Jump to content
Twan1810

Beste regens ooit!

Recommended Posts

image.thumb.png.5d44adb793717b6801918480ef1dc8f9.png

Had zelf mijn twijfels over dit talent. Kwam met de jeugdlichting in mijn -19. Toch maar meteen bij het grote Feyenoord gehaald, omdat hij grootste talent was wat binnen kwam. In 6 basisplaatsen meteen wel 2x een hattrick. Tegen Willem 2 en ADO. Laatste wedstrijd zelfs ook nog een assist erbij. Benieuwd waar dat gaat eindigen, want is pas 15 jaar :D

2 uur geleden zei Mordurette:

Zeker de moeite waard inderdaad..!

Ben zelf nog erg zoekende met oppikken van talenten hoor. Maar denk je dat dit een goede speler kan worden dan?

Mag alleen wel werken aan ze voorzetten als rechtspoot op rechts ☺️ Verder erg talentvol!

5 uur geleden zei 007mark:

Ben zelf nog erg zoekende met oppikken van talenten hoor. Maar denk je dat dit een goede speler kan worden dan?

Zoals Lazy zegt, wat werk aan de winkel met zijn voorzetten en hopelijk kan hij mentaal wat sterker worden. Hij is pas 15 jaar natuurlijk, dus genoeg mogelijkheden met hem.

1946066218_MarcZwick_OverzichtProfiel.thumb.png.05f0b18acf9aa8e30b7582d65d2945dd.png

Dit gaat denk ik ook wel een toppertje worden. Heb hem voor 4.3 miljoen weten te strikken. Enige nadeel is dat hij pas over een jaar aansluit. Hopelijk kan hij zich dus nog een jaartje goed ontwikkelen bij Leipzig. Hebben een uitstekend jeugdcomplex, dus heb daar wel vertrouwen in. Heb hem eigenlijk ook niet direct nodig, want Joveljic doet het natuurlijk geweldig.

52 minuten geleden zei 007mark:

1946066218_MarcZwick_OverzichtProfiel.thumb.png.05f0b18acf9aa8e30b7582d65d2945dd.png

Dit gaat denk ik ook wel een toppertje worden. Heb hem voor 4.3 miljoen weten te strikken. Enige nadeel is dat hij pas over een jaar aansluit. Hopelijk kan hij zich dus nog een jaartje goed ontwikkelen bij Leipzig. Hebben een uitstekend jeugdcomplex, dus heb daar wel vertrouwen in. Heb hem eigenlijk ook niet direct nodig, want Joveljic doet het natuurlijk geweldig.

"Dit gaat denk ik ook wel een toppertje worden." Laat dat denken maar weg haha, toptalent.

Op 15 jaar en met zoveel stats boven de 10? Ja, daar hoef je niet over te twijfelen :) 

Vastberadenheid niet super hoog, dus zal goede training nodig hebben en regelmatig moeten spelen.

Het enige wat wel kan is dat spelers soms zo goed lijken als deze en al vrijwel aan hun max zitten.

Dan baal je wel.

Ik heb op mijn wereldspits 2 seizoenen (uit Argentinië) moeten wachten voordat hij pas mocht komen.

8 uur geleden zei Peterhs:

Het enige wat wel kan is dat spelers soms zo goed lijken als deze en al vrijwel aan hun max zitten.

Dit is altijd wel heel jammer, dan denk je weer een nieuwe wereldtopper te hebben en dan zitten ze op hun 19e al aan de max. Maar aan de andere kant, als je dan merkt dat ze niet meer groeien kan je ze wel voor veel geld doorverkopen aangezien ze dan nog jong en 'wonderkind' zijn. :P 

Heerlijke speler tegen gekomen, kan hem halen voor € 62 miljoen. Veel geld en wat eigen talent achter de hand. Dus denk dat ik hem toch maar laat lopen. Maar wat een baas.

99de3679ea6fbac9f0a0e6eb0ab438f1.png