Spring naar bijdragen
Mordurette

(Tussen)stand

Aanbevolen berichten

Doe ik wel de eerste.

5c278c61805b0241561fe18dbd16a19d.png

2e seizoen. Gaat wel redelijk. Onder andere met een 2-1 winst op Barca en 2-0 winst op Atletico. Beide wel thuis overigens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dut kun je wel zeggen ja. Barca is ondertussen opgeklommen tot plaats 7. Opvallend is dat de coach nog steeds niet ontslagen is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15mi8ls.png

Kampioensschaal kan alweer opgepoest gaan worden...

Held, goed bezig :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

p2zl4sgowei4l.png

Vandaag begonnen met 'The blue brazil' uit de 2e divisie in Schotland. Doelstelling was degradatie voorkomen maar het begin is in ieder geval veelbelovend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
p2zl4sgowei4l.png

Vandaag begonnen met 'The blue brazil' uit de 2e divisie in Schotland. Doelstelling was degradatie voorkomen maar het begin is in ieder geval veelbelovend.

Ziet er goed uit. Van waar de bijnaam? Ken het Schotse voetbal niet zo goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er goed uit. Van waar de bijnaam? Ken het Schotse voetbal niet zo goed.

Haha dat zal ik zelf ook op moeten zoeken. Wou een keer wat anders en dit zag ik wel zitten, hopelijk lukt het ooit de beste van Schotland te worden. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kampioenschap zo goed als binnen

0aba01f73572abfaeaa54e3f810fb9a3.png

Mooi, de terugkeer is ingezet. Hoe staat het er nu financieel voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi, de terugkeer is ingezet. Hoe staat het er nu financieel voor?

Slecht. Er is geen geld. Halverwege het seizoen begonnen de spelers om verbeterde contracten te vragen maar ik kon niet aan hen salaris voldoen. Nu heb ik redelijk veel geld gekregen omdat ik de halve finale van de beker haalde (na verlenging er uit tegen Köln), maar volgend seizoen zullen mijn beste spelers huurspelers zijn. Er is geen transferbudget en aan de salariseisen van goede transfervrije spelers kan ik niet voldoen. Ik heb wel een paar goede regens gekregen maar die mogen pas spelen als ze 18 zijn.

Op zich is het niet echt een probleem aangezien ik in de beker vrij makkelijk van clubs uit hogere divisies won. Dus ik denk dat ik met deze selectie volgend seizoen ook wel goed kan presteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Slecht. Er is geen geld. Halverwege het seizoen begonnen de spelers om verbeterde contracten te vragen maar ik kon niet aan hen salaris voldoen. Nu heb ik redelijk veel geld gekregen omdat ik de halve finale van de beker haalde (na verlenging er uit tegen Köln), maar volgend seizoen zullen mijn beste spelers huurspelers zijn. Er is geen transferbudget en aan de salariseisen van goede transfervrije spelers kan ik niet voldoen. Ik heb wel een paar goede regens gekregen maar die mogen pas spelen als ze 18 zijn.

Op zich is het niet echt een probleem aangezien ik in de beker vrij makkelijk van clubs uit hogere divisies won. Dus ik denk dat ik met deze selectie volgend seizoen ook wel goed kan presteren.

Aha, dat is klote. Al maakt het de uitdaging wel groter. Hoe is het met de faciliteiten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aha, dat is klote. Al maakt het de uitdaging wel groter. Hoe is het met de faciliteiten?

Faciliteiten zijn heel goed. Goede jeugdopleiding ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

e1463ac675c7c37684109db986aa60c0.png

Halverwege seizoen 2. Ingestroomd als Journeyman eind november, gepromoveerd via play-offs en staan er goed voor. Doelstelling was degradatie voorkomen, dat moet inmiddels wel lukken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Faciliteiten zijn heel goed. Goede jeugdopleiding ook.

Aha, klinkt goed. Hou me op de hoogte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat heb je in de transferperiode allemaal gedaan dan?

Niets speciaals. Alleen met Ritzmaier en Simic echt goede spelers voor dit niveau gehaald.

c25d1e7bff612d3eeffc86d98d952ec1.png

En deze spits is voor twee seizoenen gehuurd, volgend seizoen zal ik hem helaas niet meer hebben.

d226234e84e93403a581d6c65ca6989f.png

bewerkt door Dysproz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden