Jump to content
Mordurette

Club gezocht

Recommended Posts

Mannen! Ik ben het ‘spoor bijster’..

Door het vele werken, met inactiviteit op FM tot gevolg, had ik geen trek meer in mijn save met Leeds. Vervolgens begonnen met Norwich maar na de eerste 3 weken in de voorbereiding merk ik dat het op de 1 of andere manier niet wil vlotten.. Nou twijfel ik wat te doen:

- Norwich City : zijn al gepromoveerd maar blijf het wel een leuk clubje vinden met talenten als Cantwell en Idah.

- Celta de Vigo - doen het momenteel slecht, hebben leuke selectie met leuk talent! Maarja trekt Spanje mij?

- Real Betis : doen het goed en hebben veel talent, spelen eerste jaar al EL, terwijl ik dat liever zelf behaal..

- Blackburn? Nottingham Forest? HSV?

wat zouden jullie doen? Voorkeur gaat uit naar Engeland omdat ik dat de mooiste competities vind..

wil voornamelijk werken met jong talent!

@Jotew Blijft altijd vervelend als het niet wilt lukken met je savegame. Engeland is natuurlijk één van de mooiste competities die er zijn, maar eenmaal in de Premier League komt het geld te makkelijk binnen... Daarom zou ik, denk ik, geen savegame meer beginnen in Engeland in mijn geval. Maar dat blijft heel persoonlijk.

Je kan altijd even kijken naar de lijst met beste jeugdopleidingen, daarin staan genoeg Engelse ploegen die potentie hebben en bijvoorbeeld niet op het hoogste niveau actief zijn, waardoor de uitdaging iets groter is en je de jeugd meer kans kan geven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan West Brom, Middlesbrough.

In Spanje heb je goede jeugdopleidingen met Athletic Bilbao (wel hele leuke uitdaging met alleen Basken en daardoor dus genoeg mogelijkheden om de jeugd de kans te geven), Real Sociedad.

Ik zou Celta kiezen, La Liga is een erg leuke competitie en de uitdaging ligt er dat je maar 3 non-eu spelers mag inschrijven, wel kunnen zuid-amerikanen al na 2 jaar een Spaans paspoort krijgen.

Edited by Duarte.

2 uur geleden zei Jotew:

Mannen! Ik ben het ‘spoor bijster’..

Door het vele werken, met inactiviteit op FM tot gevolg, had ik geen trek meer in mijn save met Leeds. Vervolgens begonnen met Norwich maar na de eerste 3 weken in de voorbereiding merk ik dat het op de 1 of andere manier niet wil vlotten.. Nou twijfel ik wat te doen:

- Norwich City : zijn al gepromoveerd maar blijf het wel een leuk clubje vinden met talenten als Cantwell en Idah.

- Celta de Vigo - doen het momenteel slecht, hebben leuke selectie met leuk talent! Maarja trekt Spanje mij?

- Real Betis : doen het goed en hebben veel talent, spelen eerste jaar al EL, terwijl ik dat liever zelf behaal..

- Blackburn? Nottingham Forest? HSV?

wat zouden jullie doen? Voorkeur gaat uit naar Engeland omdat ik dat de mooiste competities vind..

wil voornamelijk werken met jong talent!

Ik zou ook eens buiten de Premier League kijken. Ik had hetzelfde met Sunderland. Als je dan weer in Engeland begint, dan krijg je het gevoel een beetje dezelfde game te krijgen. Om die reden ben ik met heel iets anders begonnen. Namelijk met SC Bastia, die zich op het 5e niveau van Frankrijk bevinden. Leuke uitdaging.

Met HSV heb ik ook al een game gehad en beviel me ook erg goed.

Thanks voor de antwoorden. Misschien is het dan, hoe lastig ook :P, inderdaad beter even een save buiten Engeland te starten. Als er straks updates komen met de promoties/degradaties etc dan is een nieuwe save starten in Engeland altijd nog een optie.

Voor nu, twijfel ik tussen de volgende clubs:

Schalke 04 - Doen het dit seizoen toch behoorlijk slecht. Aan mij de taak de selectie een flinke upgrade te geven. Nadeel is wel dat ze al Champions League spelen..

HSV - Spreekt voor zich!

Celta de Vigo - Spanje uitproberen en op den duur het gevecht aan gaan met Real, Atletico en Barca.

Fiorentina - Geweldige club met geweldige talenten als Lafont, Chiesa, Milenkovic.

Sassuolo - Veel talent

Ik zou voor Fiorentina gaan. 

De Duitse competitie heb ik het sowieso niet voor.

5 uur geleden zei Jotew:

Thanks voor de antwoorden. Misschien is het dan, hoe lastig ook :P, inderdaad beter even een save buiten Engeland te starten. Als er straks updates komen met de promoties/degradaties etc dan is een nieuwe save starten in Engeland altijd nog een optie.

Voor nu, twijfel ik tussen de volgende clubs:

Schalke 04 - Doen het dit seizoen toch behoorlijk slecht. Aan mij de taak de selectie een flinke upgrade te geven. Nadeel is wel dat ze al Champions League spelen..

HSV - Spreekt voor zich!

Celta de Vigo - Spanje uitproberen en op den duur het gevecht aan gaan met Real, Atletico en Barca.

Fiorentina - Geweldige club met geweldige talenten als Lafont, Chiesa, Milenkovic.

Sassuolo - Veel talent

Ik zou voor Celta gaan.

Op 9-5-2019 om 18:22 zei Jotew:

@Mordurette @Duarte. @W8er @delichris

Heb gisteravond beetje research gedaan en waarschijnlijk ga ik starten met Espanyol!💪

Proberen Barca voorbij te steken. Veel succes.

Edited by W8er

Ik heb net fm 19 gekocht en ben op zoek naar een club.. Eigenlijk geen echte voorkeuren. 

Zit zelf aan Blackburn Rovers of gewoon een club in Nederland te denken. Heeft iemand ervaring met Blackburn Rovers?

28 minuten geleden zei toivonen:

Ik heb net fm 19 gekocht en ben op zoek naar een club.. Eigenlijk geen echte voorkeuren. 

Zit zelf aan Blackburn Rovers of gewoon een club in Nederland te denken. Heeft iemand ervaring met Blackburn Rovers?

Club met potentie. Heb er in FM18 een side game mee gehad. Toen vrij rap kunnen promoveren naar de Premier League vanuit de League One. Mooie club, mooi stadion. Kortom; mooie saves mee mogelijk :)

7 uur geleden zei toivonen:

Genoeg mogelijkheden, leuke club ook. 

Bereton werd in mijn Dulwich game zelfs uitgeroepen tot "Golden Boy" toen hij met Blackburn in het Championship speelde.

Bereton werd in mijn Dulwich game zelfs uitgeroepen tot "Golden Boy" toen hij met Blackburn in het Championship speelde.
Volgens mij zag ik die voorbij komen toen ja.

Onzin natuurlijk al bezit hij wel over potentie om in de PL te eindigen.

Gisteren een nieuwe laptop gekocht, dus ook direct (eindelijk FM19)

Ik heb 2 jaar niet gespeeld en heb weer enorm veel zin los te gaan. Maar met welke club. Zuid-Europa heeft mij altijd getrokken en Zuid-Amerikaanse spelers ben ik vaak fan van. 

Ik zit te denken aan: 

- Atalanta Bergamo, mooie club, ben er een paar x wezen kijken en volg ze nu actief. 

- Fiorentina, zelfda als hierboven

- Sunderland, leuke netflix docu, we afgezaagde keuze misschien maar als eerste save misschien wel lekker 

- HSV, spelen natuurlijk te laag, weg omhoog in slaan

- Een random team uit Portugal buiten de top 3/4. 

- Suggestie van jullie! 

Als je van Zuid-Amerikaanse spelers houd is Atalanta en Fiorentina al lastig in verband met inschrijven van de niet EU spelers.

Met Sunderland word dit ook lastig met de brexit. Daarvoor is Portugal wel zeer geschikt. Madeira misschien, de nieuwe Cristiano Ronaldo voort brengen.

56 minuten geleden zei W8er:

Als je van Zuid-Amerikaanse spelers houd is Atalanta en Fiorentina al lastig in verband met inschrijven van de niet EU spelers.

Met Sunderland word dit ook lastig met de brexit. Daarvoor is Portugal wel zeer geschikt. Madeira misschien, de nieuwe Cristiano Ronaldo voort brengen.

Yes! Zit te denken aan Portimonense of een andere club uit de Algarve. 

1 uur geleden zei W8er:

Guimaraes brengt ook vaak mooie talenten voort!

Eigenlijk zijn alle clubs in Portugal een uitstekende optie om veel Zuid-Amerikaanse spelers te halen. 

Ik heb zelf een carrière gehad met Nacional en won daarmee de CL na drie seizoenen. Boavista is ook een leuke club, maar Portimonense, Feirense of Guimaraes zijn ook prima clubs.