn) een Europees paspoort kan laten aanvragen. 

is dat :

Nederland

Belgie

Portugal 

Noorwegen (Scandinavie) 

Iemand enig idee? 

alvast bedankt

Ligt eraan waar je talenten vandaan wil halen. In Spanje hebben spelers uit bepaalde landen binnen twee jaar een Spaanse nationaliteit. Weet alleen niet hoe streng ze later zijn met een Brexit.

8 uur geleden zei RonaldCahill:

is dat :

Nederland

Belgie

Portugal 

Noorwegen (Scandinavie) 

Iemand enig idee? 

alvast bedankt

Weet niet hoe het bij de andere landen zit, maar in België is het ongeveer 5 jaar.

In Polen is het 3 jaar, maar dan moet hij wel 3 jaar achter elkaar daar spelen. In Noord-Ierland is het ook 3 jaar, maar dan mag hij tussendoor ook elders nog spelen en later weer terug komen. 

Zoals gezegd in Spanje is het voor Zuid-Amerikaanse spelers 2 jaar.

Je hebt daar weinig aan omdat die Brexit er aan gaat komen. Dan kunnen ze wel een ander paspoort hebben, maar als ze totaal geen internationale carrière hebben dan kan je het als nog vergeten. 

Had een game met De Graafschap wat goed ging maar nu even geen zin meer in haha.

Weet iemand nog een leuke club met of goede jeugdopleiding of een gevallen topclub? Of een bepaalde uitdaging wat leuk lijkt? Zin om weer te beginnen maar weet nog niet met welk team. 

Op 2-6-2019 om 10:19 zei delichris:

Je hebt daar weinig aan omdat die Brexit er aan gaat komen. Dan kunnen ze wel een ander paspoort hebben, maar als ze totaal geen internationale carrière hebben dan kan je het als nog vergeten. 

Daarom speel ik met een No Brexit file :)

4 uur geleden zei Superboeren:

Had een game met De Graafschap wat goed ging maar nu even geen zin meer in haha.

Weet iemand nog een leuke club met of goede jeugdopleiding of een gevallen topclub? Of een bepaalde uitdaging wat leuk lijkt? Zin om weer te beginnen maar weet nog niet met welk team. 

Hamburger SV, 1. FC Köln, 1. FC Kaiserslautern, Palermo, Deportivo La Coruña, Sunderland, KV Mechelen, AJ Auxerre, RC Lens?

10 uur geleden zei Superboeren:

Malaga? Mallorca? 

Of Ref Bull scenario... 

35 minuten geleden zei Mordurette:

Dat is ook nep, vind ik. 

Mag je uiteraard vinden, zolang er niks definitief is hou ik het bij de manier zoals het al jaren is :)

6 minuten geleden zei Superboeren:

Ik ga eens kijken in Spanje. Daar zelden nog een game gehad eigenlijk. Bedankt heren 😋

Leuk, hou ons op de hoogte. Spanje heeft heel veel clubs die op het hoogste niveau actief zijn geweest maar nu op het tweede of zelfde derde niveau spelen. Genoeg mogelijkheden dus.

Zou nog wel een game met Deportivo willen maar sommige dingen aan de Spaanse divisies staan me (let op, in FM) niet aan haha