Jump to content
Twan1810

Beste regens ooit!

Recommended Posts

28 minuten geleden zei tdogg16:

Op je 18e ook al 17 U21-interlands, dat is best prima.

Inderdaad. En al 30 competitie wedstrijden op het hoogste niveau bij Vasas in de benen. 

Vasas heeft tot nu toe elke keer wel weer 1 of 2 leuke spelers in de lichting in mijn game. Ben ook bezig met een speler van hen.

Verre van de allerbeste ooit. Wel een van de beste eigen ingestroomde jeugd tot nu toe in mijn game. Scoorde net direct bij zijn (noodzakelijk) debuut in het eerste. Hopelijk kan hij voor ons en Hongaarse begrippen een topper worden, prima opvolger op den duur voor Szalai en Novothny,

06a152c3cb2b56b47bbe1adbdf11819c.png

Beide prima spitsen natuurlijk. Die Hongaar kan zeker op termijn jouw nummer één spits worden heb ik zo'n vermoeden.

Ff paar screens van wat toppertjes uit mijn Bari game:

Albisu, eindbaasje op het middenveld. Kwam in mijn eerste Serie A jaar over voor 1.7 miljoen van Osasuna.

2uyhc09.jpg

Pereira, 4,7 miljoen betaald 2e seizoen Serie A. Kwam over van Vit. Guimaraes.

nwk029.jpg

Rodrigo, 1e dure aankoop. Kwam voor 13,25 mil over van Espanyol

wi6543.jpg

Cazumba, heerlijke naam ook. Kostte maar 2,1 mil

21dpdld.jpg

Opvallende Regen, al is hij niet de beste ooit die ik gezien heb op 16-jarige leeftijd (maar hij heeft natuurlijk wel al heerlijke stats om een topper te kunnen worden).

740c9ef6356efa27e1c1a0ab33946fa3.png

Leuk feitje, het is de zoon van Diego en het broertje van Giovanni...

47fa8690a75038d68243c6819224d237.png

4 minuten geleden zei Mordurette:

Opvallende Regen, al is hij niet de beste ooit die ik gezien heb op 16-jarige leeftijd (maar hij heeft natuurlijk wel al heerlijke stats om een topper te kunnen worden).

740c9ef6356efa27e1c1a0ab33946fa3.png

Leuk feitje, het is de zoon van Diego en het broertje van Giovanni...

47fa8690a75038d68243c6819224d237.png

Haha dat laatste nog nooit gezien. Geniaal. Dan zal het wel een grote worden inderdaad :)

Lekker spelertje hoor. Raar eigenlijk dat hij maar zo weinig interlands gespeeld heeft. Loopt er nog wat beters dan dat in Engeland rond? 

7 uur geleden zei Elsjorro1990:

Lekker spelertje hoor. Raar eigenlijk dat hij maar zo weinig interlands gespeeld heeft. Loopt er nog wat beters dan dat in Engeland rond? 

Ik had hem voor 60 miljoen gekocht van Norwich (middenmoot Premier League) dus ik denk dat zijn reputatie nog niet zo goed was. Deze is nu natuurlijk flink omhoog geschoten aangezien hij 50 goals in 50 wedstrijden heeft gemaakt bij de beste club ter wereld

Gepost (edited)

c2247873b34ae3042f8d586307590940.png

Heb em denk wel eens eerder gepost een paar maanden terug. Maar hij blijft doorgroeien. Heeft bij Juve 46 goals in 47 wedstrijden. Daarvoor was ik coach van Cruzeiro en hij kwam daar uit de eigen jeugd. Heb hem in de zomer gekocht en het halve seizoen ervoor had ie 29 goals in 18 wedstrijden. Seizoenen daarvoor 39 en 38 goals. Is ook al wereldspeler van het jaar geworden en heeft zo een beetje elke prijs die er te pakken valt wel gehaald. Over het algemeen pakt ie ook ruim 0,6 assists per wedstrijd. Dus is hij bij 1,6 goals per wedstrijd betrokken.

Wanneer hij een maatje in de spits nodig heeft voor een aanvallende 4-2-4 dan komt deze man erbij:

fd188f99f76bdf450da34d0727d01993.png

Loopt ook (bijna) 1 op 1 en heeft meer assists dan doelpunten. Zet hem in als target man.

Edited by Barteh

Mijn nieuwe rechter winger. Tenminste ik moet hem nog even zo gaan omtrainen. Hij wordt nu begeleid door Bale.

wj9jzn.jpg

1 uur geleden zei delichris:

Mijn nieuwe rechter winger. Tenminste ik moet hem nog even zo gaan omtrainen. Hij wordt nu begeleid door Bale.

wj9jzn.jpg

Mooi talent hoor! Jammer van zijn vastberadenheid.. Of is dat niet meer van invloed op zijn ontwikkeling?

Onder de 12 vastberadenheid, koop ik niet meer als ze jong zijn. Ze zijn niet vooruit te branden!

11 minuten geleden zei Peterhs:

Onder de 12 vastberadenheid, koop ik niet meer als ze jong zijn. Ze zijn niet vooruit te branden!

Deze kwam voort uit de jeugdlichting van maart 2023.

19 minuten geleden zei delichris:

Deze kwam voort uit de jeugdlichting van maart 2023.

Dat begreep ik al. Dat is een ander verhaal natuurlijk. Die probeer ik ook aan het ballen te krijgen. 

Maar als ik ze heb en heb zelfde niveau of beter rondlopen, verkoop ik ze vaak snel met een hoog doorverkoop clausule.