Jump to content
Twan1810

Beste regens ooit!

Recommended Posts

Mexico en Kroatië leveren altijd geweldige newgens af, heerlijke spelers :<

Colombia is ook een aanrader hoor :< :<

mlbkym.26.13.png

Overigens komt deze jongen net mijn jeugdopleiding binnenlopen :< :< Over 2 jaar mijn linksbuiten hopelijk ;c

16,75mil afgetikt voor deze jongen.

6d3fada98f92abaee0b1513e7c51c6cb.png

11 miljoen voor deze

a984cf5e52294162b645a629defee2bd.png

Deze in de winterstop gehaald voor zn afkoopclausule voor buitenlandse clubs: 17,75mil slechts. Is al wel vooruit gegaan op een hoop punten

32dd8f5cbcf6a549627ea03881ecc08e.png

Heb voor 440 miljoen verkocht dus kon het wel lijden.

[quote name='Bakkes12']Haha ja hoor voor 440 miljoen verkocht ;c ;c @Jespresso Wie zijn er voor wat voor bedragen er uit gegaan dan? Ik vond 216 miljoen al aardig wat :D [/QUOTE] zie hier [IMG]https://i.gyazo.com/90dd8b815d2a334b6fe48229374c6c59.png[/IMG] [IMG]https://i.gyazo.com/39fc562209be5e6193cba7c7ca54d856.png[/IMG]

Deze jongens komen even binnen in de opleiding

a723f9bf151fb6da315920a0d96251ef.png

ed656931b981f6093a7a26917bff9091.png

Slechts anderhalve ster voor Florentin? Dat lijkt me vrij onlogisch met zulke stats..

@tdogg16 Volgens mij is dat ten opzichte van de spelers die je hebt en ik heb heeeel veel middenvelders. Denk dat dat het is. EDIT: Is wel bijgesteld naar 2,5 op dit moment. Edited by Jespresso

Drie parels gevonden.

e5p0bytxgis.png

0npwfokr4.png

Wie van de zouden jullie kiezen? Neig zelf eerder naar Besler. Compensatie werkt niet voor Mitsanski

hxlj44s2rl1.png

En dan deze nog:banana:​​​​​​​

Even wat spelers uit eigen jeugd showen :)

Luis Rosselló wordt een grote toekomst voorspeld en is nu 2,5 jaar bij de club. De eerste twee jaar heeft hij doorgebracht in de -19. Afgelopen seizoen speelde hij op het derde niveau van Portugal doormiddel van een verhuurperiode. Ik zie hem aankomend seizoen een plekje vinden in het B-elftal, waardoor hij zich mag gaan laten zien op het tweede niveau van Portugal.

[spoiler=Luis Rosselló - Spits - 17 jaar]0ae023b2fab905f23a3b20b1b0b8e179.png

Sandro António heeft net zijn vijfde seizoen als prof erop zitten. De eerste twee jaar heeft hij doorgebracht in het -19 elftal, waarna hij doorstroomde naar het B-elftal. In dat jaar heeft hij geen wedstrijden gespeeld maar heb ik hem intensief getraind. Zijn vierde seizoen spendeerde hij bij Sassuolo in de Serie A, daar kwam hij tot 40 basisplaatsen. Afgelopen seizoen vertrok hij op huurbasis naar Schalke 04, daar speelde hij in 28 wedstrijden. Hij lijkt er klaar voor om één van de sterkhouders te worden aankomend seizoen. Het grootste talent wat ik ooit heb gehad uit eigen jeugd![spoiler=Sandro António - 20 jaar - verdediger / verdedigende middenvelder]7f372a6d1b0fd1d2c85d06b85edec1f7.png

Guilherme Bastos is momenteel onze tweede keus onder de lat. Afgelopen seizoen was zijn zevende jaar als prof. Pendelde jarenlang tussen het B-elftal en het eerste en werd al eens uitgeleend aan Atalanta in Italië. Wanneer hij speelt presteert hij uitstekend![spoiler=Guilherme Bastos - Doelman - 22 jaar]53d125abad9a6d2eeaaed0682c8132de.png

Volgende in de rij is João Agostinho. Deze 24-jarige spits beleefde afgelopen seizoen zijn negende jaar als prof. Kreeg op jonge leeftijd al minuten in het eerste en in het B-elftal en speelde achtereenvolgens voor Varzim(hoogste niveau Portugal), FC Lorient(Ligue1), Espanyol(La Liga) en AS Roma(Serie A). Afgelopen twee jaar bij het eerste als backup door de hevige concurrentie. [spoiler=João Agostinho - Spits - 24 jaar]d9fc01962e78e08adb0f3252a3d7fbf6.png

Leandro Monteiro doet al tien jaar mee als prof en zat bij de eerste youth intake. Prima spits maar komt tekort voor ons eerste elftal. Wordt elk seizoen uitgeleend en levert daardoor geld op.[spoiler=Leandro Monteiro - Spits - 25 jaar]04fff8b51c529260ccff64984d375f30.png

Hugo Braga zat eveneens bij de eerste youth intake en gaat dus ook al tien jaar mee. Wordt ook al acht jaar uitgeleend aan achtereenvolgens: CD Fátima(2de niveau Portugal), Levante(La Liga), Troyes AC(Ligue1), Lille OSC(Ligue1), AJ Auxerre(Ligue1), Sassuolo(Serie A), Stade Brestois 29(Ligue1) en Club Brugge. Uitstekende middenvelder maar komt door de hevige concurrentie niet aan spelen toe. [spoiler=Hugo Braga - Middenveld - 25 jaar]1d0f9c9ca0d1d40b81416e5fda072c0e.png

Ook Diogo Mendes zat bij de eerste intake. Ja, het was een gouden generatie. Mendes is een uitstekende middenvelder, al had hij even nodig om door te breken. Na twee jaar in het jeugdelftal werd hij uitgeleend aan Vit. Setúbal(1ste niveau Portugal), Estoril(1ste niveau Portugal), Dijon FCO(Ligue1), Levante(La Liga) en SD Eibar(La Liga). De laatste twee jaar wordt hij als rotatie optie gebruikt op het middenveld. [spoiler=Diogo Mendes - Middenveld - 25 jaar]1d130e2826fbc2584eb1fa6aa6fb4229.png

Zijn we al klaar met die eerste jeugdinstroom? Nee. Rui Filipe Jacinto zat er ook bij! Deze verdediger is nu al vijf jaar een vaste waarde in de achterste linie maar speelde daarvoor ook voor Espanyol en PSV. Beelden zeggen meer dan duizend woorden, aanschouw:[spoiler=Rui Filipe Jacinto - Centrale Verdediger - 25 jaar]0583181f0b0af9a6e42bf4f6a18aa09b.png

Ziet er echt indrukwekkend uit wat voor een geweldig opleidingsinstituut je hebt neergezet in Guimarães. Wat een pareltjes.

Ziet er echt indrukwekkend uit wat voor een geweldig opleidingsinstituut je hebt neergezet in Guimarães. Wat een pareltjes.

Bedankt! :thumb: Er zijn er nog vele malen meer maar die komen tekort voor de échte top, zijn al verkocht of heb ik op jonge leeftijd naar de club gehaald en komen niet (echt) uit eigen opleiding.

We zijn al een aantal jaren de grootste club in de wereld, alle faciliteiten zijn top en krijgen eigenlijk elk jaar wel een potentiële topper in de instroom.

Kijk dit 18-jarig wonderkind! :love: Pikte ik op bij Slavia Praag, toen hij 16 was voor €3.000.000.

[/img]

Leuke speler inderdaad, ben benieuwd hoe die er over een jaar of vier uitziet.

Wow Buitink ziet er bij jouw goed uit zeg! @glennix Bij mij bleef hij achter in zijn ontwikkeling helaas. Die andere twee zijn beide Colombianen, zie ik dat goed? En even voor mijn beeldvorming wat betreft de sterren, zit je inmiddels in de PL? Van welke club komen die Colombianen? Leuke spelers hoor! :)

@Daniell Zit inderdaad in de PL, in het 1ste seizoen verrassend kampioen geworden in de Championship. Pérez heb ik overgenomen van Deportivo Cali voor 1 miljoen, hij stond ook in de belangstelling van City en Tottenham. Castro heb ik overgenomen van Atlético Nacional voor 500k. Buitink ontwikkeld zich idd goed, kan zowel in de spits spelen als linksbuiten/rechtsbuiten.

Colombiaanse clubs zijn echt heerlijk om goede, zoniet de beste newgens vandaan te halen. Ik haal daar toch vaak wel een toppertje op :)