Jump to content
Jespresso

Jouw loting in FM

Recommended Posts

CSKA en Feyenoord zijn geen kleintjes natuurlijk, maar laatstgenoemde zou je wel moeten kunnen hebben, denk ik. Weet niet hoe goed de selectie van Feyenoord is in jouw game.

Jammer, uitgeschakeld in de CL maar we gaan wel door naar de EL.

Tegen Valencia zat er meer in, daar hebben we 2x tegen verloren.

ca333ca2d6432d84f3808f2b34632c3a.png

Champions League Groepsfase 2018/2019:

Atlético Madrid

Borussia Dortmund

Red Bull Salzburg

Viktoria Plzen

Doorstoten naar de volgende ronde mag geen problemen opleveren!

Speel met AZ en zat in een groep met Juventus, Real en Salzburg. Keurig derde geworden met 7 punten dus door naar de Europa League.

Champions League groep seizoen 2:

df18fb0647e7e66909fa3ffff7399659.png

Geen idee hoe sterk Lazio is, maar zal hoogstwaarschijnlijk met hen strijden om de derde plek.

Seizoen 1 met KAA Gent. In de voorrondes Liepaja, Trabzonspor en AZ weten uit te schakelen. Deze poule moet ook wel lukken om te overleven. Leuk dat we bij Malmö 2 ex-Buffalo's terugzien: Christiansen & Nielsen, die bij ons speelde in ons kampioenenjaar in 2015.

Naamloos.jpg

21 uur geleden zei Messidona:

Seizoen 1 met KAA Gent. In de voorrondes Liepaja, Trabzonspor en AZ weten uit te schakelen. Deze poule moet ook wel lukken om te overleven. Leuk dat we bij Malmö 2 ex-Buffalo's terugzien: Christiansen & Nielsen, die bij ons speelde in ons kampioenenjaar in 2015.

Naamloos.jpg

Anders Christiansen kwam pas in 2017/2018 uit voor AA Gent ;) en was tevens een floptransfer!

Wel leuke poule verder en AA Gent heeft wel een leuke kern in FM20!

3 uur geleden zei Steels:

Anders Christiansen kwam pas in 2017/2018 uit voor AA Gent ;) en was tevens een floptransfer!

Wel leuke poule verder en AA Gent heeft wel een leuke kern in FM20!

Inderdaad, ik doelde eigenlijk enkel op Nielsen natuurlijk. Die was erbij in ons kampioenenjaar en dat ene jaar met de geweldigde CL campagne. Christiansen heeft hier amper gespeeld, geflopt. De Zweedse vloek...

Ondertussen Malmö ook al verslagen en op Wolfsburg een stuntje door gelijk te spelen daar. Lijkt er op dat we gaan overwinteren in de EL :)  

Ik overweeg nog wel een game met AA Gent in FM20, is een aangenamere save dan met Anderlecht, dat is ook in FM een puinhoop (wel realistisch!!) Kompany is een speler/assistant-manager/scout..en veruit de beste speler van de gehele kern! En dan nog eens superveel overbodige middelmatige spelers en schulden!

Tijd voor een save met mijn favoriete club: RSC Anderlecht.

(is ook alweer van FM2014 geleden dat ik er een CL mee won)

Edited by Steels

6 uur geleden zei Steels:

Ik overweeg nog wel een game met AA Gent in FM20, is een aangenamere save dan met Anderlecht, dat is ook in FM een puinhoop (wel realistisch!!) Kompany is een speler/assistant-manager/scout..en veruit de beste speler van de gehele kern! En dan nog eens superveel overbodige middelmatige spelers en schulden!

Tijd voor een save met mijn favoriete club: RSC Anderlecht.

(is ook alweer van FM2014 geleden dat ik er een CL mee won)

Wilde net zeggen, de uitdaging zit er juist veel in. Alle rotzooi opruimen, schulden wegwerken en prijzen pakken.

Net een groep met Athletic Bilbao, PSG en Tottenham weten te overleven. Krijg je de ronde erop onderstaande loting :cab:

nBD73pl.png

28 minuten geleden zei r4vje:

Net een groep met Athletic Bilbao, PSG en Tottenham weten te overleven. Krijg je de ronde erop onderstaande loting :cab:

nBD73pl.png

Het is ook de Champions League toch? ;)

Europa League loting gehad met Feyenoord. 1ste geworden in een groep met Dinamo Kiev, Braga en lugano. In de voorrondes al metallurg mariupol en hnk hajduk verslagen. In de volgende ronde geloot tegen torino