Jump to content
Urbeto

Beste regens ooit!

Recommended Posts

@BastiaanPff kan je die verdediger niet even naar mijn PSV verplaatsen? Wat een baas zeg!

Jammer dat ze voor die bedragen weggaan maar je kan vast wel weer nieuwe regen pareltjes binnenhengelen. 

Edited by Nummerke10

45 minuten geleden zei Nummerke10:

@BastiaanPff kan je die verdediger niet even naar mijn PSV verplaatsen? Wat een baas zeg!

Jammer dat ze voor die bedragen weggaan maar je kan vast wel weer nieuwe regen pareltjes binnenhengelen. 

Had die jongen anderhalf(?) seizoen geleden overgenomen voor 5,75 mil van Heerenveen, stond daar op de transferlijst, en hoewel alle topclubs achter hem aan zetten was ik uiteindelijk de enige die een bod deed en hem dus binnenhaalde.

Moet sowieso wel even wennen aan het feit dat in deze FM topclubs zou 100+ uitgeven aan een speler, was voorgaande edities wel anders, dus even rekening mee gaan houden met die afkoopsommen.

Allememaggies! :classic_blink:

Heb ook ooit zo'n VC gehad die op 16-jarige leeftijd al zo goed was. Ondanks dat anderen beter waren heb ik hem meteen veel laten spelen, zal jij waarschijnlijk ook wel kunnen met dat Zaragoza-team van je.

6 uur geleden zei Jespresso:

Ja krijg denk ik zojuist mijn beste newgen ooit binnen in mijn jeugdinstroom.

image.thumb.png.e3254810e712fa0ef4521abf8f957777.png

Holy f...

Dit is nu een regen die bestemd is voor het dit topic.

Ik heb wel regens in mijn team gehad die uiteindelijk absolute wereldklasse waren, maar ik krijg ze nooit binnen al op zon hoog niveau.

Tja, wat kun je ervan zeggen. De allereerste youth intakes van Colombia.

Even snel de spelers bekijken met een hoge vastberadenheid.

Nou beide spelers zijn nog rechtstreeks te benaderen.

Daar hoeven we niet over te twijfelen. Kom maar meteen bij mij voetballen. We zullen wachten totdat jullie mogen vliegen!

dffde042b252763a18bca546407500ee.png

02a607209f4d1863dd7fbfb02adbb63e.png

Met de juiste training en speeltijd kunnen ze prima spelers worden die uiteindelijk wel de overstap naar Europa kunnen gaan maken.

5 minuten geleden zei Mordurette:

Met de juiste training en speeltijd kunnen ze prima spelers worden die uiteindelijk wel de overstap naar Europa kunnen gaan maken.

De training en wedstrijden gaan ze ook krijgen, want ik speel zelf niet in Colombia, maar kwam hen tegen door de youth intake. Ik heb ze dus meteen benaderd en gecontracteerd.

In een nieuwe save kan je een 2 seizoenen lang flink huishouden met alle youth intakes. Dan komen altijd zoveel goede spelers het spel in. Als je dan niet aan een bepaald land of werelddeel vastpint, heb je ze voor het uitzoeken. Vind het vaak leuker, maar wordt ook vaak sneller te makkelijk.

Edited by Peterhs

Over mijn eerste youth intake mag ik niet klagen. Minimaal 3 potentiële toppers. Heerlijk

277c372e74560d47fe92505874002ca6.png

5ac1ea87fbcf3e736ad535e8f4025c4d.png

3069b928ac6432fb859ac6af63fa469f.png

2298ee8509d510aada6c4b90036051ca.png

d2575fe38e76d16dc46a0f6c3f774e0e.png

Edited by Jespresso

Zeker een paar leuke bij. Enige jammere is dat ze niet allemaal 15 zijn. Dan heb je toch net ff langer de tijd om ze de extra boost te geven.

Op 3-12-2019 om 22:04 zei Urbeto:

xqysoy0e94yn.png

Heb ik hier een toekomstig wereldtopper in handen denken jullie? Aan zijn vastberadenheid gaat het niet liggen, moet vooral fysiek gaan groeien..

y4wfkaa6gsxa.png

En of ik er eentje in handen had! :D Dit seizoen eindelijk een vaste basisplek weten te veroveren en meteen onbetwist geworden. Hier zit ik de komende jaren wel goed mee..

Dan is het toch best jammer dat hij 4 punten gedaald is in vastberadenheid... Verder natuurlijk een heerlijke buitenspeler. Was het ook een wonderkind?

6 uur geleden zei Mordurette:

Dan is het toch best jammer dat hij 4 punten gedaald is in vastberadenheid... Verder natuurlijk een heerlijke buitenspeler. Was het ook een wonderkind?

Heb nog geen enkele speler op 20 determination kunnen houden. Lijkt echt onmogelijk..

8 uur geleden zei Mordurette:

Ja hij was tot voor kort ook een wonderkind. Heeft lang geduurd voordat hij zijn belofte in begon te lossen overigens, was vrijwel altijd onzichtbaar qua statistieken en spel. Nu niet meer gelukkig. 

Vastberadenheid is wel flink gezakt inderdaad maar zoals @Jespresso al zegt lijkt het schier onmogelijk om dit op 19/20 te houden. Mij lukt het nooit in ieder geval..

34612583_bestereg.thumb.png.6b17068c2e3aee783f79365a25362c21.pngBeste 16 jarige die ik ooit heb gezien. Voor kleine 32 miljoen van bayern overgenomen, was ontevreden over speeltijd.

6 minuten geleden zei psvth:

34612583_bestereg.thumb.png.6b17068c2e3aee783f79365a25362c21.pngBeste 16 jarige die ik ooit heb gezien. Voor kleine 32 miljoen van bayern overgenomen, was ontevreden over speeltijd.

Haha defuq? :classic_blink:

Damn, wat een eindbaas op 16-jarige leeftijd. Vreemd wel dat hij ontevreden was over de speeltijd, wat verwacht je nou op die leeftijd...

23 uur geleden zei Mordurette:

Damn, wat een eindbaas op 16-jarige leeftijd. Vreemd wel dat hij ontevreden was over de speeltijd, wat verwacht je nou op die leeftijd...

Op die leeftijd inderdaad, maar als je zoveel talent hebt? Dan hoor je iig iedere wedstrijd op de bank te zitten.

5 uur geleden zei Peterhs:

Op die leeftijd inderdaad, maar als je zoveel talent hebt? Dan hoor je iig iedere wedstrijd op de bank te zitten.

Het klinkt gek, maar als 16-jarige hoef je in FM (nog) geen wedstrijden te spelen op het hoogste niveau, in de jeugdteams voetballen is meer dan voldoende. Pas vanaf 18 jaar is speeltijd belangrijker dan training.

Maar desalniettemin hoort zo'n speler wel bij de selectie ja.

Heb sowieso het idee dat de regens die doorkomen bij Bayern vaak al verder zijn in hun ontwikkeling dan bij veel andere clubs. Deze man is echter echt ziekelijk goed. 

talenttt.thumb.JPG.9ee7e8653b533b04129b2034288b8906.JPG

Jean-Francois Guerin

Voor 5 miljoen overgenomen van Caen, met 16 jaar al 19 techniek en 15 dribbelen, dit wordt een plaag voor alle rechtsbacks in de ligue 1

Hoeveel jeugdspelers komen erbij jullie jaarlijks door met potentie? Vind het behoorlijk karig wat er iedere keer doorkomt. Tot nog toe iedere 3 jaar 1 fatsoenlijk talent. Word op deze manier vrij lastig om mij aan de home-grown regels te houden haha

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...