Spring naar bijdragen
Twan1810

Beste regens ooit!

Aanbevolen berichten

Ik heb heel veel tijd besteed aan het zoeken tijdens afgelopen seizoenen van alle youth intakes en vervolgens altijd scouten van de door mij voor geselecteerde spelers. Soms komt er een 'negatief'/ minder positief dan verwacht en dan blijf ik het eerst in de gaten houden.

Er staan dus opmerkingen bij of verslagen vebeterd/verslechterd zijn en/of mijn verwachting over de speler. Of opmerkingen zoals halen indien goedkoop of halen indien bezetting positie schaars wordt. Heel persoonlijke tekst dus.

bewerkt door Peterhs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij Palermo heb ik ook een aantal heerlijke regens rondlopen! Check vooral de laatste met bijbehorend nieuwsbericht :)

j02r1oddln02.55.56.png

xbz47jz6ia.55.06.png

xj2lzwlz.55.38.png

vj9e31.55.25.png

0vrpk2zf.54.32.png

aba2y02.54.17.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Rossi:

Klopt, hier ook. Al scout ik ook graag in Roemenië en Polen.

Maar eens gaan doen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei komodo25:

Maar eens gaan doen 

Helaas heb ik met de Polen hetzelfde als Oekraïnse (-19 daar ook standaard gescout) spelers/regen en dat is dat niet graag naar mijn competitie komen. Eredivisie denk ik wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Rossi:

Helaas heb ik met de Polen hetzelfde als Oekraïnse (-19 daar ook standaard gescout) spelers/regen en dat is dat niet graag naar mijn competitie komen. Eredivisie denk ik wel.

Zal wel veranderen als Hongarije hoger op de coëfficiëntielijst komt... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Rossi:

Ah vandaar dat ik ineens geen spelers meer kon huren van Legia. Maar goed zal beide competities eens scouten 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei komodo25:

Ah vandaar dat ik ineens geen spelers meer kon huren van Legia. Maar goed zal beide competities eens scouten 

Ja heb het met regens, oudere spelers komen wel mijn kant (al) op. Heb alleen een Poolse keeper kunnen halen, maar er lopen nog wat pareltjes. Helaas moet ik deze nog even laten.

bewerkt door Rossi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Rossi:

Ja heb het met regens, oudere spelers komen wel mijn kant (al) op. Heb alleen een Poolse keeper kunnen halen, maar er lopen nog wat pareltjes. Helaas moet ik deze nog even laten.

Vond het raar dat ik eerst 3 huurlingen van hun had ( zaten er al toen ik kwam ) maar alle 3 weigerden verlenging . Ook alle andere spelers die ik probeerde te huren weigerden te komen . Maar goed hun probleem dan kijken we eerst wel verder in andere competities . En houd dan ondertussen Polen wel in het oog tot ze wel willen komen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites