Jump to content

(Tussen)stand

Recommended Posts

Eindstand seizoen 2027/2028

Makkelijk seizoen gehad. Geen enkel verlies, veel doelpunten en de jonge spelers hebben zich goed kunnen ontwikkelen. Wel 'jammer' dat Sturm Graz zich niet heeft weten te kwalificeren voor EC2/UEL. Vooral Sankt Pölten zal Oostenrijk weinig punten op de coëfficiëntenlijst opleveren. 

eindstand2028.png.761a965d26bac52dc8980a25099207ed.png

• Replies 813
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn eerste kampioenschap in de Serie A. Hele selectie bestaat uit jongens uit de eigen opleiding. Seizoen 2029/2030

Seizoen 4

Eindstand seizoen 2027/2028 Makkelijk seizoen gehad. Geen enkel verlies, veel doelpunten en de jonge spelers hebben zich goed kunnen ontwikkelen. Wel 'jammer' dat Sturm Graz zich niet heeft weten

Posted Images

Eindstand seizoen 2028/2029

De volledige top van Oostenrijk in de bovenste regionen van de competitie. Zo langzamerhand winnen ook de andere clubs in Oostenrijk aan reputatie en boeken zij ook steeds meer succes buiten de landsgrenzen. Beloofd volgend jaar een mooi seizoen te worden. 

stand29.png

33 minuten geleden zei Emmerich.:

Eindstand seizoen 2028/2029

De volledige top van Oostenrijk in de bovenste regionen van de competitie. Zo langzamerhand winnen ook de andere clubs in Oostenrijk aan reputatie en boeken zij ook steeds meer succes buiten de landsgrenzen. Beloofd volgend jaar een mooi seizoen te worden. 

stand29.png

Je vliegt door de seizoenen heen man! Oostenrijk een leuke competitie, had ook al ergens een savegame gestart met Wolfsberger AC, maar geen idee of ik daarmee verder ga. Spelen eerste seizoen wel al gelijk Europa League.

28 minuten geleden zei Mordurette:

Je vliegt door de seizoenen heen man! Oostenrijk een leuke competitie, had ook al ergens een savegame gestart met Wolfsberger AC, maar geen idee of ik daarmee verder ga. Spelen eerste seizoen wel al gelijk Europa League.

Haha, thanks! Ik verkeer in de gelukkige omstandigheden dat ik docent ben en veel vrije tijd heb ik deze dagen. Ik ben altijd wel een snelle speler maar nu gaat het wel erg snel, dat ben ik met je eens.

Wolfsberger AC is zeker een leuk clubje! Komen ook altijd met een leuke jeugdlichting op de 'proppen'. 

35 minuten geleden zei Mordurette:

Als je naar Oostenrijk gaat kijken is Admira Wacker ook een leuke club. Ik heb daar in FM19 nog een paar seizoenen een 'geef de jeugd een kans' challenge mee gedaan vanwege de top faciliteiten die ze daar hebben.

1 uur geleden zei TheRealOne:

Als je naar Oostenrijk gaat kijken is Admira Wacker ook een leuke club. Ik heb daar in FM19 nog een paar seizoenen een 'geef de jeugd een kans' challenge mee gedaan vanwege de top faciliteiten die ze daar hebben.

Zal je advies meenemen, thanks! :classic_smile:

1 uur geleden zei Emmerich.:

Haha, thanks! Ik verkeer in de gelukkige omstandigheden dat ik docent ben en veel vrije tijd heb ik deze dagen. Ik ben altijd wel een snelle speler maar nu gaat het wel erg snel, dat ben ik met je eens.

Wolfsberger AC is zeker een leuk clubje! Komen ook altijd met een leuke jeugdlichting op de 'proppen'. 

Mijn laptop is helaas niet de snelste waardoor ik zeker wel een maand per seizoen bezig ben als ik er wat uurtjes in kan stoppen. Hoog tijd voor een nieuwe laptop dus.

8 uur geleden zei Dr. Bibber:

Lekker bezig! En Europees al iets klaar kunnen spelen? 

Nee, jammer genoeg in de CL 2x in de groepsfase 4de geëindigd met 5 punten, net niet genoeg voor de 3de plek in de groep. Misschien dit seizoen tegen de grote clubs in Europa wat minder aanvallend spelen.  :classic_tongue:

3 minuten geleden zei glennix:

Nee, jammer genoeg in de CL 2x in de groepsfase 4de geëindigd met 5 punten, net niet genoeg voor de 3de plek in de groep. Misschien dit seizoen tegen de grote clubs in Europa wat minder aanvallend spelen.  :classic_tongue:

Dat houdt de uitdaging wel leuker :classic_happy: 

Halverwege het seizoen op een 8e plek ingestapt en er uiteindelijk met de titel van door gaan op de laatste speeldag. :mrgy: 2 wedstrijden gelijkgespeeld (waaronder tegen Lech Poznan op de laatste speeldag) en eentje verloren (ook tegen Lech Poznan).

8b5a70141275beb13ee282e6a9e09d0a.png

2 uur geleden zei TheRealOne:

Ze zijn in ieder geval meteen weer kampioen geworden. ;c

f169c805fd86d67fc852a5985f2bf821.png

Een club als Wisla hoort natuurlijk ten alle tijden op het hoogste niveau te acteren, zonde dat ze zo in verval geraakt zijn.

• 2 weeks later...

Seizoen 2025/2026, eerste seizoen in PL

e0ae6d5cadfab5c8e78a43551d93d796.png

Edit: nieuwe stand, was eerst geplaatst voor EL2 en had daar absoluut geen zin in. Totdat ik een bericht krijg dat ik geplaatst ben voor EL, zie ik dat Arsenal de EL heeft gewonnen. :-D

43f5a05ae73d4acccb105cc7358d1c28.png

Edited by Sanel
Op 28-8-2020 om 22:50 zei Sanel:

Seizoen 2025/2026, eerste seizoen in PL

e0ae6d5cadfab5c8e78a43551d93d796.png

Edit: nieuwe stand, was eerst geplaatst voor EL2 en had daar absoluut geen zin in. Totdat ik een bericht krijg dat ik geplaatst ben voor EL, zie ik dat Arsenal de EL heeft gewonnen. :-D

43f5a05ae73d4acccb105cc7358d1c28.png

Lekker bro, tijd om je team/regens te showen. ;)

• 2 weeks later...