Jump to content
van der Water

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

@ForzaUtreg: Drop wat screens van je AIK gimma. Ik had vorig jaar ook een game met Djurgardens maar gestopt omdat FM19 poep was, zat ondertussen wel al 10 seizoenen verder of zo, kon niet ver komen in CL en iedereen wilde mijn spelers nakken. Gelijk geen zin meer. 

Ik wil in Noorwegen een game starten, toch wel boomin' gevalletje met al die talenten daarzo. Vet veel Noorse zieke regens in mijn game ook altijd, vaak verdedigers. :x 

6 uur geleden zei oblomov:

1374584490_ScreenShot2019-12-06at02_35_02.png.51ea943146c458d804cd8273372eb665.png

goede keeper voor league 1, gekocht voor 70k van Hull City 

Dat is zeker prima keepertje voor L1 begrippen en zeker nog wat potentie met zijn 21 jaar.

Na drie seizoenen Feyenoord is het nog steeds niet gelukt om kampioen te worden. Thiago Almada verkocht en maar even á la Overmars alles op het resultaat gezet: Erling Haaland, Pierre Hojbjerg, Renan Lodi en Nicolas Pépe(!) van een niveautje hoger terug gehaald :) Nu moet het goed komen.

4 minuten geleden zei Brozai:

Na drie seizoenen Feyenoord is het nog steeds niet gelukt om kampioen te worden. Thiago Almada verkocht en maar even á la Overmars alles op het resultaat gezet: Erling Haaland, Pierre Hojbjerg, Renan Lodi en Nicolas Pépe(!) van een niveautje hoger terug gehaald :) Nu moet het goed komen.

Zeker niet de minste namen ervoor terug gehaald :classic_smile:

1 uur geleden zei putdus:

Goede spelers gehaald.

voor hoeveel heb je thiago almada verkocht?

Hij had helaas een clausule voor 79 miljoen en wou geen nieuw contract. Zelfde dreigt nu te gebeuren met Ihattaren (74 miljoen).

Transfer van Lodi is helaas op het allerlaatste moment afgeketst, dacht dat ik de enige voor hem in de markt was. In plaats hiervan Wijndal weten te scoren. 

Leuk feitje is dat ik tot nu toe de eerste tien wedstrijden van het seizoen zonder moeite gewonnen heb. Na de Johan Cruijff schaal nederlaag inkopen gedaan. Heb ook een Braziliaanse regen die ik echt op gouden bal niveau inschat. Voorhoede is dan:

Regen - Haaland - Pépe

Vorig seizoen maakte de regen niet veel waar, maar dit seizoen trekt hij zich ontzettend op aan het niveau. Doet me een beetje denken aan het echte Ajax, super leuk om te zien en waar ik voorheen alleen maar talenten kocht ga ik vanaf nu ook zeker zorgen voor een goede basis. 

Talenten zijn vaak ook onbetaalbaar deze FM, echt niet normaal.

Edited by Brozai

@Brozai Screentje van die newgen?

Wordt ineens mn centrale verdediger zonder enige waarschuwing voor zn afkoopclausule weggeroofd. Wilde net zn contract verbeteren..

image.png

image.thumb.png.f943b231b616a66820bebb755176e851.png

Daarvoor nu maar twee spelers teruggehaald.

Cechin, uit dezelfde lichting als Luis bij Gremio. Slechts 25 miljoen

image.thumb.png.49ed9b2ae36920cc55520bfdb70a5ef5.png

Asier Vega, groot Spaans talent. 17,25 miljoen.

image.thumb.png.0b0229cc731ef066d153a738524c1c04.png

Edited by Jespresso

@Jespresso Leuk feitje is dat 4 van de 5 doelpunten uit de eerste 8 wedstrijden van dit seizoen komen. Op het moment is hij helaas 4 weken geblesseerd. Toen ik hem kocht kon ik de 20 miljoen maar net veroorloven en heb er even over getwijfeld, maar betaald zich nu al uit :)

Willean Bernardo 2 .png

1 minuut geleden zei Brozai:

@Jespresso Leuk feitje is dat 4 van de 5 doelpunten uit de eerste 8 wedstrijden van dit seizoen komen. Op het moment is hij helaas 4 weken geblesseerd. Toen ik hem kocht kon ik de 20 miljoen maar net veroorloven en heb er even over getwijfeld, maar betaald zich nu al uit :)

Willean Bernardo 2 .png

Heel nice inderdaad. Verdien je zo terug, met een transfer op prijzen.

2 minuten geleden zei Jespresso:

Heel nice inderdaad. Verdien je zo terug, met een transfer op prijzen.

Misschien dat ik hem wel de hele carrière hou, nieuwe Messi :classic_love:

Ünüvar die in het eerste seizoen, eerste transferperiode gratis vertrekt naar Man City. Man man man, kon hem niet eens een contract aanbieden:5

1 uur geleden zei Bas0314:

Ünüvar die in het eerste seizoen, eerste transferperiode gratis vertrekt naar Man City. Man man man, kon hem niet eens een contract aanbieden:5

Ook niet gelijk na het starten van een save een contract aangeboden? Is namelijk meerdere keren geopperd hier op het forum :P

29 minuten geleden zei Jotew:

Ook niet gelijk na het starten van een save een contract aangeboden? Is namelijk meerdere keren geopperd hier op het forum :P

Hij was de enige die niet wilde onderhandelen, de andere talenten kon ik wel gelijk een contract aanbieden;e

Even getest met een nieuwe save en hij wil weer niet verlegen.

Edited by Bas0314

52 minuten geleden zei Bas0314:

Hij was de enige die niet wilde onderhandelen, de andere talenten kon ik wel gelijk een contract aanbieden;e

Even getest met een nieuwe save en hij wil weer niet verlegen.

Zorgen dat de Ouaali (hoofd jeugdopleiding) de contractverlengingen van talenten doet. Die krijgt het meestal wel meteen voor elkaar in de eerste paar dagen van het spel.

35 minuten geleden zei Karlo:

Zorgen dat de Ouaali (hoofd jeugdopleiding) de contractverlengingen van talenten doet. Die krijgt het meestal wel meteen voor elkaar in de eerste paar dagen van het spel.

Ah dat is het dan denk ik geweest aangezien ik dat altijd zelf doe.

EDIT: Ook even getest maar hij verlengt ook iedereen behalve Unuvar, helaas.

Edited by Bas0314