Jump to content
Mordurette

(Tussen)stand

Recommended Posts

Poule D, G en H zijn wel tof... (Galatasaray komt nog in H)

image.thumb.png.bedcbf9c7d3fddd81956c26f2d468fa9.png

Blijft toch een knappe prestatie met Roda. Hopelijk presteer je in de PO nog leuk en pak je die EL plek.

2 minuten geleden zei Mordurette:

Goed begin in ons eerste seizoen op het hoogste niveau...

da66836b781b08dc27426e94203dbb99.png

Doe je goed, lekker hoor. 

Helaas net geen promotie in mijn 1ste seizoen met QPR, we doen het wel heel wat beter dan de voorspelde 19de plaats.

22e1c9ddc79dac57647d9eedd1d64b77.png

eerste periode degelijk 4e geworden. onze verwachting is om in de middenmoot te eindigen. 

tweede periode, na 5 van de 14 wedstrijden : HOE DAN? al 7 punten op de nummer 2. 

opvallend : 19 wedstrijden gespeeld en ik heb nog niet gelijk gespeeld. 13 keer gewonnen en 6 keer verloren.

systeem is als volgt

- play - offs om promotie : winnaar periode 1 - winnaar periode 2 (indien beide winnaars dezelfde ploeg zijn is er auto promotie, wat hier waarschijnlijk dus niet zal gebeuren).

- verliezend play-off finalist en nummers 3 en 4 (of 2,3 of 2,4 afhankelijk van de periodekampioenen) spelen play-off 2 met eerste klassers voor een eventueel Europees ticket (makes no sense, I know).

- 5e tot 8e plaats : halvering van het totale puntenaantal en play-downs, de laatste na 6 wedstrijden degradeert.

- ik zal dus waarschijnlijk tegen Leuven spelen in de finale, en ik denk dat ik eerst de uitwedstrijd krijg als ik voor hen eindig in het algemeen klassement. ik denk dat de kloof momenteel 3 punten bedraagt.

FM19 - KSV Roeselare 5.PNG

FM19 - KSV Roeselare 4.PNG