Jump to content
Urbeto

Beste regens ooit!

Recommended Posts

Mag ik jullie voorstellen aan Didier Stambouli

image.thumb.png.f18070a7e84d4689666cdb78ae75ca9a.png

Hoe kan ik hem het beste gebruiken? Houden op deze positie of zal ik hem omtrainen vanwege zijn inzicht, passing en techniek

11 minuten geleden zei quertius:

Mag ik jullie voorstellen aan Didier Stambouli

image.thumb.png.f18070a7e84d4689666cdb78ae75ca9a.png

Hoe kan ik hem het beste gebruiken? Houden op deze positie of zal ik hem omtrainen vanwege zijn inzicht, passing en techniek

Toppertje hoor. Ik zou hem lekker als SVD laten spelen, heeft hij de perfecte stats voor.

24 minuten geleden zei Mordurette:

Toppertje hoor. Ik zou hem lekker als SVD laten spelen, heeft hij de perfecte stats voor.

Ik had hem eerst als CVM staan maar heb hem verder vooruit gezet als SVD, tegen grotere ploegen ga ik hem wel weer als CVM gebruiken denk ik. Ben in ieder geval blij dat er 1 toptalent in dit team zit waar ik omheen kan bouwen

Heeft pas net voor Flamengo getekend, dus wil nog niet komen. Kost nu nog ''maar'' 35 miljoen, dus proberen in de loop van het seizoen hem vast te leggen. 

image.thumb.png.2901f62a33cbeffb8287d513e5c9f161.png

17 uur geleden zei Jespresso:

Heeft pas net voor Flamengo getekend, dus wil nog niet komen. Kost nu nog ''maar'' 35 miljoen, dus proberen in de loop van het seizoen hem vast te leggen. 

image.thumb.png.2901f62a33cbeffb8287d513e5c9f161.png

Koekoek! 16 jaar en dan al deze (met name mentale) stats. Ook nog tweebenig en een modelprof. Als dat niet de beste spits van de wereld wordt, dan vreet ik m'n schoen op. Oftewel, graag een screen van z'n carrière over pak 'm beet 15 jaar ;)

35 miljoen is echt een koopje, mocht je hem daarvoor vast kunnen leggen. 

Op 3-1-2020 om 18:03 zei Jespresso:

Daar is 'em. Alleen nog ff een jaartje wachten helaas. 

image.thumb.png.92a7597dbf2f9f6afb661933aeaabefb.png

En.. Hoe ver ben je? Ongelooflijk benieuwd naar zijn ontwikkeling :chief:

Gepost (edited)

Ik zag deze met de youth intake van Portugal voorbij komen.

Aangezien ik de mogelijkheid had, meteen in het diepe en deze toekomstige ster meteen binnen gehaald.

57044e0d46575cb6cd4025e82e7127ff.png

ecffd9339c69478a6b6bda9404385085.png

Edited by Peterhs

Gepost (edited)
12 minuten geleden zei Mordurette:

Zeker een veelbelovende vleugelspeler.

Als ik ze nog rechtstreeks kan benaderen voor een contract wil ik nog wel eens risico's nemen. Zeker als de kosten laag zijn.

Hij heeft ook nog mooi leiderschap en dat is nooit weg, want ik heb eigenlijk te weinig spelers met deze eigenschap.

Ik wil mij niet altijd doodstaren op de eis vastberadenheid/nat. fitness.

Teveel toppers gehad die niet aan een eis van 15 vastb. voldeden en uiteindelijk dragers van het elftal werden. Houd 12 aan en soms zelfs 10. Het kan namelijk altijd nog wijzigen.

Des te lager de vastberadenheid, des te minder wil ik er ook voor betalen natuurlijk, dus dat is de risicospreiding.

Wel vervelend dat de spelers die je rechtstreeks benaderd, altijd minimaal rotatiespeler willen zijn.

Prima, maar zodra je komt ga je in O19 ballen als groot talent.

Ze breken bij mij meestal pas door met 19 jaar of ouder puur vanwege de lichting ervoor.

Edited by Peterhs

10 minuten geleden zei Peterhs:

Als ik ze nog rechtstreeks kan benaderen voor een contract wil ik nog wel eens risico's nemen. Zeker als de kosten laag zijn.

Hij heeft ook nog mooi leiderschap en dat is nooit weg, want ik heb eigenlijk te weinig spelers met deze eigenschap.

Ik wil mij niet altijd doodstaren op de eis vastberadenheid/nat. fitness.

Teveel toppers gehad die niet aan een eis van 15 vastb. voldeden en uiteindelijk dragers van het elftal werden. Houd 12 aan en soms zelfs 10. Het kan namelijk altijd nog wijzigen.

Des te lager de vastberadenheid, des te minder wil ik er ook voor betalen natuurlijk, dus dat is de risicospreiding.

Wel vervelend dat de spelers die je rechtstreeks benaderd, altijd minimaal rotatiespeler willen zijn.

Prima, maar zodra je komt ga je in O19 ballen als groot talent.

Ze breken bij mij meestal pas door met 19 jaar of ouder puur vanwege de lichting ervoor.

Tot hun 18e kunnen ze lekker ballen in de jeugd, hebben ze toch niet zoveel aan speeltijd, enkel training is voldoende. Vanaf hun 18e moeten ze minuten gaan maken om beter te worden, dus dan in jouw geval lekker ballen in Jong Ajax bijvoorbeeld. Daarna kan je met die jongens doen wat je wilt, doorstromen bij het eerste of bij Jong Ajax houden, uitlenen of verkopen.

19 minuten geleden zei Mordurette:

Tot hun 18e kunnen ze lekker ballen in de jeugd, hebben ze toch niet zoveel aan speeltijd, enkel training is voldoende. Vanaf hun 18e moeten ze minuten gaan maken om beter te worden, dus dan in jouw geval lekker ballen in Jong Ajax bijvoorbeeld. Daarna kan je met die jongens doen wat je wilt, doorstromen bij het eerste of bij Jong Ajax houden, uitlenen of verkopen.

Ik koop best veel jeugd in. Eigenlijk ieder seizoen wel om de doorstroming continue te behouden. De lichting echt jonge jongens word dun, dus ga nu deze schade even inhalen aangezien nu in veel landen de youth intakes plaatsvinden. Heb er alweer stuk of 6 binnen, die later instromen.

Heb enkel nog eigen en aangekochte jeugd in het veld staan. 1 speler die aangekocht is maar is ook nog jong. Denk dat de gemiddelde leeftijd 21 is ongeveer.

Sommige spelers verhuur ik inderdaad of stal ik bij satelliet clubs. Anderen gaan ballen in Jong Ajax.

Zegt genoeg dat er spelers uit Jong verkocht worden voor 30 mil die geen minuut gemaakt hebben in het eerste.

Heb 2 spitsen uit mijn eigen club youth intake die zijn inmiddels 21 en 19 jaar. Die blijven groeien dat is ziek.

Die van 21 gaat aankomend seizoen dan eindelijk door naar eerste en misschien trek ik die van 19 ook meteen mee.

(De spits was bizar sterk bezet, maar inmiddels 1 verkocht voor 100 mil, 1 uit Jong voor 20, 1 wil ik kwijt en de andere zal denk ik weer een klapper worden aan einde van seizoen.)

Wilde deze 2 toppers niet kwijt, maar echte eigen jeugd gaat toch voor hé. Heeft al te lang geduurd.

Zal nog wel een screen van ze maken vanavond.

11 uur geleden zei neva:

En.. Hoe ver ben je? Ongelooflijk benieuwd naar zijn ontwikkeling :chief:

17 april 2036.. Nog 8 maanden wachten :cry:

Gepost (edited)

Dit zijn mijn 2 topspitsen uit eigen youth intakes.

Allereerst Sem Pröpper.

867204b06acc61e938884cb23f75fabe.png

Zijn resultaten in KKD dit seizoen:

7a83f4914870ad4ca7d3705158f3be6d.png

Dan hebben we dus daarachter nog Ab Bucker.

619b827101949caba449fe35f676e18f.png

Ook zijn resultaten maar dan in O19. Die cijfers zijn gewoon ziek.

ca8eacdb666d555ca12462f6b2f7f032.png

Sem gaat sowieso aankomend seizoen aansluiten. Grote kans dat Ab ook erbij gehaald wordt. Anders nog 1 seizoen in Jong.

Edited by Peterhs

Hier ga ik hopelijk heel veel plezier aan beleven zodra hij bij de club aankomt...

89c9509718da8c91221245865ad740e9.png

Klein, snel, behendig. Alleen nog even 2 jaar wachten...

De twee regens die in 2023 bij mij verzekerd zijn van een basisplaats. Rechtsback waar ik redelijk wat voor heb neer moeten tellen (26 miljoen) maar dit zeker waard is en een rechtsbuiten die uit de eigen jeugd kwam en eigenlijk al meteen klaar was om te shinen :classic_love:

RB.png

Isler 2.png

Edited by Nummerke10

Raak deze spelers allebei kwijt in de wintersport omdat Man Utd en Man City hun afkoopsommen betalen:

127 mil:

6690a793d68841c9853fdaf7ee049cbb.png

101 mil:

b667c1c5942cfbda4e475230688fdacf.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...