Spring naar bijdragen
Jespresso

Mijn continentale groep

Aanbevolen berichten

nwa9qCn.png

Eerste 2 plekken voor mij ook vrijwel onmogelijk. Derde plek wordt ook nog lastig. Feyenoord ook niet gunstig geloot.

Zeg maar dag tegen die coëfficienten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

itmugrpwmx322.png

Had slechter gekund. Redelijk gelijkwaardige tegenstanders waarbij zowel groepswinst als een vierde plek tot de mogelijkheden behoren.

Feyenoord zit hier bij PSG, Liverpool en Spartak

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eerste seizoen. 4-5-1 For the win :D

446f3d7f7248b4979af7396227b1a15c.png

Jij gaat bizar goed man. Van wie heb je verloren? En, gaat het nationaal ook zo goed?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eerste wedstrijd van Benfica verloren. Gebruikte toen nog een andere tactiek, die niet werkte. Toen even geanalyseerd en die 4-5-1 neergezet. Toen 1-0 gewonnen thuis van Tottenham, 0-1 gewonnen van PSG en 0-0 thuis. Jammer genoeg van Spurs uit verloren met 2-0, was ook niet te houden. Toen won Benfica ineens van PSG waardoor zij eerste werden en PSG laatste :cab: Nationaal sta ik wel eerste. Alleen speel ik niet goed. Je moet ook veel wisselen natuurlijk vanwege de CL en de beker. Hopelijk komt na de winterstop iets meer rust! @Twan1810

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote name='Sacioli']Eerste wedstrijd van Benfica verloren. Gebruikte toen nog een andere tactiek, die niet werkte. Toen even geanalyseerd en die 4-5-1 neergezet. Toen 1-0 gewonnen thuis van Tottenham, 0-1 gewonnen van PSG en 0-0 thuis. Jammer genoeg van Spurs uit verloren met 2-0, was ook niet te houden. Toen won Benfica ineens van PSG waardoor zij eerste werden en PSG laatste :cab: Nationaal sta ik wel eerste. Alleen speel ik niet goed. Je moet ook veel wisselen natuurlijk vanwege de CL en de beker. Hopelijk komt na de winterstop iets meer rust! @Twan1810 [/QUOTE] Toch knap door in de CL. Nationaal komt het wel goed. Ik zie Feyenoord hier in ieder geval easy kampioen worden, tegenstand is minimaal dit jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Loting Champions League seizoen 1:

Chelsea

FC Porto

Celtic

Feyenoord

Zeer tevreden mee, Poule A was namelijk Bayern, PSG en Liverpool en zag mijzelf al daarin belanden ;c

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@GAE EAGLES Die andere twee waren dan ook absoluut geen partij zo te zien. @Jespresso Ziet eruit als een lastige poule, maar als je vorig jaar de CL hebt gewonnen met gemak (zoals ik gelezen heb) dan kan je jezelf meten met de toppers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote name='Jornski']@GAE EAGLES Die andere twee waren dan ook absoluut geen partij zo te zien. @Jespresso Ziet eruit als een lastige poule, maar als je vorig jaar de CL hebt gewonnen met gemak (zoals ik gelezen heb) dan kan je jezelf meten met de toppers.[/QUOTE] Nee, 4 gewonnen, 2 verloren. Beide van Liverpool, die zijn gewoon te sterk voor mij. Nu wacht Atletico Madrid. Dus dat wordt een lastige opgave.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Poule CL met estafette game Rode Ster seizoen 2

Real Madrid

Juventus

AS Monaco

Rode Ster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Poule CL met estafette game Rode Ster seizoen 2

Real Madrid

Juventus

AS Monaco

Rode Ster

Goh, makkie hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch 3 punten weten te halen . Winst tegen Real thuis . Gene die dat gedaan heeft is een held ! Helaas wel uitgeschakeld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

74915b80b523daea4947b54fcae5e662.png

In 2039 de eerste Noord-Ierse club ooit geworden die een Europese groepsfase bereikt. Ook de eerste keer dat we een kwalificatieronde in de CL overleven, 1-0 winst thuis tegen Lech, daarna 3-2 verloren dus door op uitdoelpunten. Strømsgodset schakelde Cork City uit, jammer, want hoopte op Ierse clash, maar we wonnen uit verrassend met 2-1 waardoor we aan 0-0 thuis genoeg hadden.

Daarna Basel, duidelijk krachtsverschil. Duurste speler bij Lech was 1,7M, bij Strømsgodset 600K, Basel had 7 spelers boven de 6M. Konden niet veel meer doen dan tegenhouden. Uit verloren we 1-0 waardoor ik hoopte het thuis lang 0-0 te houden om laat naar attacking over te schakelen en zo iets te pakken, maar mijn rechtsback gaf al in de 2e minuut een penalty weg waardoor we praktisch uitgeschakeld waren. Was al knap dat het slechts 2-0 over twee wedstrijden werd, want ze waren véél te goed.

Wel Europa League dus. Alle drie de teams gaan ons natuurlijk compleet verpulveren, maar qua financiën en reputatie gaan we een gigantisch gat slaan met de concurrentie in Noord-Ierland. :<

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Champions League 2018/2019

Bayern Munchen

Arsenal

Olympiacos

Feyenoord

Arsenal 2 - 0 Feyenoord

'5 Franco Cervi

'32 Rode kaart Sergi Palencia

'64 Pierre-Emerick Aubamayang

Feyenoord 0 - 1 Bayern Munchen

'20 James Rodriguez

Feyenoord 5 - 0 Olympiacos

'10 Florinel Coman

'12 Florinel Coman

'25 Florinel Coman

'45+3 Steven Berghuis

'66 Florinel Coman

Matige eerste serie afgewerkt. Wanneer het echt moest stond Coman gelukkig klaar ;c Maar hopen op die derde plek denk ik zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

7mdYl6l.png

Zullen we dan eindelijk overwinteren in de CL in seizoen 6?

Uit gelijk in Brugge 2-2 . Thuis van City en Real gewonnen 3-0 en 6-5 . Uit bij Real 3-0 verloren en thuis van Brugge 5-2 gewonnen.

Na mag de gene na mij ons naar de volgende ronde loodsen . Al wordt dat nog een hels karwei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden