Jump to content

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

In mijn eerste seizoen met VFL Wolsburg Van Bergen voor 8.5 miljoen gekocht met maar liefst 50% doorverkooppercentage. Maakt mij in principe ook weer niet zo veel uit aangezien ik hem voor altijd wil behouden

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een buitenkansje...     Alle instincten en ingebakken wijsheden in mijn hoofd schreeuwden dat ik het niet moest doen, dat ik hem van de zomer voor niks kon halen, maar ik wilde hem

@Mordurette Dat moet wel goedkomen denk ik zo.   Is hij dan eindelijk opgestaan? De echte nieuwe? Aan zijn naam zal het niet liggen. 'Slechts' 20 miljoen  

Juli 2029: Twee mooie uitgaande transfers kunnen realiseren. Spits Morra kwam in 2025 voor 8.000.000,- over van Lanús en vertrekt nu voor 100.000.000,- naar Hetha BSC, waarvan 20.000.000,- in de

Posted Images

Op 27-7-2020 om 21:35 zei Zeus:

Waarom vragen sommige clubs zo onmogelijk veel voor hun spelers? Met Ajax wou ik een bod uitbrengen op Wijndal, maar ze vroegen minimaal 120m. Stengs het dubbele. Toch belachelijk? Hoe krijg je dit omlaag?

Op 27-7-2020 om 21:40 zei StanleyW:

De editor? ;c 

Ik heb enkel FM20 Touch. Dan kan je de editor niet gebruiken.

Op 27-7-2020 om 21:48 zei Mordurette:

Ongelukkig maken zodat hij een transferverzoek indient. 

Hoe dan? Ik zie daar op FM20 Touch geen mogelijkheid voor. Niks van opmerking maken over de speler in media o.i.d. Maar zou toch belachelijk zijn dat je dan een Stengs enkel voor 200m zou kunnen kopen en Wijndal voor 100m? Vind het ook niet echt realistisch. Bedoel ja, natuurlijk zou AZ proberen haar poot stijf te houden als Ajax komt, maar een bod van 30m+ is voor een club als AZ al haast niet te weigeren natuurlijk.

45 minuten geleden zei Zeus:

Ik heb enkel FM20 Touch. Dan kan je de editor niet gebruiken.

Hoe dan? Ik zie daar op FM20 Touch geen mogelijkheid voor. Niks van opmerking maken over de speler in media o.i.d. Maar zou toch belachelijk zijn dat je dan een Stengs enkel voor 200m zou kunnen kopen en Wijndal voor 100m? Vind het ook niet echt realistisch. Bedoel ja, natuurlijk zou AZ proberen haar poot stijf te houden als Ajax komt, maar een bod van 30m+ is voor een club als AZ al haast niet te weigeren natuurlijk.

In de normale versie kan je interesse tonen in de media en soms als je een bod doet en de verkopende partij weigert het kan de speler ook wel eens boos worden.

Juli 2029:

Twee mooie uitgaande transfers kunnen realiseren. Spits Morra kwam in 2025 voor 8.000.000,- over van Lanús en vertrekt nu voor 100.000.000,- naar Hetha BSC, waarvan 20.000.000,- in de vorm van een afbetaling. Daarnaast vertrekt ook rechtsbuiten Salví uit Wenen. Salví kwam in 2023 over van River Plate en kostte mij destijds 7.000.000,-. Voor het astronomische bedrag van 120.000.000,- vertrekt Salví naar het grote FC Barcelona. Wat ik nu met het geld ga doen weet ik niet. Hoogstwaarschijnlijk Europa verder afstruinen en de beste talenten naar Wenen lokken ;c

transfer morra.png

transfer salvi.png

Edited by Emmerich.

Hulde voor de transfers hoor. Ben je nu al de grootste club van Oostenrijk of is Salzburg dat nog steeds? 

Ook al wat bekende namen kunnen halen of voornamelijk newgens? 

4 minuten geleden zei Mordurette:

Hulde voor de transfers hoor. Ben je nu al de grootste club van Oostenrijk of is Salzburg dat nog steeds? 

Ook al wat bekende namen kunnen halen of voornamelijk newgens? 

De grootse club was ik eigenlijk na drie/vier jaar volgens mij al. Salzburg doet het vooral goed in de Conference League, ze hebben nu al twee keer achter elkaar de finale gehaald (maar wel verloren), dus ze doen het zeker goed. Ik kom nu op het punt dat het voornamelijk allemaal newgens zijn, al zitten Marco Kana en Filip Stevanovic nog wel in mijn selectie. 

7 minuten geleden zei Emmerich.:

De grootse club was ik eigenlijk na drie/vier jaar volgens mij al. Salzburg doet het vooral goed in de Conference League, ze hebben nu al twee keer achter elkaar de finale gehaald (maar wel verloren), dus ze doen het zeker goed. Ik kom nu op het punt dat het voornamelijk allemaal newgens zijn, al zitten Marco Kana en Filip Stevanovic nog wel in mijn selectie. 

Mooi dat Salzburg het goed blijft doen Europees, dat is goed voor de punten. Lukt het al om jeugdspelers van hen over te nemen? Stevanovic is een leuke speler, gebruik je hem als linker vleugelspeler of aanvallende middenvelder? Ik vind het altijd leuk om spelers van de nationaliteit te halen van het land waarin ik speel, zoals een Sabitzer ofzo.

18 minuten geleden zei Mordurette:

Mooi dat Salzburg het goed blijft doen Europees, dat is goed voor de punten. Lukt het al om jeugdspelers van hen over te nemen? Stevanovic is een leuke speler, gebruik je hem als linker vleugelspeler of aanvallende middenvelder? Ik vind het altijd leuk om spelers van de nationaliteit te halen van het land waarin ik speel, zoals een Sabitzer ofzo.

Haha toevallig komt nu Pascal Enzweiler (16 jaar) naar Wenen. Kost mij pakweg 45.000.000,- maar wel een enorm talent. Dit is de eerste speler die ook echt van Salzburg naar ons komt, meestal zijn ze niet zo happig op binnenlandse transfers naar ons. Vanuit kleinere clubs komen er wel veel Oostenrijkse newgens naar ons toe. Stevanovic speelt inderaad op AML bij Rapid. 

1 uur geleden zei Emmerich.:

Haha toevallig komt nu Pascal Enzweiler (16 jaar) naar Wenen. Kost mij pakweg 45.000.000,- maar wel een enorm talent. Dit is de eerste speler die ook echt van Salzburg naar ons komt, meestal zijn ze niet zo happig op binnenlandse transfers naar ons. Vanuit kleinere clubs komen er wel veel Oostenrijkse newgens naar ons toe. Stevanovic speelt inderaad op AML bij Rapid. 

Dat is een hoop geld voor een 16-jarige. Hopen dat hij z'n geld waard is.

Een van de redenen waarom het altijd handig is om in Afrika te scouten. Pareltjes voor niks of voor zeer lage prijs die in mijn geval goed zijn voor de doorverkoop maar bij veel andere teams rechtstreekse aanwinsten zouden zijn. Voor 700K samen:

Diallo.thumb.png.66625fed0fd2feb6d6cd2b1798b6808c.png

Jele.thumb.png.253adcbc3f0d46f4349f705c32404aab.png

17 uur geleden zei Mordurette:

Afrika is een mooi continent voor talentvolle spelers en zijn inderdaad niet altijd duur.

Dat is zeker waar alleen op een of andere manier passen ze bij mij nooit in de basis omdat ze niet compleet genoeg zijn. 

Net als die Jele van bovenstaand voorbeeld, zou perfect zijn als Spelmaker voor de Defensie alleen mist hij toch andere kwaliteiten zoals tackelen.

Wel perfect voor de doorverkoop

3 uur geleden zei spaansetukker:

Dat is zeker waar alleen op een of andere manier passen ze bij mij nooit in de basis omdat ze niet compleet genoeg zijn. 

Net als die Jele van bovenstaand voorbeeld, zou perfect zijn als Spelmaker voor de Defensie alleen mist hij toch andere kwaliteiten zoals tackelen.

Wel perfect voor de doorverkoop

Spelmaker voor de defensie in een ondersteunende rol zou perfect voor hem zijn, daar heeft hij volgens mij geen tackelen voor nodig.

1 minuut geleden zei Mordurette:

Spelmaker voor de defensie in een ondersteunende rol zou perfect voor hem zijn, daar heeft hij volgens mij geen tackelen voor nodig.

Oohja zeker waar, vergat dat die SVD twee functies heeft. 

Dit talent even vastgelegd, heb in de eigen jeugdploegen al een overvloed aan talent maar dit talent even ophalen van Anderlecht voor 2,7 miljoen kon ik niet laten liggen, zo help ik hun met hun financiële problemen. :classic_tongue:

b944ab626d1339ed308423a37497d0cf.png

Edited by glennix
  • 2 weeks later...

e0f382044b6e5f986e2bfe57ea3f1b53.png

Plaatselijke amateurclub trok afgelopen week geheel verrassend Fernando Lewis aan, dus maar even een game mee gestart. Hebben ook Ruud Boymans, Enzo Stroo, Ricky van Haaren en Jeffrey Ket in de selectie, dus aan kwaliteit geen gebrek. Na één seizoen kwam Huddersfield even met een bod op Lewis. :-D

Op 5-8-2020 om 23:27 zei bas2204:

Doe je het lekker met VVV, komen ze in de winter even twee van je beste spelers wegkapen. Wel voor mooie bedragen, maar dan nog:

image.thumb.png.66d6ae24c689ba1c315b9210f05a35fb.png

image.thumb.png.97e804f35e5e22ab281b8bcbfc7ac4a7.png

De vervangers gelukkig nog kunnen vinden.

Buchanen is vervangen door Ailton, die over kwam van Stuttgart voor 450K

image.thumb.png.3cc2b888abfcb1322060f67621ac9652.png

Neudecker is vervanger door Pavlovic, die ik op kon pikken bij Partizan Belgrado voor 3,3 miljoen.

image.thumb.png.289982a5b994b13dbe80040a6f989b88.png