Jump to content

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een buitenkansje...     Alle instincten en ingebakken wijsheden in mijn hoofd schreeuwden dat ik het niet moest doen, dat ik hem van de zomer voor niks kon halen, maar ik wilde hem

Juli 2029: Twee mooie uitgaande transfers kunnen realiseren. Spits Morra kwam in 2025 voor 8.000.000,- over van Lanús en vertrekt nu voor 100.000.000,- naar Hetha BSC, waarvan 20.000.000,- in de

@Mordurette Dat moet wel goedkomen denk ik zo.   Is hij dan eindelijk opgestaan? De echte nieuwe? Aan zijn naam zal het niet liggen. 'Slechts' 20 miljoen  

Posted Images

Met Feyenoord in januari 2018:

Met Feyenoord, seizoen 1, allemaal op de laatste dag van de transferperiode, 31-01-2018:

Vertrokken spelers:

El Ahmadi > Newcastle United, 9 miljoen. Hij was basisspeler maar met een mager gemiddelde van 6,5 was hij al langzamerhand zijn plek in de basiself aan het verliezen.

Omdat hij ook al 33 is, vindt ik dit een perfect moment en bedrag om hem te laten gaan.

Toornstra > Atletico Madrid,12,5 miljoen, kan oplopen naar 15,5 miljoen. Helaas had president commissaris Gerard Hoetmer deze transfer mogelijk gemaakt. Ik kon de transfer nergens aanvechten... Ik gun spelers vaak wel een stap hogerop maar niet mijn basisspelers in de winterse transferperiode...

Jan Arie van der Heijden > Weet niet meer zeker welke van de clubs die met hem onderhandelde het is geworden, ik dacht Swansea, 4,8 miljoen.

Aangetrokken spelers:

Kik Pierie van SC Heerenveen. 2,8 miljoen, kan oplopen naar 3,5 miljoen. Hij maakt het seizoen af in Heerenveen. Daarnaast heb ik ook Bilal in de deal betrokken. Hij keert voor de rest van het seizoen terug naar Heerenveen.

Sherel Floranus van Sparta, 2,5 miljoen kan oplopen naar 4 miljoen. Maakt het seizoen op huurbasis af in Spangen.

Yassin Ayoub van FC Utrecht. Transfervrij vastgelegd voor volgend seizoen. Echter door het onverwachtte verkoop van twee basisspelers op het middenveld besloten hem per direct te kopen voor 1,4 miljoen.

Nick Venema van FC Utrecht. Ongeveer 4 miljoen. Ik zie in hem een toekomstige spits. Vente doet het ook enorm goed, maar qua spitsenrol past hij niet in mijn tactiek. Vente speelt nu prima als aanvallende middenvelder, als vervanger van Toornstra heeft hij al zijn plekje veroverd. Hopen dat hij dit volhoud.

Szymanski 18 jarig talent van Legia Warschau. Getalenteerde aanvallend ingestelde middenvelder. Kan centraal op het middenveld, aanvallende middenvelder en op links uit de voeten.

Drukke laatste transferdag dus. Niet ontevreden, maar ik baal wel van Toornstra...

Het vertrek van El Ahmadi en Toornstra heeft veel gedaan met de ploeg. Via CL poulefase zijn wij in de Europa League belandt waar wij Benfica lootte. Uit 4-1 verloren en thuis 1-1. Uitgeschakeld maar geen ramp verder.

Echter is in de competitie het gat van 10 punten met de nummer 2 geslonken naar 5. O.a. van VVV Venlo, die verrassend genoeg op de 6de plek staat, werd met 1-3 verloren.

Deed Toornstra het zo goed dan? Je zou hem anders toch ook voor Vilhena kunnen vervangen? In FM volgens mij altijd nog wel een goede 10.

Iedereen deed/doet het naar behoren.

Jorgensen: 20 wedstrijden - 19 goals - 6 assists

Sam Larsson: 14 wedstrijden - 13 goals - 6 assists

Steven Berghuis: 18 wedstrijden - 6 goals - 12 assists

Toornstra had geloof ik 17 wedstrijden, 8 goals en 9 assists

Vilhena doet het prima op als centrale middenvelder. Dus ga hem niet veranderen.

Weer een paar heerlijke transfers gedaan. Alleen voor de eerste heb ik €550.000 betaald, de rest was transfervrij.

ef3c22a6010a4324cb9fb1cd2728ccc4.png

Met deze transfer heb ik de Europese top afgetroefd, Real Madrid, Chelsea, City hadden ook interesse.

9883125f9d8ed2440f9b77bf952329c4.png

21cee64b9b6500982fac8cb25421aea7.png

5983cb90e253d1c33fdcdf8b0eef342e.png

Had hem al een tijdje op de korrel, ook om te huren. Nu uit zijn contract en heb hem kunnen halen.

Edited by GAE EAGLES
Lekkere versterking hoor! Lopen er geen newgens rond die wellicht beter zijn of kan/wil je die niet kopen?

Ben van plan om vanaf dit seizoen wat eigen jeugd de kans te gaan geven. Had nog geen echte toppers gehad, maar nu zitten er een paar die wel iets kunnen worden. En heb nu ook wel een paar newgens gehaald.

Al vind ik het wel mooi dat dit soort gasten willen komen.

Ben van plan om vanaf dit seizoen wat eigen jeugd de kans te gaan geven. Had nog geen echte toppers gehad, maar nu zitten er een paar die wel iets kunnen worden. En heb nu ook wel een paar newgens gehaald.

Al vind ik het wel mooi dat dit soort gasten willen komen.

Klinkt goed, benieuwd naar de newgens en of ze zich kunnen ontwikkelen tot wereldtoppers.

Het is wel gaaf dat spelers van naam uit bijvoorbeeld Engeland willen komen naar Deventer :)

[quote name='Jornski'] Klinkt goed, benieuwd naar de newgens en of ze zich kunnen ontwikkelen tot wereldtoppers. Het is wel gaaf dat spelers van naam uit bijvoorbeeld Engeland willen komen naar Deventer :)[/QUOTE] Zodra ze zich goed genoeg hebben ontwikkeld komen ze hier wel ergens terug, maar daar is het nu nog te vroeg voor. @ForzaUtreg Lekker cashen, denk inderdaad dat @Nom de Guerre dit kan waarderen. Heerlijke manier om geld te genereren.