Jump to content
van der Water

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

Op 31-12-2019 om 00:40 zei Peterhs:

Nou de laatste dag van de transferperiode, komen ze wel met flinke zakken geld.

Ook Quinteros is nog verkocht. Wederom aan Duitsers. Aangekocht voor een schamele 33k 5e divisie Argentinie.

7c5ee8e52da81eeaee01a85169b44236.png

bdb8648825dd49c27b4331aa5b177b45.png

Ook deze verkoop is op te vangen. Deze speler terug gehaald uit de verhuur, dus de positie is weer dubbel bezet.

7b7d591c095e0c5a95e49ede135af7f0.png

Waauw fantastisch!

Hoe doe je dat zulke spotgoedkope top spelers vinden?

Op 3-1-2020 om 20:45 zei dan marius mitu:

Waauw fantastisch!

Hoe doe je dat zulke spotgoedkope top spelers vinden?

Nou, niet altijd goedkoop, maar des te lager de competitie des te minder hoef je natuurlijk te betalen. Zeker als je het kort na de jeugd instromen doet. Had een centrale middenvelder nodig en heb een jonge topper aangekocht, omdat ik toen nog niets achter de hand had, maar daar heb ik 50 mil voor neergelegd. Ga ik er misschien net uit halen met verkoop.

Maar probeer zoveel mogelijk voor de goedkopere te gaan, dus niet binnen bekende top ploegen. Dan betaal je meteen veel meer en willen ook meer salaris.

4 uur geleden zei Peterhs:

Nou, niet altijd goedkoop, maar des te lager de competitie des te minder hoef je natuurlijk te betalen. Zeker als je het kort na de jeugd instromen doet. Had een centrale middenvelder nodig en heb een jonge topper aangekocht, omdat ik toen nog niets achter de hand had, maar daar heb ik 50 mil voor neergelegd. Ga ik er misschien net uit halen met verkoop.

Maar probeer zoveel mogelijk voor de goedkopere te gaan, dus niet binnen bekende top ploegen. Dan betaal je meteen veel meer en willen ook meer salaris.

Hoe zoek je dan naar dergelijke spelers?

2 minuten geleden zei dan marius mitu:

Clubs uit Peru, Colombia, Uruguay, Kroatië, Polen bekijken

31 minuten geleden zei dan marius mitu:

Als je naar Wereld gaat en dan transfers, kan je bij alle transfers ook kiezen voor Ingestroomde Jeugdspelers. Daar kan je zien welke spelers in welk land zijn ingestroomd. Bijvoorbeeld in januari stromen nieuwe Colombiaanse en Uruguayaanse spelers in. Je kan deze spelers scouten zodat je meteen weet of er pareltjes tussen zitten of niet.

1 minuut geleden zei Nummerke10:

Als je naar Wereld gaat en dan transfers, kan je bij alle transfers ook kiezen voor Ingestroomde Jeugdspelers. Daar kan je zien welke spelers in welk land zijn ingestroomd. Bijvoorbeeld in januari stromen nieuwe Colombiaanse en Uruguayaanse spelers in. Je kan deze spelers scouten zodat je meteen weet of er pareltjes tussen zitten of niet.

Ik scout ze nooit, dat kost ook weer extra geld. Ik zet ze altijd 1 maand op mijn shortlist en ga dan filteren via die shortlist op toekomstige toppers op de rollen die ik nodig heb. Daarna zet ik ze op een andere shortlist voor langere periode, de rest wat troep is verdwijnt na één maand weer.

Via de jeugd intakes inderdaad. Vanuit sommige landen zijn er teveel om te scouten, dus doe ik enkel de spelers die voldoen aan mijn gestelde criteria. Plus de twijfelgevallen wat meer een gevoel is.

Soms zie je een speler bij een intake waar je niet eens meer voor gaat scouten. Die probeer je meteen binnen te trekken.

Zo kan ik zojuist nog een contract aanbieden aan een 15 jarige topper die nog geen contract had aangeboden gekregen bij Paris SG. Jammer dat op die manier iemand meteen wegtrekken wel standaard winstverkoop aan vasthangt.

Gepost (edited)
21 uur geleden zei Mordurette:

Ik scout ze nooit, dat kost ook weer extra geld. Ik zet ze altijd 1 maand op mijn shortlist en ga dan filteren via die shortlist op toekomstige toppers op de rollen die ik nodig heb. Daarna zet ik ze op een andere shortlist voor langere periode, de rest wat troep is verdwijnt na één maand weer.

Doe dit ook nog steeds, werkt echt perfect. Moet je uiteraard wel attribute-masking uit hebben gecheckt aan het begin van je game. 

Hoe ik dat precies doe -voor de geïnteresseerden - heb ik hier al eerder uitgelegd. 

Edited by tdogg16

Sowieso de jeugdintake screenen, sleutelattribuut is dan ook wel determination.

16 uur geleden zei CocaPepsi:

Goede spits voor Feyenoord seizoen 1?

Is Guidetti een versterking in je huidige elftal? Als je voor realistische transfers gaat een leuke aankoop

Gepost (edited)

Lazaro komt me volgend seizoen versterken voor 24,5 miljoen, heerlijke stats alleen jammer dat hij een dwerg is.

@komodo25 lekker hoor, in welk jaar komt hij je kant op?

Lazaro.png

Edited by Nummerke10

9 uur geleden zei quertius:

Is Guidetti een versterking in je huidige elftal? Als je voor realistische transfers gaat een leuke aankoop

Heb hem gehaald! 1 op 1 na 3 potjes

image.thumb.png.ec28cbb8985308385e6de80f94c17fc2.png

Deze speler gehaald voor het waanzinnige bedrag van 125000. Familie van :P

Heeft volgens FM nog nooit bij een Nederlands team gespeeld, begonnen bij Benfica en nu gehaald van Belenenses

Flink huisgehouden bij AZ. Chong vanaf het begin proberen te huren tot hij ineens op de transferlijst stond.:classic_biggrin:

fasfsafas.png

Mijn grootste transfers na het winnen van de CL. Donnarumma is de doelman die ik nog niet had. Loon van hem slaat nergens op maar kwaliteit van hem is niet vergelijkbaar met andere keepers die ik kan halen. Ihattaren is als gevlogen wonderboy na een mislukt avontuur bij Chelsea weer terug. Moet weer groeien naar absolute top.

transfers.png

Siaka Alla is al een ongelooflijke baas en kan met zijn 20 alleen maar beter worden. Ben er nog niet over uit of hij spits wordt (kijk ook lengte en sprongkracht) of een rechtsbuiten.

Siaka Alla.png

Edited by Nummerke10

Het zou een prima buitenspeler zijn, maar die zie ik liever persoonlijk met meer versnelling/snelheid en nat fitheid.

Zijn stats zijn meer dan prima als spits en lengte zit goed mee voor het koppen.

Afwerken en snelheid zou ik als eerste trainen en daarna koppen.