Jump to content
Twan1810

Beste regens ooit!

Recommended Posts

Colombiaanse clubs zijn echt heerlijk om goede, zoniet de beste newgens vandaan te halen. Ik haal daar toch vaak wel een toppertje op :)

Één van de redenen waarom ik nu in Colombia ben begonnen :)

Kan me nog herinneren dat ik in Mexico speelde er opeens een stuk minder grote talenten kwamen terwijl dat normaal ook echt wel veel is. Geen idee of dat vaker gebeurd, zal het nu in Servië ook bijhouden. Daar komen over het algemeen ook veel goede newgens vandaan.

In de rode ster estafette wist mijn voorganger deze spits transfervrij te halen . Dit betekende wel dat Boakye weg mag ondanks zeer indrukwekkende cijfers

5vX69L6.png

Kan me nog herinneren dat ik in Mexico speelde er opeens een stuk minder grote talenten kwamen terwijl dat normaal ook echt wel veel is. Geen idee of dat vaker gebeurd, zal het nu in Servië ook bijhouden. Daar komen over het algemeen ook veel goede newgens vandaan.

is nu nog hoor . Hebben wat pareltjes rond lopen bij rode ster

CcWQCb8.png

sfTPuEx.png

Beide eigen jeugd waar Nikolic samen met onze zuid afrikaan strijd voor de spits positie . Andere managers gebruiken ook een 2 spitsen tactiek dus ze krijgen genoeg minuten Volgraaf en Nikolic

bD0PtqP.png

Verhuurd geweest en krijgt dit seizoen kansen

XTYu9Un.png

Dit seizoen vaste LB na vertrek Antonov

EL5WHAr.png

Baas op het middenveld samen met Marko Grujic

dnyz0jS.png

Strijd met Filip Djuricic voor de AMC positie

AyQ5iBi.png

Helaas 2,5 jaar stil gestaan doordat andere managers hem verhuurden aan clubs waar die nauwelijks speelde . Laat hem dan bij ons waar de staff pico bello is .

Nadeel van een estafette . Vorig seizoen in de winter terug gehaald en was direct zeer belangrijk . Haalt vaak een 9 of meer

Dit beest komt even mijn jeugdopleiding binnen wandelen _O_

b56b0d196a95448431fda832ccbfa562.png

Edited by Jornski

@Bertje_15 Zou mooi zijn als je zijn 'Positie kiezen' zou kunnen trainen en hem daarnaast kon begeleiden om zijn 'Vastberadenheid' op te krikken, verder heb je met Nuyts natuurlijk een potentiële wereldtopper in huis. Altijd fijn als zulke spelers doorkomen.

344p36v.png

Deze jeugdspeler gaat voor € 6,5 miljoen richting de zandbak. Erg zonde, maar voor dat bedrag kon ik hem niet laten gaan. Krijg ook nog 25% van de volgende verkoop.

13 uur geleden zei metalgozer:

Prego 🤗

prego.JPG

Lekker spelertje hoor. Hoe loopt t met Stoke?

19 uur geleden zei rotter0402:

Schermafbeelding 2018-12-15 om 01.06.03.png

Ik denk dat hij prima zou matchen met mijn beste regen bij Feyenoord.. Lody Steketee is de naam. 

1ke9mz3qn.png

Deze keeper transfervrij opgepikt 1 seizoen geleden. Nog geen officiële wedstrijd in het eerste gespeeld of Barcelona betaalde zijn afkoopclausule van 22 miljoen. 

rum8axnt88fn9.png

Niet het allergrootste talent ooit, maar dat deze jongen na seizoen 1 mijn jeugdopleiding van Crewe Alexandra binnenwandelde, was wel heerlijk! 🙂 Direct 9 wedstrijden laten spelen in de League Two. En nu in League One heeft ie er ook alweer 21 op zijn naam staan. 

cn4umo.12.17.png

Deze kunnen oppikken dmv een clausule van €30.000, tevens 60% van mijn armoedige transferbudget haha. Hopelijk kan hij zich ontwikkelen tot een belangrijke speler.

image.thumb.png.9a2e17fb8812dc4385a1af2bb2fc8a26.png