Jump to content
Urbeto

Beste regens ooit!

Recommended Posts

Die doelman is een groot talent, goed gedaan. 

Die 20 miljoen is nu misschien een hoop geld, maar dat verdien je dubbel en dwars terug. Ik zou zeker die spits omtrainen naar winger. 

@Jespresso geen absolute topspits denk ik, maar moet zeker 10 tot 20 keer zoveel op kunnen gaan brengen :) 

Mentaal heel sterk waardoor hij flink gaat groeien, maar niet groot en zeker nog geen goede voetballer.

Edited by Brozai

xqysoy0e94yn.png

Heb ik hier een toekomstig wereldtopper in handen denken jullie? Aan zijn vastberadenheid gaat het niet liggen, moet vooral fysiek gaan groeien..

Thanks mannen. Heeft z'n debuut in de competitie gemaakt. Werd direct de jongste speler in de competitie en clubgeschiedenis. Scoorde ook direct bij z'n debuut, voor het gemak. 

Heb hem nu aan het trainen op kracht, daarna laat ik hem z'n snelheid oppakken

Twee talentjes laten debuteren uit de jeugdopleiding tegen een amateurclub in de Copa. De aanvaller maakte 2 goals en had 3 assists en de middenvelder speelde een degelijke 9.10. Kan hun namen niet noemen, want ze heten precies hetzelfde :-D

ca90fad7fc974b30e7fec048ec9e05ba.png

ce5c1b6931a97190ebcef596d33c593b.png

Edited by Jespresso

Nog een prima talentje. Hopelijk dat hij nog wel veel kan groeien, vaak als ze beginnen met zulke hoge technische stats, groeit dat weinig meer..

81562353b2a870eacdc5cf35fddd3f8b.png

Erg interessant speler uit eigen jeugd. Technisch natuurlijk niet top, maar mentaal en fysiek supersterk. Heeft al een aantal (belangrijke) goals gemaakt en valt altijd goed in. 

22924ebbcc2ceb65ffda283c8ff5c543.png

Op 7-12-2019 om 10:27 zei Jespresso:

Baal nog steeds dat Barca deze voor mijn neus wegkaapte nadat mn bod van 110 miljoen was geaccepteerd..

Wat een beest zeg :classic_blink:

Deze mooiboy zat bij mijn jeugdinstroom in seizoen 1, al meteen goede stats en krijgt zo nu en dan zijn speelminuten.

Isler.png

Man United heeft een nieuwe Cristiano beet en ze zetten hem op de tl voor 3.8mill. Een maand geleden legde hij het contractaanbod meteen naast zich neer, nu ben ik wat voorzichtiger geweest en heb ik hem wat meer gegeven waardoor hij het contract heeft geaccepteerd. Afwachten nu.

Spoiler

NEWRONALDO.thumb.PNG.a663224ae63b2468cb767e5a1bdd213f.PNG

Hij heeft bij Arsenal getekend, die over loopt van de regens en talentjes...

Spoiler

image.thumb.png.4d5b9c522c2164dc70034ca16ff318f0.png

image.png

Edited by quertius

1 minuut geleden zei quertius:

Man United heeft een nieuwe Cristiano beet en ze zetten hem op de tl voor 3.8mill. Een maand geleden legde hij het contractaanbod meteen naast zich neer, nu ben ik wat voorzichtiger geweest en heb ik hem wat meer gegeven waardoor hij het contract heeft geaccepteerd. Afwachten nu.

Inhoud verbergen

NEWRONALDO.thumb.PNG.a663224ae63b2468cb767e5a1bdd213f.PNG

Dat is een newgen als ik het goed zie. Welk facepack heb jij geinstalleerd? Hij lijkt gewoon een IRL- speler.  

9 minuten geleden zei tdogg16:

Dat is een newgen als ik het goed zie. Welk facepack heb jij geinstalleerd? Hij lijkt gewoon een IRL- speler.  

Klopt inderdaad! Heb een face pack ervoor gedownload.

Ik neem aan dat je links van Reddit hier wel mag posten;

Deze werkt ook nog op FM19 en FM20

42 minuten geleden zei quertius:

Klopt inderdaad! Heb een face pack ervoor gedownload.

Ik neem aan dat je links van Reddit hier wel mag posten;

Deze werkt ook nog op FM19 en FM20

Werkt deze in lopende games of moet je nieuwe game starten voor deze?

58 minuten geleden zei Buffell:

Werkt deze in lopende games of moet je nieuwe game starten voor deze?

Zelfde als logo packs e.d., cachegeheugen wissen en als je het daarna nog niet ziet ook het spel herstarten :D

Op 5-12-2019 om 12:22 zei Jespresso:

Nog een prima talentje. Hopelijk dat hij nog wel veel kan groeien, vaak als ze beginnen met zulke hoge technische stats, groeit dat weinig meer..

81562353b2a870eacdc5cf35fddd3f8b.png

85133ca60b24e2fad5404d0700e8f919.png

Twee keer uitgeleend, heerlijk ontwikkeld en net zijn eerste doelpunt voor de hoofdmacht gemaakt :D

8 minuten geleden zei Jespresso:

85133ca60b24e2fad5404d0700e8f919.png

Twee keer uitgeleend, heerlijk ontwikkeld en net zijn eerste doelpunt voor de hoofdmacht gemaakt :D

Die heeft zich meer dan prima ontwikkeld inderdaad. Lekker hoor om af en toe eens dit soort screentjes met elkaar te vergelijken haha. Wel grappig dat ie als player trait "Runs with ball down left" heeft, terwijl ie daar nooit speelt :') Tenzij ie als IW natuurlijk helemaal oversteekt naar de linkerkant ;) 

Edited by tdogg16

Zojuist zei tdogg16:

Die heeft zich meer dan prima ontwikkeld inderdaad. Lekker hoor om af en toe eens dit soort screentjes met elkaar te vergelijken haha. Wel grappig dat ie als player trait "Runs with ball down left" heeft, terwijl ie daar nooit speelt :')

Ja zal ik ook nooit begrijpen. Kan door mentoring komen bij ons of Deportivo La Coruña wellicht. Ga het hem gelijk afleren.