Jump to content

(Tussen)stand

Recommended Posts

• Replies 816
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn eerste kampioenschap in de Serie A. Hele selectie bestaat uit jongens uit de eigen opleiding. Seizoen 2029/2030

Eindstand seizoen 2027/2028 Makkelijk seizoen gehad. Geen enkel verlies, veel doelpunten en de jonge spelers hebben zich goed kunnen ontwikkelen. Wel 'jammer' dat Sturm Graz zich niet heeft weten

Seizoen 4

Posted Images

1631988314_Schermafbeelding2020-09-24om10_31_53.png.5b3175eb55eadc1c7909a85cc6324974.png

Eerste seizoen met Palermo. Prognose was 8, gaat tot nu toe prima. Helemaal gezien het feit dat er door het financieel beleid (geen 800k uitgeven) meerdere 17-jarigen in de basis staan. Helaas wel mijn topspits Lucca gratis naar Genoa aan het eind van het jaar, wilde het contract niet verlengen. 

Al bij al een zeer goed seizoen als promovendus, alleen is het erg zuur dat we in de play-off finale een 2-0 voorsprong nog uit handen geven en dan verliezen met penalty's. Ben benieuwd of we volgend seizoen beter kunnen doen. :classic_smile:

Championship 2020/2021

d9f1be32eeaa8efeca618f09a27b67ff.png

20201003190825_1.thumb.jpg.a621e53a0e184046dfc3f7f68f56faa5.jpg

Gaat nog best goed dit eerste seizoen met Bolton. Begonnen met 12 punten in mindering en met nog 8 wedstrijden te gaan staan we netjes op de 7e plaats. Misschien met een beetje geluk kunnen we nog de play-offs halen.

Financieel is het echter wel een ramp, contracten verlengen wordt moeilijk zo.

14 uur geleden zei Michaelinho*:

Dat is behoorlijk zuur ja :D

Denk dat dit voor het eerst is dat ik met deze statistieken niet eerste sta. En het gaat ook maar door. Inmiddels 20 wedstrijden gespeeld en op dat gelijkspel van Inter na ( Notabene thuis tegen Pescara) hebben ze nog geen punten laten liggen. Mijn enige verliespartij was thuis tegen Inter, dus als ze zo door gaan moet ik het uit gaan halen tegen hun.

28 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Denk dat dit voor het eerst is dat ik met deze statistieken niet eerste sta. En het gaat ook maar door. Inmiddels 20 wedstrijden gespeeld en op dat gelijkspel van Inter na ( Notabene thuis tegen Pescara) hebben ze nog geen punten laten liggen. Mijn enige verliespartij was thuis tegen Inter, dus als ze zo door gaan moet ik het uit gaan halen tegen hun.

FM kennende gaat Inter tegen het einde  van het seizoen toch ineens nog punten verspelen. Of ze verspelen alleen punten om het moment dat jij dat ook doet.