Spring naar bijdragen
Twan1810

Beste regens ooit!

Aanbevolen berichten

De titel zegt het eigenlijk al en ondanks dat het nog even zal duren voordat iedereen op het punt van de instroom van regens aankomt is het topic vast hier.

Post hier dus jouw meest talentvolle en bijzondere regens! Achtergrondinformatie(over bijv. club van herkomst) is ook welkom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien even een mooie toevoeging. Vond onderstaande tekst op de officiële site van de game. Als iemand dit meemaakt, graag posten natuurlijk!

Newgens

You will now see occasional newgens that have the ability to break into the first-team aged 16-18with ability that is close to the mid-to-low point of players already in the first team.

As well as talented individual newgens, ‘golden generations’ can also come through the youthacademy. Newgens will also look older as the years go by.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien even een mooie toevoeging. Vond onderstaande tekst op de officiële site van de game. Als iemand dit meemaakt, graag posten natuurlijk!

Heb op Facebook al iets dergelijks langs zien komen inderdaad. Gewoon een 15-jarige die meteen met het eerste meekon. Zo'n gouden lichting lijkt me wel gaaf, moeten we dat zien als een class of '92 bij Man Utd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet ik niet, daarom vraag ik het ook te posten als iemand dit toevallig overkomt. Ben zelf ook erg nieuwsgierig. Meer dan deze paar zinnetjes staat namelijk niet op de site van FM zelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik zelf ook een newgen heb die eigenlijk al direct met het 1e mee zou kunnen. 15 jaar en nu al 16 voor passing, 16 voor inzicht en 15 voor eerste balcontact. Die kan zo meedoen in een rondo met Messi en Iniesta.

Weet niet hoe ik een plaatje moet uploaden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel zelf ook met Stuttgart en heb ook een hoop talenten als regens maar die 2 slaat alles, wat een spelers joh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die twee zijn inderdaad belachelijk. Maar in Duitsland heb je er niet zo veel aan aangezien zo’n jonge spelers daar niet in het eerste uit mogen komen (als ik me niet vergis)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die twee zijn inderdaad belachelijk. Maar in Duitsland heb je er niet zo veel aan aangezien zo’n jonge spelers daar niet in het eerste uit mogen komen (als ik me niet vergis)

Klopt, moeten minimaal 18 jaar zijn voordat ze in het eerste mogen spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, die zijn niet normaal. Benieuwd hoe die van 14 is als hij een jaar of 28 is...

Kijk al uit naar mijn eerste jeugdlichting met Ajax straks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In FM2017 had je in Duitsland ook al zulke spelers, daar kijk ik nog niet zo heel erg van op. Heb het idee dat de regens in Duitsland jonger in het spel komen (14/15) waardoor ze op hun 18e vaak makkelijk mee kunnen in een eerste elftal. Maar het idee lijkt me wel gaaf, al moet het natuurlijk niet om de 2-3 jaar gebeuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

regens in Duitsland en Frankrijk komen inderdaad jonger in het spel. Ze zijn 14 of 15 jaar. Waarom deze jonger zijn dan regens in andere landen heb ik overigens geen idee van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt me ook gaaf ja. Is uiteindelijk geen garantie dat ze goed zullen presteren natuurlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eerste jeugdinstroom is achter de rug. Van een gouden lichting is geen sprake maar er zitten toch wel 2 prima talenten tussen denk ik.

9atmnkvpofnge.png

Ashley Jones, prima rechtsmidden, moet hem alleen nog omtrainen naar rechtsbuiten.

15drah6m897oy.png

Oli Dieseruvwe. Alleen door z'n naam hoop je al dat ie slaagt ;) Afijn, hij heeft echt goede stats voor zijn leeftijd. Ben benieuwd hoeveel hij nog kan groeien, onze Oli!

Wat vinden jullie ervan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Flink trainen op sprongkracht..

Klopt. Maar het helpt daarentegen wel mee dat hij op andere punten zoals snelheid en positie kiezen goed ontwikkeld is. Daardoor kan de focus gewoon op sprongkracht komen te liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt. Maar het helpt daarentegen wel mee dat hij op andere punten zoals snelheid en positie kiezen goed ontwikkeld is. Daardoor kan de focus gewoon op sprongkracht komen te liggen.

En anders lekker omtrainen naar verdedigende middenvelder. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En anders lekker omtrainen naar verdedigende middenvelder. ;)

Inderdaad ook een optie nu je 't zegt. Heb hem in ieder geval vanmiddag in de kwartfinale FA Cup tegen Arsenal laten invallen (helaas verloren, 1-2) en hij speelde meteen prima. Hoop dus ook dat hij zich de komende maanden wat ontwikkelt op die plek en anders gaan we hem maar omtrainen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ff8geb.png

Deze knul op kunnen pikken. Krijgt door blessure van Andre Silva ook gelijk de kans en pakt ie gelijk met 2 goals in de supercup van Italië en 1 goal voor de Europese supercup. Waardoor de eerste 2 prijzen van het seizoen alweer binnen zijn :<

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

2na3990.png

jigakx.png

Dit zijn de meest talentvolle jongens uit mijn eerste jeugdinstroom. Kunnen beide leuke spelers worden. Wel grappig is dat Ngoc van mijn Vietnamese satellietclub Gia Lai komt. Heeft wel wat om een Vietnamese speler te ontwikkelen, ook al zou die ook nog voor Engeland kunnen kiezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

[ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"large","data-tempid":"temp_3956_1511377371006_788"}[/ATTACH] dit talentje is tijdens het 1e seizoen binnengestroomd en heeft ondertussen zijn debuut al gemaakt en gelijk gescoord(Y)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wel FM 2017, maar deze kwam vorig jaar mijn jeugdopleiding binnengewandeld.

[spoiler=Nys]

2nsnoes.jpg

Prima cv'tje lijkt me ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Heb ze zelf ontdekt door Lowlands, in 2014 geloof ik. Het album werd over het algemeen goed ontvangen, ook al zag ik op pitchfork.com een redelijke lage beoordeling. Moeilijk te zeggen hoe populair ze zijn in Nederland. Maar relatief populair lijkt het, want als ik Google hebben ze wel een keer in Afas Live gespeeld. Maar ze hebben gewoon nog niet zoveel muziek gemaakt en je hoort en ziet het weinig over het algemeen. Ergens vergelijkbaar met The Black Keys, maar zeker nog niet zo groot. 
    • Frenkie is denk ik niet gedaan vanwege de counter van Heerenveen, en Magallan vanwege de communicatie. Afgelopen week gaven ze al dat de restverdediging niet helemaal lekker meer is sinds de start na de winterstop. Denk dat er daarom gekozen is voor iets meer veiligheid met het centrale duo. Het was verder wel echt slecht, verdedigend gezien. Een groot drama. Maargoed, ook voorin was het niet best, en de invallende Neres liet ook niks zien.    Maargoed, kan gebeuren, donderdag lopen we er vast weer overheen. Hoop nog wel eigenlijk dat er een keeper aangetrokken gaat worden. De linksback is een minder groot probleem, zodra Magallan er wel staat. Met Wober had je deze wedstrijd helaas waarschijnlijk wel gewonnen, maargoed.. Lamprou is echt niet goed genoeg, niet lang genoeg bij de 3-1 en de 3-2 (die had Onana allebei gehad) vooral.
    • [FM19]  De VoetbalTrainer – Real Madrid     Mooi zo een actie van die Belgische eikel. Dat had die ook na de wedstrijd kunnen doen.  Die Belg kan beter zorgen dat ‘ie weer een basisplaats krijgt dan onze beste speler voor zo een belangrijke wedstrijd lastig te vallen. Bovendien, waar bemoeit die zich mee?   Natuurlijk, Tuchel mocht niet ontbreken. Hij doet maar.  Echter geloof ik niet dat er ook maar een topspeler is die naar PSG wil.  Maar misschien moeten onze scouts maar naar Neymar, Mbappe en Draxler gaan kijken. Ben benieuwd hoe die dan piept?   Geen slechte cijfers toch voor een club die in een ‘grote crisis’ vertoeft.       Een dik uur voor de wedstrijd klopte ineens iemand op de deur van de kleedkamer. Ik opende de deur en tot mijn verbazing stond Jose Mourinho, netjes in het pak zoals altijd, voor de deur. Terwijl ik in gedachten me afvroeg wat hij hier moest, gaf hij me de hand en legde me vriendelijk uit dat hij hier was in opdracht van  beIN SPORTS in hoedanigheid als analist van de wedstrijd. Daar had ik uiteraard niets op tegen, evenmin over het feit dat hij enkele spelers persoonlijk begroete. Ik gaf hem een lijstje met de opstelling en de reserves, we wensten elkaar succes en dat was het dan ook. Principieel heb ik niets tegen deze man, wel had ik altijd iets tegen de spelwijze waarop hij MU tegen ons liet spelen. Maar hoe dan ook, dat is zijn zaak. En begrijpen doe ik hem ook, want hij wil graag bij RM aan de slag, alleen zit ik daar nu nog. In hoeverre hij de activiteiten die men tegen mij in scene zet en heeft gezet, goedkeurt, weet ik niet en interesseert me ook niet. Ieder zijn meug. Voorlopig concentreer ik me op onze wedstrijd want ik ben zeker dat meester Klopp weer een verrassing uit de hoge hoed tovert.   En dat deed Klopp ook. Voor 54.074 toeschouwers, waarvan 2.703 Real fans, toonde Liverpool aan over bijzondere kwaliteiten en capaciteiten te beschikken. De eerste 25 minuten speelde Liverpool ons volledig van de mat. We kregen totaal geen vat op het drietal voorin, AMR Salah + AML Mane + spits Roberto Firmino.    In de 13de minuut ontfutselde Mane de bal aan Nacho, dribbelde de 16 in en haalde uit. Onze topkeeper had geen schijn van kans en dus werd het 1 : 0. De kop was eraf, Liverpool stond voor en Nacho stond even voor lul. Hij baalde als een stier, maar ik liet hem staan. Hopende dat hij zich zou herpakken.   10 minuten later was het Firmino die een voorzet van ongrijpbare Salah binnenschoot.  2 : 0 binnen 23 minuten. Wij kregen geen poot aan de grond, dus waren een aantal technisch tactische veranderingen noodzakelijk. Ons spelsysteem bleef 4-4-1-1 met de nodige aanpassingen en wat positionele wijzigingen zoals Bale die ML werd en Isco verhuisde van ML naar AMC. Het tempo ging omhoog en de passing werd directer en vooruit. 3 minuten later kreeg MR Vazquez een gele kaart voor een lichte overtreding. Wederom twee minuten later won Vazquez een duel van zijn directe tegenstander, vol van frustratie sprintte hij de 16 binnen en schoot de bal langs de keeper het doel in. 2 : 1  de aansluitingstreffer was een feit.   In de 36ste minuut kregen wij een corner die Vazquez verlengde en die aanstormende Varane onhoudbaar binnenschoot. 2 : 2 en de gelijkmaker was een feit. Wij zijn terug en nu kon het spel pas echt beginnen.   4 minuten voor het rustsignaal, dus in de 41ste minuut, kregen wij een penalty n.a.v. een handsbal van Virgil van Dijk.  Isco schoot de penalty onberispelijk in en wij stonden met 2 : 3 voor. Het tij was gekeerd.  Klopp wist niet wat hem overkwam. Ik stak mijn duim naar hem op en riep: 'Geht es noch, Herr Klopp?"   Inwendig lachte ik me kapot, want Klopp stond gigantisch te balen en wist niet waar die moest kijken. Bij het rustsignaal liep ik met de borst vooruit richting kleedkamer toen Klopp mij zwijgend en met een lange bek passeerde.    In de tweede helft kreeg Kroos in de 74ste minuut geel voor een lichte duwfout. Uit de vrije trap kopte Salah de bal in het net. 3 : 3 en Liverpool en Klopp kregen nieuwe hoop.  Nu was het Klopp die zijn duim naar me opstak en vriendelijk lachte. Gelukkig voor ons konden zij niet lang hopen.  Want twee minuten later was het Bale, die Robertson de bal ontfutselde en op volle snelheid de 16 binnen dribbelde, uithaalde en de bal in de touwen knalde. 3 : 4  en misschien wel de winnende treffer.    In de resterende 20 minuten hadden we nog maar weinig te vertellen. Liverpool gaf gas, opgejut door Klopp en vol op de aanval spelend. Het geschreeuw van het publiek motiveerde Liverpool en ze persten alle energie eruit die nog in hun zat. De scheids had moeite om op balhoogte te blijven en liet meer toe. Liverpool speelde alles of niets en pakte het botte bijl uit. Wij konden nog slechts verdedigen en Courtois kon laten zien dat hij een topkeeper was. Het bleef 3 : 4 en in de 96ste en laatste minuut schopte de volledig gefrustreerde Robertson Bale van het veld. In plaats van een rode kaart aan de dader te geven floot de scheids af.    Met een verbeten gezicht gaf Klopp mij de hand, murmelde iets onverstaanbaars en liep teleurgesteld richting kleedkamers. Ik mag Klopp wel en zeker als hij zo af moet druipen. Lekker toch. Het publiek stond min of meer op de banken en juichte beide elftallen toe. Ze hadden een dijk van een wedstrijd gezien die feitelijk, als ik eerlijk ben en dat ben ik altijd of meestal dan, geen winnaar had verdiend. Met een gelijkspel had ik ook kunnen leven en ik was benieuwd hoe Mourinho en de Spaanse kranten over deze wedstrijd zouden berichten.        
    • Dank je wel buren voor de 12 punten
    • Poeh, dat wordt toch flink versterken het komende jaar. Met het extra drukke schema zul je een brede selectie moeten hebben. Het liefst ook jongens met wat ervaring in de EL, al zal dat niet eenvoudig zijn. Voor nu al met al een prima seizoen gedraaid met een 11e plek en natuurlijk de fantastische bekerwinst! Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen.     Is Dick Proper nog haalbaar voor je? Prima talentje, voor weinig op te halen in het eerste seizoen.