Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zie dat sommigen al aan het spelen zijn. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen, reviews etc. Kortom, wat vinden jullie van FM 2018?

• Antwoorden 62
  • Weergaven 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hopelijk wordt het doorgaan nog sneller en de vertalingen hebter in de full game. Verder is het gewoon wennen en er zitten wel leuke nieuwe functies bij zoals de wedstrijdbespreking.

Geplaatst

vermaak me hier wel mee denk. Mag we hopen dat ze de engelse en Nederlandse taal die door elkaar staat fixen

Geplaatst

lqrsb05kblmww.png

Seizoen is nog niet eens begonnen en het begint al. Hopelijk gebeurt dit niet al te vaak.

Vertaling is inderdaad drama, maar dat fixen ze wel.

Geplaatst

De Nederlandse vertaling is ieder jaar ruk, en hoewel het wellicht een klein beetje wordt verbeterd na verloop van tijd, is het voor diegenen onder ons die redelijk Engels kunnen lezen geen slecht idee om permanent naar Engels te schakelen. twee jaar terug gedaan en geen moment spijt van gehad.

Verder denk ik wel toegevoegde waarde te zien in het hele Dynamics gebeuren, al moet ik het nog allemaal wel goed uit gaan pluizen nog.

Spel hapert nog op sommige momenten, maar dat zal zeer waarschijnlijk nav de beta feedback wel opgelost worden.

bewerkt door Niejo101

Geplaatst

Iemand er al achter of het mogelijk is om bij de instructies van de tegenstander automatisch extra druk op iedereen te zetten?

Vorig jaar kon je vrij simpel met ctrl A iedereen selecteren. Moet nu iedereen met handje bij langs.

Geplaatst

Ik word wel werkelijk gek van alle blessures. en de hoeveelheid tegen goals maar dat ligt waarschijnlijk meer aan de taktiek die ik gebruik. Verder wel leuke toevoegingen met name dynamics is wel handig en prachtig om te zien dat fm doorheeft dat je niet verder moet met Younes nu wachten tot Keizer dat ook is snapt.

Geplaatst
Iemand er al achter of het mogelijk is om bij de instructies van de tegenstander automatisch extra druk op iedereen te zetten?

Vorig jaar kon je vrij simpel met ctrl A iedereen selecteren. Moet nu iedereen met handje bij langs.

Als iemand dit vind idd. Vet onhandig op deze manier.

Geplaatst
De Nederlandse vertaling is ieder jaar ruk, en hoewel het wellicht een klein beetje wordt verbeterd na verloop van tijd, is het voor diegenen onder ons die redelijk Engels kunnen lezen geen slecht idee om permanent naar Engels te schakelen. twee jaar terug gedaan en geen moment spijt van gehad.

Verder denk ik wel toegevoegde waarde te zien in het hele Dynamics gebeuren, al moet ik het nog allemaal wel goed uit gaan pluizen nog.

Spel hapert nog op sommige momenten, maar dat zal zeer waarschijnlijk nav de beta feedback wel opgelost worden.

Dit idd. Engels is zoveel beter. Geen code en taalfouten enz. Veel lekkerder spelen.

Geplaatst

Dit idd. Engels is zoveel beter. Geen code en taalfouten enz. Veel lekkerder spelen.

Ik twijfel ook om over te stappen naar het Engels. Ben echter bang dat ik teveel moet wennen aan de andere indeling van spelersstats. Of valt dit erg mee?

Geplaatst

Ik twijfel ook om over te stappen naar het Engels. Ben echter bang dat ik teveel moet wennen aan de andere indeling van spelersstats. Of valt dit erg mee?

Daardoor ben ik ook (nog) niet overgestapt. Als ik Engelse screenshots voorbij zie komen, kan ik er door de volgorde er geen chocolade van maken. Daar is mijn oog niet op getraind haha.

Verder erger ik me niet echt aan de vertalingen. Ken alle berichten door de jaren heen toch al uit mijn hoofd, dus ik lees ze niet eens echt (ga er snel met mijn ogen langs en weet wat er staat).

Geplaatst

Vertaling is inderdaad dramatisch. Maar over het algemeen wordt dat wel beter.

Ik heb net als Jeffrey ook ontzettend veel blessures, training staat niet anders ingesteld dan in vorige games. Intensiteit bij tactiek is ongeveer 50% dus daar ligt het ook niet aan lijkt mij? Meer mensen die hier last van hebben?

Daarnaast wat bugs die al bekend zijn zag ik op het forum bij Sega. Zoals oa de lege kalender na het drukken op spatie.

Geplaatst

Daardoor ben ik ook (nog) niet overgestapt. Als ik Engelse screenshots voorbij zie komen, kan ik er door de volgorde er geen chocolade van maken. Daar is mijn oog niet op getraind haha.

Verder erger ik me niet echt aan de vertalingen. Ken alle berichten door de jaren heen toch al uit mijn hoofd, dus ik lees ze niet eens echt (ga er snel met mijn ogen langs en weet wat er staat).

Dat heb jk ook. De hele game met al zijn perscomferenties, nieuwsberichten en tactische instructies zitten bij mij ingeprent.

Desondanks zal ik 't denk ik wel een gokje geven komend weekend.

Geplaatst

Meh moet echt een hoop veranderingen wil dit een goede editie worden imo, zoveel onnodige kliks en functies waardoor snel doorspelen zowat onmogelijk is. Speel een of andere supercup op alleen commentaar en zit nog steeds 5 minuten te wachten tot de scheidsrechter affluit.

Geplaatst

Was ik zo aan gewend hoor.

Geplaatst
Meh moet echt een hoop veranderingen wil dit een goede editie worden imo, zoveel onnodige kliks en functies waardoor snel doorspelen zowat onmogelijk is. Speel een of andere supercup op alleen commentaar en zit nog steeds 5 minuten te wachten tot de scheidsrechter affluit.

Skin met instant result hanteren ;)

Geplaatst

Word er nog niet helemaal warm van. Elke keer veel de bal, veel schoten en vrijwel geen goals. Tegenstander 3 schoten vanaf 30 meter waarvan vaak een of twee goals. Echt heel irritant. Geef verder niets weg.

Geplaatst

Erg vermakelijk tot dusver. Pas vandaag begonnen, nog geen hele rare dingen gezien.

Geplaatst
Word er nog niet helemaal warm van. Elke keer veel de bal, veel schoten en vrijwel geen goals. Tegenstander 3 schoten vanaf 30 meter waarvan vaak een of twee goals. Echt heel irritant. Geef verder niets weg.

Uitdagender dan FM17 dus, kan opzich geen kwaad lijkt me? ;)

Geplaatst

Opvallend is dat er op een heel seizoen nog geen enkel doelpunt is afgekeurd wegens buitenspel in mijn game.

bewerkt door glennix

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.