Jump to content
Urbeto

Beste regens ooit!

Recommended Posts

Welkom!

Komt in januari (seizoen 2) over van Paris Saint Germain. Een behoorlijk bedrag voor neer moeten leggen, zeker gezien zijn leeftijd. Maar ben er heilig van overtuigd dat deze jongen goud waard word!

MeSg2RD.png

3 uur geleden zei Jotew:

Welkom!

Komt in januari (seizoen 2) over van Paris Saint Germain. Een behoorlijk bedrag voor neer moeten leggen, zeker gezien zijn leeftijd. Maar ben er heilig van overtuigd dat deze jongen goud waard word!

MeSg2RD.png

Gaat hij als centrale verdediger spelen? Zo ja, erg zonde van zijn kracht en sprongkracht. Verder natuurlijk mooi talentje.

13 uur geleden zei Jotew:

Welkom!

MeSg2RD.png

Ideale defensiefe middenvelder denk ik. 

Kan ook niet anders natuurlijk met zo'n naam ❤️ 

D1AgeCHX0AUMjHA.thumb.jpg.af08f9e30adb8e3cac25e7b2d112b2fd.thumb.jpg.4c3f4a05db2e84dbeae677c2588d7c27.jpg

De tering ja. 8 goals terwijl je vrijwel alleen mag invallen. Koekoek.

Deze gozer komt uit onze jeugd. Zit nu bij ons al op de bank, want veelbelovend:

f9zlq7mxtf.gif

Ja he, ik zal als ik wat verder in mijn save ben wel weer een screen van hem posten. Maar dat duurt bij mij wel een tijdje :p

haha ik heb hetzelfde! Ik ga ook niet zo snel. Heb ook een aardige linksback doorgekregen. Geen screen, maar weer een foto:

IMG-20190327-WA0022.jpg

Haha mooi talent. Precies de positie in mijn Sunderland save waar ik nog speler zoek :D

6 minuten geleden zei Gert:

Haha mooi talent. Precies de positie in mijn Sunderland save waar ik nog speler zoek :D

Ja, ik heb daar nu Tyrone Mings of Renan Lodi staan, maar ben over beide niet super tevreden. Ik hoop dat deze speler zich snel ontwikkeld!

Gepost (edited)

Even mijn sterkhouders bij FC Den Bosch showen :P Heb verder nog heel wat talentvolle spelers in de jeugd rondlopen, maar dan ben ik nog even bezig ;c 

Voor 1,5 miljoen van Fortuna Sittard overgenomen, 2x talent van het jaar geworden.

ea2c1143aef758a4051218fc45c2cffd.png

Had een aflopend contract bij Feyenoord, waar hij 3e keeper achter Bijlow en Koorevaar was, ik had dringende behoefte aan een betere keeper, dus heb maar meteen over laten komen voor 135k.

77ed60c6746fd9860ea73f30306b9a31.png

En dan deze nog; had hem eigenlijk niet echt nodig, maar hij had een clausule van 1 miljoen voor buitenlandse clubs. Kon ik toch niet alten liggen. ;c 

f2204eb1593beea147e93dae832580f2.png

Edited by TheRealOne

10 minuten geleden zei 007mark:

Belachelijk lage transfersommen eigenlijk ;c 

Deels vanwege de naam Den Bosch waarschijnlijk. Voorheen vol op jeugdaankopen gespeeld. Nu ik bijna alles win wat er te winnen valt kost alles ineens zoveel alsof je met Man C en zijn sjeik speelt... Ze durven zelfs nog onder de waarde te bieden voor een top speler die niet te koop is. Die vervolgens boos wordt als je deze afwijst. Stom spel...

Ik haal echt grote talenten op voor belachelijk lage prijzen, ja.  :cab: Tot nu toe blijven de prijzen toch wel onder de 3 miljoen, duurste 2 waren 2,3 en 2,7. :P 

Deze verdediger had daarom wel een prijskaartje van 11 miljoen. ;c 

bcccc39485bddee6ed2b04bf32859afb.png

Maar bijvoorbeeld deze spits voor 1,5 miljoen van Inter over kunnen nemen. Even een seizoen op huurbasis laten en die is klaar voor de basis.

b596f4ebb14960aa64c87bbff03e4fa9.png

1,2 miljoen van Bilbao

2e79859fc198ebedd0cf97e5078deb28.png

Op 27-3-2019 om 14:20 zei Kavinos:

Daar zijn de meningen over verdeeld. @Nom de Guerre heeft daar wel een goede theorie voor volgens mij.

Mooi talent in ieder geval!

Helaas inmiddels weer achterhaald 😞 

Gepost (edited)

47163a5c75bad25bbb2ae33d669da925.png

In de jeugd van Zaragoza dus, hebben een samenwerking met VVV dus is daar in de jeugd ingestroomd. Heeft een afkoopsom van 2 mil dus die heb ik meteen maar geactiveerd. 

Edited by Bastiaan

Florentin de Smedt

Spoiler

e5cc29fcf266432043fc8dd28d6d296b.png

Dennis Mertens

Spoiler

b58a94c69f54637212195ea0629da37d.png