Jump to content
Twan1810

Beste regens ooit!

Recommended Posts

32 minuten geleden zei Rossi:

Deze kunnen oppikken dmv een clausule van €30.000, tevens 60% van mijn armoedige transferbudget haha. Hopelijk kan hij zich ontwikkelen tot een belangrijke speler.

image.thumb.png.9a2e17fb8812dc4385a1af2bb2fc8a26.png

Zit potentie in, jammer van zijn voorzetten alleen!

47 minuten geleden zei Mordurette:

Hehe, nice hoor. Die gaat nog flink verbeteren voordat hij bij jouw team komt vermoed ik.

Ga hem ook zsm inpassen in mijn elftal. Verkoop gewoon een vedette voor 100 mil of zo.

@Jespresso Inderdaad, kan ook nergens bij individuele training een aanvullende training op voorzetten vinden, heb nu passes maar ingesteld. Weet niet of hij op AMC eventueel beter uit de voeten komt.

Zou hem gewoon als schaduwspits trainen en focus op schieten leggen. Als dat beter is focus op passing

Bedankt ga dat even een kans geven. Hij speelt momenteel in -18 toch op AMC dan verander ik de rol naar schaduwspits

Leuk talentje uit eigen jeugd. Een goede Italiaan wil helaas met geen mogelijkheid verlengen, zelfs niet na de CL winst en vele basisplaatsen. Hoop hem voor een groot bedrag te slijten en dan deze jongen de kans te geven. Moet nog wel natuurlijk worden op de shadow striker rol, maar dat komt wel goed gok ik. Benieuwd hoe goed hij kan worden.

b1a54661a902e66451c364ea2bbcad63.png

712421105_Daniloperugini.thumb.png.6bb048ef2075d624e82b0ee7189306af.png

Spits uit eigen jeugd + Loopt momenteel 1 op 1 in de Serie A :) . Inzet had wel wat hoger gemogen maar ik mag niet klagen.

edit:

1841283441_PedroBernardo2021wonderkind.thumb.png.814680359080614ddb85e3ebb77020ae.png

Pedro wordt nu als wonderkind bestempeld :D

Edited by sennid

Deze jongen op zijn 16e van Lazio overgenomen voor 10 miljoen, maar dat gaat ie sowieso wel waard zijn

image.thumb.png.09c2523541de5af4debb9fcd66852ec3.png

23 uur geleden zei Mordurette:

Told you... @sennid 😉

Danilo nu ook wonderkind :D Alleen beetje jammer dat zn zaakwaarnemer een clausule erin heeft gedaan van max 59 miljoen voor clubs die CL spelen :classic_sad: Kan er zeker weten veel meer voor vragen.

Edited by sennid

1 minuut geleden zei sennid:

Danilo nu ook wonderkind :D Alleen beetje jammer dat zn zaakwaarnemer een clausule erin heeft gedaan van max 59 miljoen voor clubs die CL spelen :classic_sad:

Dat is wel sneu hoor... Hopelijk krijg je geen boden op hem.

18 minuten geleden zei Rossi:

Kan je met een nieuwe aanbieding die clausule er niet uit krijgen?

Helaas niet. Zit zo'n slotje op. het enige wat ik kan doen is wachten en dan proberen zn zaakwaarnemer te laten wieberen.

13 uur geleden zei Rossi:

Oei, dat is gierig. Dan inderdaad vragen om die kwibus te ontslaan.

Clausule zit er nu niet meer in gelukkig. Wil wel meer dan 100 miljoen vangen ;c

45 minuten geleden zei sennid:

Clausule zit er nu niet meer in gelukkig. Wil wel meer dan 100 miljoen vangen ;c

Dat is mooi. Ik heb ook van zulke clausules moeten afsluiten, niet bij regens maar toch hetzelfde principe. Alleen neem het op de koop toe, want het zijn spelers die mij in de Serie A kunnen houden het eerste jaar.

Valt mij op dat het bij veel spelers trouwens een niet onderhandelbare clausule is, of ligt dat ook aan de reputatie van je club?

Zojuist zei Rossi:

Dat is mooi. Ik heb ook van zulke clausules moeten afsluiten, niet bij regens maar toch hetzelfde principe. Alleen neem het op de koop toe, want het zijn spelers die mij in de Serie A kunnen houden het eerste jaar.

Valt mij op dat het bij veel spelers trouwens een niet onderhandelbare clausule is, of ligt dat ook aan de reputatie van je club?

Dat ligt inderdaad aan de reputatie van de club denk ik. Want bij mijn desbetreffende speler kreeg ik een clausule van 59 miljoen. Aan het einde van het seizoen was hij al bijna zo veel waard en wilde hij geen nieuw contract tekenen omdat hij naar een grotere club wilde en in het nieuwe seizoen wilde hij wel een nieuw contract tekenen.

Gratis op kunnen pikken. Twijfel of het beter is hem om te trainen naar CV, iemand advies?

483ef1fb3e28aa230b98940b793563f9.png

Edit: tekstballonnetje in vorige screen, nieuwe geupload

Edited by Rossi

Als centrale verdediger wellicht wel. Als voetballende verdediger kun je hem net zo goed linksback laten. Maar ligt er aan waar je hem het beste kan gebruiken.

1 uur geleden zei Dysproz:

Als centrale verdediger wellicht wel. Als voetballende verdediger kun je hem net zo goed linksback laten. Maar ligt er aan waar je hem het beste kan gebruiken.

Dan laat ik hem linksback, ondanks zijn leeftijd zit hij bijna op basisniveau. In het centrum heb ik twee betere.